- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Stuk tand eraf bij military press en bicep ingescheurd tijdens het deadliften.

Tijdje terug gefailed op 70kg BP, kreeg het niet omhoog en was de enige aanwezige in de gym dus dacht fl**ker het wel achterover, kwam vol op me kop dus toen maar weer 3 cm omhoog gepressed en snel richting me borst gegooid waarna ik hem met abnormaal veel moeite door rolde naar me benen en weer kon zitten. Flinke last aan me borst en rug eraan overgehouden toen.![]()

Dan was ik nog tevreden maar niets meer dan wat verrekte spieren, jonguh.
hooguit wat blauwe plekken... nu moet ik wel toegeven dat ik op het moment 10reppers maak met 75 :')Hoe is het nu met die bicep?
@ Russian Bear, hahaha jij faalt wel erg veel he
Zelfde tegengekomen :') Maar niet laten vallenWas zo dom om de dumbbell te blijven vasthouden waarna mijn arm een hele rare plooi naar beneden maakte :')
Weekje zere schouder gehadHet deed zelf massas veel pijn als ik met de auto aan mijn stuur moest draaien
![]()
Ja ik liet hem ook pas vallen toen mijn arm al naar beneden getrokken was. Heel vreemd dat ik hem inderdaad ook vasthield. Gebeurde gewoon. Gaat je schouder dan uit de kom ofzo?

wat wil je dan ook met vodka als preworkoutbooster

Herkenbare situatie gelukkig ben ik klein
Ontopic: ik loop vaak tegen m'n lat-pulldown stang aan omdat ik vergeet dat die zo wijd is.
Haha gaaf plaatje