MuscleMeat

5/3/1 Get Big or Stay Home

mooie training, zonder anders wel mooi geweest zijn 77.5bp 10 reps op pure eigen kracht :D training van vandaag was goed, niks noemenswaardig, blijven hangen op dezelfde gewichten... deze week gewoon nog uitdoen en dan week enkel in het weekend wat compounds om het daarna over een andere boeg weer te gooien... weer een andere rep range opzoeken, waar ik even zin in heb :D en paar weken waarschijnlijk niet constant tot failure trainen, met pure nadruk op muscle mind connection en techniek..om hierbij ook wat lager in gewicht te gaan om dan ook weer op te bouwen :p

Goede training, probeer niet bij elke setje bij bp tot failure tegaan , gewoon 12 10 8 (6) of (10x) 5x5
elke week 2.5kg er bij en soms week wachten enc.

Voor de rest ga zo door!

• Topic Starter Topic Starter
Goede training, probeer niet bij elke setje bij bp tot failure tegaan , gewoon 12 10 8 (6) of (10x) 5x5
elke week 2.5kg er bij en soms week wachten enc.

Voor de rest ga zo door!

Lol, waarom zou ik tot failure gaan, ik doe wendler, ik doe maar 3 reps.
5x5 heb ik al gedaan even. Maar 2,5kg is best veel elke week.

Bij wendler is het elke 3 weken bij MP en BP 2,5kg omhoog met je 1RM
En SQ en DL 5kg bij je 1RM, en werkt echt goed,1Jan2013 kan ik 100kg benchen als ik dit schema tot dan volg

Laatst bewerkt:
Lol, waarom zou ik tot failure gaan, ik doe wendler, ik doe maar 3 reps.
5x5 heb ik al gedaan even. Maar 2,5kg is best veel elke week.

Bij wendler is het elke 3 weken bij MP en BP 2,5kg omhoog met je 1RM
En SQ en DL 5kg bij je 1RM, en werkt echt goed,1Jan2013 kan ik 100kg benchen als ik dit schema tot dan volg

oh sorry,als het goed werkt moet je het zeker blijven doen

10x77,5 - Rep-out - Lol... had een gast gevraagd om te spotten, heel vriendelijke gast, alleen beetje te enthousiast...
Hij begon al zen handen te zetten en daar moest ik men handen langs zetten zij hij, hij hield hele tijd de bar wel vast, denk dat ik de eerste 4/5 reps op eigen kracht heb gedaan, toen zij hij, minstens 10 jonguh! Dus bleef ik maar duwen lool.
Volgende keer andere spotter vragen of ik moet gewoon mijn doel tegoei uitleggen aan hem, want dit werkte niet. Maar was wel funnie.

Zo typisch van de spotter:mad:, vernken zo gans het setjes gedoe vind ik:D. Maar wel stevige en precies lange training!

Abbo is weg.. vreemd..

In :)

---------- Post toegevoegd Tue 14 Aug 2012 om 22:51 ----------

BP 5/3/1
3x60
3x67,5
10x77,5 - Rep-out - Lol... had een gast gevraagd om te spotten, heel vriendelijke gast, alleen beetje te enthousiast...
Hij begon al zen handen te zetten en daar moest ik men handen langs zetten zij hij, hij hield hele tijd de bar wel vast, denk dat ik de eerste 4/5 reps op eigen kracht heb gedaan, toen zij hij, minstens 10 jonguh! Dus bleef ik maar duwen lool.
Volgende keer andere spotter vragen of ik moet gewoon mijn doel tegoei uitleggen aan hem, want dit werkte niet. Maar was wel funnie.

Klink te herkenbaar dit... zijn allemaal heel aardige gasten in de gym maar als het op het trainen aankomt zijn het losers.. gewoon bij failen vandaan blijven en zoniet.. als het goed is voel je aan of je gaat failen of niet bij een volgende rep. En anders gewoon stang van je afrollen :p

Wat blijf ik rustig zeg, is me echt al 8 keer overkomen dat mijn setje door zon lijer werd verpest :mad:

Abbo is weg.. vreemd..

In :)

---------- Post toegevoegd Tue 14 Aug 2012 om 22:51 ----------

Klink te herkenbaar dit... zijn allemaal heel aardige gasten in de gym maar als het op het trainen aankomt zijn het losers.. gewoon bij failen vandaan blijven en zoniet.. als het goed is voel je aan of je gaat failen of niet bij een volgende rep. En anders gewoon stang van je afrollen :p

Wat blijf ik rustig zeg, is me echt al 8 keer overkomen dat mijn setje door zon lijer werd verpest :mad:

Bij mij meestal hebben ze goed gespot, alleen deze gast was iets te enthousiast.

*rage*

:roflol:

Pre-workout werkt het beste op lege maag 's morgens, en daarna half uurtje volproppen en dan gaan trainen, nu zelfs na de training ben ik zo opgepompt nu. Kan nog wel een nieuwe training er tegen aan gooien lol.

Anyway

Wendler Cyclus 2:
Rug + Triceps:

DL Warm-Up
8x60
5x80
Cool down, wachten op stijn 10 mins
5x60
5x70

DL 5/3/1
3x95
3x107,5
9x122,5 - PR - Rep-out - Laatste 3 reps waren wel telkens meer met gebolde rug en laatste rep zowiezo heel hard.

