AndroidHealthClinic

WENGSTERTJES road...

Bezoekers in dit topic

  • Like
Waarderingen: Dr X
Gister ging lekker legday ff loggen. En zie al op me rechterbeen dwars strepen op me quad hopelijk dat ik ff iemand kan vinden die dat kan fotograferen want met me samsung gaat dat niet....

Leg extensions supersets met sissysquats
4sets dropsets alles 12 reps

Squats supersets met walking lunges
3x20x60 3x20 bw lunges
15x100 lunges till failures 40plus stappen

Lying smith legpress voor hams
4xsingle leg superset met beide benen

Standing legcurl superset met leg kickbacks
4x12x met2 sec hold boven 4x12

Beetje calves

45 min cardio

Vandaag rug triceps en schouders en miss ff foto schieten

ga dit weekend btw niet experimenteren nog mat laden ben nog niet wedstrijd klaar helaas.
wel weer een interessante video gevonden over zout vocht en carbs. dus aanpak word wel steeds wat logischer in me hoofd. zal nog verder leren en lezen/bekijken over laad en deplete proces. ga zout nu iets mindere want nam best wel veel zout nu na me training maar wil nu wat mindere en dan straks laatste 5-6 dagen weer verhogen en laatste dag eruit en dan in de avond me cheeseburgers. ook ga ik niet te veel laden zoals hij ook in het filmpje uitlegt. je oogt scherper/harder als je niet helemaal volledig bent opgepompt.

hierbij dat filmpje
 
Laatst bewerkt:
Gister ging lekker legday ff loggen. En zie al op me rechterbeen dwars strepen op me quad hopelijk dat ik ff iemand kan vinden die dat kan fotograferen want met me samsung gaat dat niet....

Leg extensions supersets met sissysquats
4sets dropsets alles 12 reps

Squats supersets met walking lunges
3x20x60 3x20 bw lunges
15x100 lunges till failures 40plus stappen

Lying smith legpress voor hams
4xsingle leg superset met beide benen

Standing legcurl superset met leg kickbacks
4x12x met2 sec hold boven 4x12

Beetje calves

45 min cardio

Vandaag rug triceps en schouders en miss ff foto schieten

ga dit weekend btw niet experimenteren nog mat laden ben nog niet wedstrijd klaar helaas.
wel weer een interessante video gevonden over zout vocht en carbs. dus aanpak word wel steeds wat logischer in me hoofd. zal nog verder leren en lezen/bekijken over laad en deplete proces. ga zout nu iets mindere want nam best wel veel zout nu na me training maar wil nu wat mindere en dan straks laatste 5-6 dagen weer verhogen en laatste dag eruit en dan in de avond me cheeseburgers. ook ga ik niet te veel laden zoals hij ook in het filmpje uitlegt. je oogt scherper/harder als je niet helemaal volledig bent opgepompt.

hierbij dat filmpje
Leuk filmpje klopt redelijk wat die zegt vooral het is persoons gebonden en al die gekke dingen hoeft niet allemaal. Ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken. Al een stappen plan nu of nog aan het puzzelen ?
 
Leuk filmpje klopt redelijk wat die zegt vooral het is persoons gebonden en al die gekke dingen hoeft niet allemaal. Ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken. Al een stappen plan nu of nog aan het puzzelen ?

Nog aan het puzzelen even deze week nog wat meer research doen en dan is het alweer bijna tijd om het toe te gaan passen. Maar globaal denk ik nu dat ik donderdag carjloos ga eten. En dan donderdag wat ik normaal at aan carbs en dan zaterdag het dubbele.
 
Nog aan het puzzelen even deze week nog wat meer research doen en dan is het alweer bijna tijd om het toe te gaan passen. Maar globaal denk ik nu dat ik donderdag carjloos ga eten. En dan donderdag wat ik normaal at aan carbs en dan zaterdag het dubbele.
Zou zelf ook donderdag depleten veel vocht en zout. Vrijdag vocht halveren weinig zout carbs omhoog zaterdag vocht halveren zout eruit carbs verhogen zoiets redelijk basis protocol
 
Even druk geweest van de week maar vandaag laatste legday gehad tot het NK. Veel reps helemaal leeg getrokken en daarna nog een uurtje cardio.

Heb hier een filmpje van vandeweek beetje een indruk geven hoe ik er nu bij staat.



8 dagen nog te gaan denk wel dat het goed gaat komen. Creatine na vandaag ook eruit. Zout en kruiden laat ik er nog in tot ik ga laden dan gaat de eerste dag alleen het zout eruit en de 2e dag laden en wedstrijd zelf ook de kruiden. En hopelijk pies ik dan het vocht uit me poten.
 
Je staat er echt goed bij man
Ben benieuwd wat je gaat doen op het nk.
:flexbiceps:
 
Gaaf om te zien hoe al die spieren activeren bij de facepulls! Nog even knallen en dan shinen! :)
 
Staat er netjes bij. Wel idee dat je vorig jaar stuk harder was al. Vocht gaat nog wel een hoop doen
 
Netjes kerel :thumbs:

Het engels in je filmpje gaat wel beetje moeilijk. Zou het lekker in het nederlands doen. Ook typo in de engelse tekst op beeld.
 
