AndroidHealthClinic

Wat is jouw grootste ****ed up trainingsmoment?

ik heb geen **** ups, want ik train niet.

• Topic Starter Topic Starter
Ook nog eens iemand anders een ****ed up moment bezorgd door als spotter aan het hoofd eind te staan bij de BP. Liet ik een binnenmondse boer, één van de ranzigste ooit, en die blies ik, zonder er bij na te denken, via mn neus in het gezicht van die maat.. resultaat.. kokhalzen, stang op de borst en keihard lachen!

Laatst bewerkt:
Stuk tand eraf bij military press en bicep ingescheurd tijdens het deadliften.

ow nog vergeten

vroeger deed ik nog wat cardio op de loopband, en dan drukte ik op de stopknop en stopte ik in eens met lopen als de snelheid tot een bepaald punt was gezakt, en dan stond op het uiterste puntje stil likeaboss.jpg

maar een keertje stopte ik net te vroeg en donderde ik er aan de andere kant af
gelukkig zag niemand dat :o

Tijdje terug gefailed op 70kg BP, kreeg het niet omhoog en was de enige aanwezige in de gym dus dacht fl**ker het wel achterover, kwam vol op me kop dus toen maar weer 3 cm omhoog gepressed en snel richting me borst gegooid waarna ik hem met abnormaal veel moeite door rolde naar me benen en weer kon zitten. Flinke last aan me borst en rug eraan overgehouden toen. :roflol:

en niet aan je hoofd? :P

Tijdje terug gefailed op 70kg BP, kreeg het niet omhoog en was de enige aanwezige in de gym dus dacht fl**ker het wel achterover, kwam vol op me kop dus toen maar weer 3 cm omhoog gepressed en snel richting me borst gegooid waarna ik hem met abnormaal veel moeite door rolde naar me benen en weer kon zitten. Flinke last aan me borst en rug eraan overgehouden toen. :roflol:

blauwe plekken op je abs voor het gewin :)

Zelfde tegengekomen :') Maar niet laten vallen :p Was zo dom om de dumbbell te blijven vasthouden waarna mijn arm een hele rare plooi naar beneden maakte :')
Weekje zere schouder gehad :p Het deed zelf massas veel pijn als ik met de auto aan mijn stuur moest draaien :D

Ja ik liet hem ook pas vallen toen mijn arm al naar beneden getrokken was. Heel vreemd dat ik hem inderdaad ook vasthield. Gebeurde gewoon. Gaat je schouder dan uit de kom ofzo?

Ja ik liet hem ook pas vallen toen mijn arm al naar beneden getrokken was. Heel vreemd dat ik hem inderdaad ook vasthield. Gebeurde gewoon. Gaat je schouder dan uit de kom ofzo?

heb wel eens gehad dat ik de controle kwijt raakte over een DB tijden shouder presses. ook proberen tegen te houden maar daarna gewoon laten fl*kkeren. gelukkig was het na een weekje al over :)

- was bezig met bankdrukken..Tijdens een rustmomentje waarin ik de gewichten al verhoogd had, had iemand even een tien kilo schijf van de linkerkant afgehaald..Dus ging drukken en omdat hete voor mij een aardig gewicht was zetten ik veel kracht waardoor links omhoog knalden en rechts toch achter bleef..Voelde flinke puinscheuten in mijn linkerschouder zeg..

- liep naar de cables, leg mn spullen op de grond neer en kom omhoog en stoot mn kop tegen een pin (waar bij ons de 2,5 kilo schijfjes aanhangen en deze keer dus niet)..Vrolijk door getraind tot er iemand naar me toe liep dat er toch wel erg veel bloed op mn hoofd zat...:)

Dit zelf niet meegemaakt maar toch het vermelden waard vind ik.

Was in de zomer aan het trainen met mijn broer en een vriend, Die vriend was aan het spotten bij mijn broer met BP, drupte een zweetdruppel van zn haren in de mond van mijn broer, zelden zo hard gelachen :P

Plaatje zegt meer dan 1000 woorden

29qjbzn.jpg
Haha gaaf plaatje

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb trouwens nog niemand gespot die bijna (of echt) in zn broek moest schijten tijdens de squat ofzo.. Ik heb namelijk echt een keer moeten rennen na een portie superpump250 en een setje bukspier oefeningen!

Terug
Naar boven