BOR
8x40
8x50
10x50

Wide Grip Underhand Pull Ups
8xBW
8xBW
8xBW

Lat pull down - Pyramid Set
12x50
10x55
8x60
6x65
6x70
Voelde echt me rug goed na deze oefening, zieke pomp.

Seated Rows
12x50
12x55
8x60

Nog een nieuwe oefening geprobeerd, maar vind maar niks, dus post niet.

Triceps nu dan

Tricep Push Down
12x45
12x50
12x55
Heb het nu gevonden! Heb een breedere bar genomen zodat ik breedere grip kan pakken en nu kan ik men tricep echt heel goed hitten, ziet hem echt goed werken, echt aanrader met breedere bar.

Tricep Pull Down
12x45
Ging niet meer goed

Tricep Dip machine
12x40
12x40
12x40

Seated Calve Raises Superset Standing Calve Raise
15x30 ss 15xBW
15x30 ss 15xBW

Pas wel op met dat bolle he.
Verder mooie training nog even en je perst er 10 uit:D

Pas wel op met dat bolle he.
Verder mooie training nog even en je perst er 10 uit:D

Bollen kan niet echt kwaad, als je naar de powerlifter sectie gaat van dit forum zie je dat er heel wat zijn die pro-bollen zijn. Maar dat blijft een eeuwige discussie.

Gewoon zien dat je goed opwarmt en niks gek doek, en niet rukken aan die bar.

Had er 10 kunnen doen, maar dat was te gevaarlijk, vorige week heb ik dat gedaan, maar heb er wat last van gehad.

Bollen kan niet echt kwaad, als je naar de powerlifter sectie gaat van dit forum zie je dat er heel wat zijn die pro-bollen zijn. Maar dat blijft een eeuwige discussie.

Gewoon zien dat je goed opwarmt en niks gek doek, en niet rukken aan die bar.

Had er 10 kunnen doen, maar dat was te gevaarlijk, vorige week heb ik dat gedaan, maar heb er wat last van gehad.

Oke ja ik vermijd t liever maja indd eeuwige discussie:)

Data voor volgende training:

MP 5/3/1
3x42
3x48
3x54 - Ga voor PR-> 5x54

DB Shoulder Press
3x8x25

DB Rows (Rear Delt Focus)
3x8x30

Side Raises Dropset
3x12x12

Front DB Raises
3x12x12

Upright Rows
3x12x35

Seated DB Curls
3x12x12

Barbell Curls - Triple Superset - Wide Grip, Shoulder Wide Grip, Close Grip
3x10x30
30sec rest between

Cable Curls
3x12x30

Shrugs Dropset
35, 30, 25

Me rug is echt gans stijf en zuur, en men onderrug nog erger lol.
Wordt elke week erger die stijfheid in me rug, eerst had ik dat nooit, maar ben nu iets beter bezig met te focussen op men rug en de techniek, daardoor zal het wel zijn.

Me rug is echt gans stijf en zuur, en men onderrug nog erger lol.
Wordt elke week erger die stijfheid in me rug, eerst had ik dat nooit, maar ben nu iets beter bezig met te focussen op men rug en de techniek, daardoor zal het wel zijn.

ja het gewicht kreeg ge echt naar boven, maar trok ook altijd wel beetje bol.. grtz, in ieder geval echt sterk :D

Is normaal als je tegen je 1rm lift en alles er probeert uit te halen.

Maar met die spierpijn bedoelde ik ook vooral van de andere oefeningen.

Is normaal als je tegen je 1rm lift en alles er probeert uit te halen.

Maar met die spierpijn bedoelde ik ook vooral van de andere oefeningen.

Heb de laatste 3 maanden nog geen spierpijn gehad.. stijf zijn, ja... enkel even wat pijn, als mijn vriendin vraagt wat ik die bepaalde dag getraind heb en terwijl al aan het porren is welke spiergroep ik nu aangepakt heb...:D ga het ze volgende keer wat moeilijker maken :rolleyes: ik zeg een oefening uit een bepaalde spiergroep en dan mag ze raden welke spiergroep het is....Wel moet ik zeggen dat mijn vriendin best veel kent, tja moet dan ook altijd mijn gezaag aanhoren :D

Ach gewoon goed aanvoelen zoals ik altijd doe :D heb ik geleerd van vroegere blessures. hier denk ik dan vooral aan mijn knie :p

ps: wij gaan vandaag rond half 12 grtz

Ga vanavond pas, ben aant werken

Heb telkens meer en meer spierpijn, ga ook telkens harder en zwaarder lol

Goede training maar, ik weet dat 5/3/1 doet, maar ik zal bij mp tog even warming up doen. want je gaat gelijk vol uit, hierdoor kan je sneller een risco op lopen, op een blesure

Oh. Mijn. God.

Ik vind dit ook zo ****ing vervelend. Laatst voor het eerst een maatje meegenomen die ook wil gaan trainen. Ik ging voor een dikke PR op de bench, één waar ik echt zin in had. En die lul ziet mijn gezicht vertrekken omdat het moeite kost en hij vat zo die bar en legt m neer. Ik moest echt mn best doen om niet kwaad te worden, omdat hij ook niet beter wist. Gelukkig daarna alsnog mn PR gehaald maar was wel gruwelijk k*t.

Terug
Naar boven