MuscleMeat

Valandinz - Average to Savage 2.0

Mee eens, ik heb alleen altijd veel honger in verhouding met m'n onderhoud. Ook als ik extra veel groentes eet om m'n maag vol te krijgen.
Ben liever iets minder efficiënt met m'n bulk door ietsjes te veel te eten en wel mentaal lekker in m'n vel te zitten. (Dus eigenlijk moet ik ook niet zeiken dat ik nu dus langer moet cutten ;) )
Honger is doorgaans puur mentaal srs. Of echt slimme keuzes maken. Weet niet hoe je dieet er uit ziet? Wellicht valt daar nog wel wat winst wbt product keuzes mee te maken. Afgelopen cut was van mijzelf erg succesvol zonder al te veel honger. Nu in de bulk heb ik veel meer honger juist.

• Topic Starter Topic Starter
Honger is doorgaans puur mentaal srs. Of echt slimme keuzes maken. Weet niet hoe je dieet er uit ziet? Wellicht valt daar nog wel wat winst wbt product keuzes mee te maken. Afgelopen cut was van mijzelf erg succesvol zonder al te veel honger. Nu in de bulk heb ik veel meer honger juist.

Ik doe natuurlijk een soort van IIFYM en ik prep m'n meals week voor week.
Wat ik deze week eet zie je een paar posts hierboven @ 2750 kcal (Eet meestal nog wat meer als ik zin heb dus komt het meestal rond de 3000 uit)

Maar tijdens m'n cut is het ongeveer onderstaande;
08:00 - 12:00
1 Appel
100 gram havermout
400 ml melk
20 gr chocolade whey

12:00 - 19:00
300 gram broccoli
100 gram kip
4 Bruine boterhammen
60 gram pindakaas
20 gram kaas

16:00 - 22:00
200 gram broccoli
200 gram kip
275 gram zilvervliesrijst

Totaal:
2240 kcal
239 gr koolhydraten
165 gram eiwitten
63 gram vetten
(PS. Ontbijt is altijd wel hetzelfde, brood ook. De broccoli + kip + rijst wissel ik vaak af met soortgelijke producten en macro's. Maar anders voor de variatie.)

Gecombineerd met veel te veel thee en water.
Wortels als snack tegen de honger.

Damn weinig volume imo. Zou melk bij havermout skippen, brood al helemaal, rijst persoonlijk ook op zo weinig kcal.

Op een duur hebi k aardappel/rijst vervangen voor bowls met vlees, sla, komkommer en premade veggie mix.

Damn weinig volume imo. Zou melk bij havermout skippen, brood al helemaal, rijst persoonlijk ook op zo weinig kcal.

Op een duur hebi k aardappel/rijst vervangen voor bowls met vlees, sla, komkommer en premade veggie mix.

Vind je? Oats is echt bijna het enige waar ik wel vol van raak imo.
Premade veggie mixes (van musclemeat) verslind ik ook altijd als de mallen.
Hoe zien je macros er uit? Ik vind dit al redelijk low carb namelijk.

Das inderdaad ook weer waar... Ik zat eigenlijk voornamelijk te denken aan het feit dat je op 1M83 toch niet lichter hoeft te worden dan 83Kg. En omdat er wordt aangegeven dat de hoeveelheid spiermassa niet helemaal naar wens is lijkt me toch ook niet wenselijk dat je tijdens de cut periode spiermassa verliest. Eigenlijk ging het me daar voornamelijk om, want je raakt immers ook spiermassa kwijt tijdens de cut en niet alleen vet. Mmmmm, lastig punt vind ik dit.

Spieren kweken en cutten gaat niet samen, bulken en geen vet aanzetten wil volgens mij ook niet... De grote vraag zoals ik hem nu zie is dus, accepteer je de hoeveelheid spiermassa en ga je gewoon enkel voor een strakker lijf of wil je toch liever meer spieren bouwen en accepteer je een iets hoger vetpercentage. Althans, dat is hoe ik het zie, correct me if i'm wrong

Zo lastig is het niet. Vetpercentage te hoog = cutten.