Netjes kerel :thumbs:

Het engels in je filmpje gaat wel beetje moeilijk. Zou het lekker in het nederlands doen. Ook typo in de engelse tekst op beeld.

thnx man, ja is niet mijn youtube kanaal he heb er niks mee te maken is van me maatje ik figureer alleen haha
 
Je staat er echt goed bij man
Ben benieuwd wat je gaat doen op het nk.

:flexbiceps:

Thnx ben er zelf ook benieuwd naar als ik naar de planning kijk staan we met 9 man ongeveer in de classic BB1

Gaaf om te zien hoe al die spieren activeren bij de facepulls! Nog even knallen en dan shinen! :)

thnx man ja is ook altijd mooi om te zien als je zo droog sta, reden ook dat ik zo lang mogelijk wil vasthouden.

Staat er netjes bij. Wel idee dat je vorig jaar stuk harder was al. Vocht gaat nog wel een hoop doen

vorig jaar veel meer cheats gehad bijna elke week wel. denk nu in totaal maar 4 keer ofzo dus straks met laden gaat het pas beginnen, plus jeff heeft een wat duurdere camera en lens dan dit dingetje waar we mee gefilmt hebben hha.




vandaag eerste carbloze dag en 7 liter water. opzich voel ik me wel redelijk niet helemaal leeg eigenlijk hoe ik me al afgelopen dagen voel. wie weet morgen en donderdag dat het erin hakt.
dinsdag 7.5 liter
woensdag 6 L
donderdag 5L
vrijdag 4L
zaterdag 2L tot 20:00

plan is om vrijdag te beginnen met laden, ff kijken hoe ik er donderdag bij sta anders begin ik misschien dan al.
 
Hoe ga je het laden aanpakken? En wat voor producten?
 
Hoe ga je het laden aanpakken? En wat voor producten?

laden langzaam opbouwen en als ik vol zit is het genoeg geen opgezette buik. en gewoon met rijst en rijstewafels clean en safe.
 
laden langzaam opbouwen en als ik vol zit is het genoeg geen opgezette buik. en gewoon met rijst en rijstewafels clean en safe.

ook lekker makelijk elke wafel is 5 gram carbs makkelijk tellen en geen vocht erbij, wel saai qua laden maar zeer effectief zelf voor or ook gedaan en voor nk zal niet anders zijn stuk of 80 wafels weg knagen zaterdag
 
Thnx ben er zelf ook benieuwd naar als ik naar de planning kijk staan we met 9 man ongeveer in de classic BB1



thnx man ja is ook altijd mooi om te zien als je zo droog sta, reden ook dat ik zo lang mogelijk wil vasthouden.



vorig jaar veel meer cheats gehad bijna elke week wel. denk nu in totaal maar 4 keer ofzo dus straks met laden gaat het pas beginnen, plus jeff heeft een wat duurdere camera en lens dan dit dingetje waar we mee gefilmt hebben hha.




vandaag eerste carbloze dag en 7 liter water. opzich voel ik me wel redelijk niet helemaal leeg eigenlijk hoe ik me al afgelopen dagen voel. wie weet morgen en donderdag dat het erin hakt.
dinsdag 7.5 liter
woensdag 6 L
donderdag 5L
vrijdag 4L
zaterdag 2L tot 20:00

plan is om vrijdag te beginnen met laden, ff kijken hoe ik er donderdag bij sta anders begin ik misschien dan al.

zaterdag tot 8 uur drinken vrij laat nog of neem je dan je vocht afdrijver?
 
ook lekker makelijk elke wafel is 5 gram carbs makkelijk tellen en geen vocht erbij, wel saai qua laden maar zeer effectief zelf voor or ook gedaan en voor nk zal niet anders zijn stuk of 80 wafels weg knagen zaterdag

Ja precies en saai? Ik kan eten dus vind het prima haha

zaterdag tot 8 uur drinken vrij laat nog of neem je dan je vocht afdrijver?

Neem geen vocht afdrijven man. Vorig jaar ook niet gedaan.
 
Ja precies en saai? Ik kan eten dus vind het prima haha



Neem geen vocht afdrijven man. Vorig jaar ook niet gedaan.

zou ik zelf wat eerder stoppen met drinken man maar gaan het zien he zout droppen scheeld al he tmeeste
 
zou ik zelf wat eerder stoppen met drinken man maar gaan het zien he zout droppen scheeld al he tmeeste

Deed afgelopen 4 wedstrijden bij jeff tot 2000 niks drinken dus waarom veranderen? Haha
 
update vandaag met carbloaden begonnen

niet zo extreem vandaag nog gewoon de carbs die ik voor me deplete at per maaltijd 50 gram rijst eerste maatlijd was dan 50 gram oats door me omelet met 3 rijstewafels. inplaats van me training een extra maaltijd van 10 rijstewafels en 3 eieren (de 3 eieren die ik normaal bij me rijst maaltijden eet)

een half uur na elke maaltijd doe ik ff een ronde poseren om me spieren uit te harden. en leg deze gelijk vast met foto's.

gewicht vanochtend 79.8 kg nuchter.

verder woensdag te horen gekregen dat de GP helaas niet doorgaat, wat heel jammer is want hoopte juist op die wedstrijd te pieken... maarja is niet anders. Was er ook wel een beetje klaar mee eigenlijk met heel deze prep, nog nooit zo extreem gedeplete was als ik zat redelijk te doen maar zodra ik in beweiging kwam vielen me ogen dicht en alles was slap zwaar en leeg.

achjah we gaan het zien zondag denk niet dat het me beste shape word alleen.
 
Back
Naar boven