AndroidHealthClinic

5/3/1 Get Big or Stay Home

• Topic Starter Topic Starter
Morgenavond Benen+Borst+Triceps

Wendler Cyclus 2:
Benen + Borst + Biceps:

BP Warm-Up
8x20
5x40
5x50

BP 5/3/1
3x60
3x67,5
10x77,5 - Rep-out - Lol... had een gast gevraagd om te spotten, heel vriendelijke gast, alleen beetje te enthousiast...
Hij begon al zen handen te zetten en daar moest ik men handen langs zetten zij hij, hij hield hele tijd de bar wel vast, denk dat ik de eerste 4/5 reps op eigen kracht heb gedaan, toen zij hij, minstens 10 jonguh! Dus bleef ik maar duwen lool.
Volgende keer andere spotter vragen of ik moet gewoon mijn doel tegoei uitleggen aan hem, want dit werkte niet. Maar was wel funnie.

@Stijn: Idd, veel te vriendelijke gasten bij ons in de gym, waren die 3 gasten die altijd samen trainen met hun moto's, altijd wel leuk om hun dagverhaal te volgen in de gym. :P

SQ Warm-up
8x40 ATG
5x60 ATG

SQ 5/3/1
3x67,5 Onder Par
3x76 ATG
4x86 ATG - Repout - Lol, durfde de 4e rep niet te doen, maar toch gedaan en ging net, maar die 5e durfde ik niet, ging toch niet lukken denk ik, en had geen zin om te failen.
Merk wel dat ik met zware gewichten zowiezo ATG ga door het gewicht zelf.

Leg Press
12x145
12x165
12x185
Vermoeiend 3x12, niks meer gewend. :P

Flat DB BP
8x25
8x25
8x22,5

Decline DB Flyes
12x12,5
12x15
12x15

Incline DB BP
6x20
Ging echt niet meer, borst GANS OP, nog nooit gehad.
Nu snap ik waarom die gasten hier op het forum zeiden dat ik teveel sets doe en dat zij al kapot zijn na 2 oefeningen.
Nu ik telkens zwaarder ga merk ik dit ook.

EZ-Bar Curls
12x25
12x25
12x25

Hammer Curls
12x12
10x12
12x12

Cable Flyes + 1x superset'd met Cable Curls
15x15 + 6x15
15x15 - Wou nog Cable Curls, maar ging niet meer door men grip, voorarmen waren al gans op van DB Flyes en Hammer Curls
15x20

Decline Crunches
15x BW+5kg
15x BW+5kg
Pijn in onderrug een beetje.
Waarschijnlijk door het deadliften van vorige week, waar ik de rep-out de 10 reps deed, maar laatste reps waren niet zo gezond voor men rug denk ik, dus even Delcine Crunches stoppen en ook niet meer techniek verwaarlozen bij de rep-out bij deadlift. Na een maandje dan nog eens de Decline Crunches proberen en aanvoelen.

Captain Chair Leg Raises (Hamstrings tegen Calves gehouden)
15xBW

Dan wat gaan flexen en gefilmd om wat updates bij te houden.

t*ring wat een oefeningen goed bezig geweest.

t*ring wat een oefeningen goed bezig geweest.

Dat beaamt de achterkant van men tshirt ook wel, kledder nat lol, net alsof het in zwembad heeft gelegen lol.

Was wat aan het poseren en gefilmd in een kamertje, maar latspread wou niet goed lukken omdat men rug zo nat was, dus kon men handen niet goed houden lol.

Zie echt goede progressie, als je wat posseert als je opgepompt ben kan je zien hoe je er later gaat uitzien een beetje, is erg motiverend.

Dat beaamt de achterkant van men tshirt ook wel, kledder nat lol, net alsof het in zwembad heeft gelegen lol.

Was wat aan het poseren en gefilmd in een kamertje, maar latspread wou niet goed lukken omdat men rug zo nat was, dus kon men handen niet goed houden lol.

Laat dat filmpje is zien ben nu wel benieuwd:D

Ziet er al goed bjorn je krijgt wel lichte menboobs dus let daar wel op:)

Ziet er al goed bjorn je krijgt wel lichte menboobs dus let daar wel op:)

Zijn al hard weggetrokken, was vroeger fat 90kg, ben nu redelijk content van men boobs, vindt er niet echt iets menboobs aan. Goeie massa als je de laatste second van die video bekijkt.

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 21:55 ----------

Ben eigenlijk express meer op onderkant borst aant focussen, omdat ik dat juist mooi vind en maakt je borst ook voller.

Zijn al hard weggetrokken, was vroeger fat 90kg, ben nu redelijk content van men boobs, vindt er niet echt iets menboobs aan. Goeie massa als je de laatste second van die video bekijkt.

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 21:55 ----------

Ben eigenlijk express meer op onderkant borst aant focussen, omdat ik dat juist mooi vind en maakt je borst ook voller.

Ooh ma t kan ook gewoon vertekend beeld zijn he

Morgen niks, woensdag rug en triceps

omdat ik zondag (benen) niet kon gaan, dus maar samengegooid

Terug
Naar boven