Zat nog even op m'n telefoon te kijken of ik wat foto's heb van m'n buik.
Beetje waardeloze foto ook weer, maak binnekort wel even wat goede foto's om progressie bij te houden.

iaWmYOd.jpg

Anyways, op deze foto denk ik rond de 16% te zitten. Is nu nét iets meer dus 17-18%.
Wil gewoon wat meer definitie in m'n borst & buik terug. Dus vandaar de cut.
Zal deze week nog even nadenken of ik voor een maand een diepe mini cut wil doen of 3 maanden een stabiele cut ga doen.

Vind je? Oats is echt bijna het enige waar ik wel vol van raak imo.
Premade veggie mixes (van musclemeat) verslind ik ook altijd als de mallen.
Hoe zien je macros er uit? Ik vind dit al redelijk low carb namelijk.
Ik eet ook elke dag oats hoor, maar gewoon met water. Beetje zoetstof, whey, flavourdrops, fruit en eventueel pindakaas en smaakt meer dan prima. Zelfs nog nooit met melk geprobeerd.

Macro's momenteel zijn all over the place. Maar einde van m'n cut zat ik op 2x1400kcal 180eiwit en 5x2000-2200 geloof ik met zelfde eiwit.
5bb7b25895a2435b40fcb8185e8fcf56.png

Bij meal 4 deed ik dan 200 ml water en liet ik weer op opstijven in de koelkast (lukt door de psyilium husk).
0607cb4c513b1c78d158f3ce53d78d37.png

Ik eet ook elke dag oats hoor, maar gewoon met water. Beetje zoetstof, whey, flavourdrops, fruit en eventueel pindakaas en smaakt meer dan prima. Zelfs nog nooit met melk geprobeerd.

Macro's momenteel zijn all over the place. Maar einde van m'n cut zat ik op 2x1400kcal 180eiwit en 5x2000-2200 geloof ik met zelfde eiwit.
5bb7b25895a2435b40fcb8185e8fcf56.png

Bij meal 4 deed ik dan 200 ml water en liet ik weer op opstijven in de koelkast (lukt door de psyilium husk).
0607cb4c513b1c78d158f3ce53d78d37.png

Enorm bedankt! Heb de screenshots even opgeslagen ter inspiratie voor de cut :)
Wat meer volumevoedsel kan me zeker gaan helpen.

Enorm bedankt! Heb de screenshots even opgeslagen ter inspiratie voor de cut :)
Wat meer volumevoedsel kan me zeker gaan helpen.
No problem, je hebt tegenwoordig bij de ah en lidl ook bloemkool/broccoli rijst. Dat even bakken met wat soja/ketjap saus en je hebt voor 60kcal een rijstvervanger bijvoorbeeld.

No problem, je hebt tegenwoordig bij de ah en lidl ook bloemkool/broccoli rijst. Dat even bakken met wat soja/ketjap saus en je hebt voor 60kcal een rijstvervanger bijvoorbeeld.

Ja, was dit inderdaad ook al tegengekomen;
https://musclemeat.nl/alle-producten/smoothie-oranje
https://musclemeat.nl/alle-producten/groenterijst-cauli-power-mix
https://musclemeat.nl/alle-producten/groenterijst-sweet-life-mix
https://musclemeat.nl/alle-producten/groenterijst-green-wave-mix

Vind je vetpercentage btw prima als ik die foto zie

Hey, leuk logje. Annie is in. Mooie progressie heb je gemaakt, zeg. Chapeau. :cheer:

Vind je vetpercentage btw prima als ik die foto zie
Ja, op het randje van nog net prima. Zit nu een procentje hoger en dat is er net overheen. En moet deze maand ook nog bulken :)
Dus lijkt me daarom een geschikt moment om weer ff terug te gaan naar 10-14%

Ik ga in maart naar Bali dus de cut toch wat eerder ingezet :)
Zit nu op de ~2200 kcal.

YWntdF6h.jpg

Low cal maaltijden bereiden lukt wel prima

Een Livistonia palm?

Ja, ben zelf ook gek op tropische planten. Heb er aardig wat.

Terug
Naar boven