AndroidHealthClinic

Valandinz - Average to Savage 2.0

• Topic Starter Topic Starter
Hahahahaha augurken waren ook altijd mijn go to snack. Moet ik misschien weer eens doen. Love it. :D

Augurken zijn echt lekker haha, bij de jumbo hebben ze ze ook pittig & met honingsmaak. omnomnom.

uyAl5gz.jpg

@hoxyz inderdaad fucking lekker zo

Gewoon benieuwd, wacht wellicht een eigen draai aan gegeven.

Op zich, heb 50gr oats+330ml halfvolle melk 5 minuten in de magnetron gedaan.
20 gr Chocolade Whey van XXL er doorheen gemikt + wat nootjes en 3 minuten in de magnetron.
(Die we op werk hebben heeft laag vermogen)
Wordt wel lekker t h i c c c met zoveel melk.

Op zich, heb 50gr oats+330ml halfvolle melk 5 minuten in de magnetron gedaan.
20 gr Chocolade Whey van XXL er doorheen gemikt + wat nootjes en 3 minuten in de magnetron.
(Die we op werk hebben heeft laag vermogen)
Wordt wel lekker t h i c c c met zoveel melk.
Aight. Heb nog nooit oats met melk gehad tho.

Week 1 Minicut (Van 4-8)
Dag 1 - 83 KG
Dag 2 - 82.5 KG
Dag 3 - 81.6 KG
Dag 4 - 80,8 KG
Dag 5 - 80,5 KG
Dag 6 - 80,7 KG
Dag 7 - 79,8 KG

Kcal gemiddeld: 2150

Gevoel:
Kracht is nog gelijk, wat verwacht je na een week. M'n schema wel aangepast naar iets minder volume.
Merk wel dat ik een stuk minder energie dan normaal heb, sneller totaal futloos. Denk dat ik de split maar ga aanpassen naar 6 dagen zodat ik m'n energie wat beter kan spreiden.
Wel tevreden met de resultaten so far, oog in de spiegel al een stuk droger.

Vet meting volgt zondag.

Lekker bezig!

Week 1 Minicut (Van 4-8)
Dag 1 - 83 KG
Dag 2 - 82.5 KG
Dag 3 - 81.6 KG
Dag 4 - 80,8 KG
Dag 5 - 80,5 KG
Dag 6 - 80,7 KG
Dag 7 - 79,8 KG

Kcal gemiddeld: 2150

Gevoel:
Kracht is nog gelijk, wat verwacht je na een week. M'n schema wel aangepast naar iets minder volume.
Merk wel dat ik een stuk minder energie dan normaal heb, sneller totaal futloos. Denk dat ik de split maar ga aanpassen naar 6 dagen zodat ik m'n energie wat beter kan spreiden.
Wel tevreden met de resultaten so far, oog in de spiegel al een stuk droger.

Vet meting volgt zondag.
Dayummm. Dat doe je goed met 3kg in een week! Ben benieuwd naar wat de meting vertelt. Op naar zonnige resultaten! :D

Dayummm. Dat doe je goed met 3kg in een week! Ben benieuwd naar wat de meting vertelt. Op naar zonnige resultaten! :D

Haha, zal niet allemaal vet zijn natuurlijk. Eerste week zijn een hoop andere dingen.
Zal hierna wel stabiel ~0.5 - 0.7 kg/week gaan worden.

Doelen voor 2019:
Deadlift: Nu -> 3x165 Naar -> 1x210
Squat: Nu -> 3x120 -> Naar -> 1x150
Bench Press: Nu -> 3x110 Naar -> 1x130

Merk trouwens wel echt dat m'n libido helemaal naar de t*ring is, terwijl ik normaal echt een enorm libido heb.
Vetten zitten wel goed genoeg, misschien toch maar calorieën iets verhogen volgende week. Wil aan de andere kant wel zo diep mogelijk gaan om zo snel mogelijk weer terug naar recomp/clean bulk te kunnen.

Merk trouwens wel echt dat m'n libido helemaal naar de t*ring is, terwijl ik normaal echt een enorm libido heb.
Vetten zitten wel goed genoeg, misschien toch maar calorieën iets verhogen volgende week. Wil aan de andere kant wel zo diep mogelijk gaan om zo snel mogelijk weer terug naar recomp/clean bulk te kunnen.

Misschien omdat je met gedachte en energie relatief meer met eten, trainen, etc bezig bent atm? Tov bulk.

Misschien omdat je met gedachte en energie relatief meer met eten, trainen, etc bezig bent atm? Tov bulk.

Mwoah, valt wel mee. Vind cutten wel leuk, creatieve oplossingen, ziek snel progressie zien tov bulken.

Trainingen kosten met minder energie wel meer kracht en dat sloopt wel. Combinatie van groot calorietekort en zware training zorgt er gewoon voor. Lichaam denkt 'no u'
Denk niet dat het mentaal was. Het lukte van de week maar nét met m'n scharrel, feelsbadman :roflol:

Maarja heb een stomme theorie waardoor ik even 4 week in een iets steviger tekort wil blijven, dus nog 3 weken doorgaan en dan weer iets meer eten.

Anyways;
Als ik van de cut af kom moet ik even kritisch naar m'n voeding kijken, zit blijkbaar iets in waardoor m'n buik erg opzet.
Ben in 3 dagen van 83kg naar 80,7kg gegaan en m'n buikomtrek van 92cm naar 86cm. Da's echt gigantisch, ik lijk optisch ineens 4-5% vet minder te hebben.
Misschien lactose intolerant ofzo? Maar zoveel melk dronk ik niet, ook niet veel zout.

Was toch te nieuwsgierig dus i.p.v. morgen nu de meting maar even gedaan;

Dag 0: 83 kg @ 92 cm waist
Dag 3: 80,7 KG @ 86 cm waist
Dag 6: 79,8 KG @ 83 cm waist

Vetmeting navy seal 15-2-2019:
Gewicht: 80 (Moest afronden)
Waist (At navel): 83 cm
Neck: 37 cm
Body fat percentage: 15%

Jackson/Pollock 4 Caliper Method 15-2-2019
Abdominal: 17
Thigh: 12
Tricep: 6
Suprailiac: 20
Body fat percentage: 13%

15+13/2 = 14%
Komt wel overeen met wat ik in de spiegel zie. Armen zijn enorm veiny, chest shape beter gedefineerd.
Eerste kuitveins alweer gespot, 80% van m'n vet zit hem in de zwembandjes wat echt mega kut is.

Nogmaals geen idee wat voor de gigantische verkleining van de waistline heeft gezorgd.
Vermoed dat ik sowieso al lager in vetpercentage zat vorige week dan de meting aangaf, denk dat er dus iets in m'n voeding zat waardoor ik een gigantische permanente bloat had.

Wel echt een super sick verschil in een week inderdaad :o

Terug
Naar boven