Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vind jij niet dat het hele idee van wendlers filosofie weggaat met jou trainingen?
No offense, lekker volume en goeie kilos, maar niet echt hoe het schema bedoeld is
Weet ik, maar anders ga ik te ver achterlopen op massa heb ik schrik voor. Wil het een beetje combineren. Gebruik gewoon wendler voor kracht bij te krijgen en later te gebruiken voor meer massa door meer kracht bij andere oefeningen.
Denk dat met wat minder oefeningen die massa er ook al komt
Gewoon boring but big
http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/the_boring_but_big_3month_challenge
Simpel, maar je groeit echt wel!
I know, maar iets minder hard heb ik schrik voor. Vind het fijn zoals ik nu bezig ben, kan ik me gans geven en dat is wat ik nodig hebt, INTENSITY.
Geen van de aangeraden assist schema's van wendler intresseert me eigenlijk.

als je borst nu een week rust geeft lukt het wel ja, is eigenlijk meer een split nu
I know, maar iets minder hard heb ik schrik voor. Vind het fijn zoals ik nu bezig ben, kan ik me gans geven en dat is wat ik nodig hebt, INTENSITY.
Geen van de aangeraden assist schema's van wendler intresseert me eigenlijk.
wat een bs

Als je niks zinnig hebt te zeggen dan blijf uit men log aub, verklaar dan ook waarom het bs is en help me misschien met die uitleg, maar zoniet dan zal ik wel even aan een mod vragen om aan je onzin een eind te maken.
De assist oefening van wendler zijn niet hypertrophy gebasseerd. Ik probeer gewoon een combinatie te maken van 2 dingen die ik leuk vind, powerliften en bodybuilding, powerbuilding zoals sommige het nog wel eens noemen.
We zijn volgend jaar 1 Juli wel als het resultaat heeft gehad.
I do whatever the fk I wanna do.
Maar advies is welkom.![]()
diaephi heeft het al verklaart, elke oefening is hypertrofie, afhangend van de rep range. als je naast bijv je 5/3/1 squats nog eens 5x10 squat en deadlift doet dan groeien daar je benen net zo veel of zelfs meer van als 10 setjes leg extensions. ik vind het gewoon grappig waar jij al die onzin over intensiteit vandaan haalt, je verkracht wendler zo een beetje tbh.
uh nu snap ik je doel helemaal niet meerIk weet dat je nogal pro-powerliften georiënteerd bent, maar er is toch wel een reden waarom bodybuilders niet alleen squats doen? Maar ook legpress, lunges, leg curls, extentions.
En als je men trainingen bekijkt zie je dat ik leg extention vrijwel op het einde doen, zodat ik met de grotere oefening meer effort er kan insteken.
Over die intensiteit, ik hou er gewoon van, wordt je echt gemotiveerd van.
Ik weet dat ik wendler verkracht, maar gebruik alleen de 5/3/1 zoals je ziet in me log titel, gebruik niet het woord jim wendler.
Wil gewoon men compounds omhoog krijgen en ben tot nu toe tevreden hiermee.
Maar ieder zijn ding natuurlijk, maar bedankt voor je verklaring.

Confusion among the "5/3/1 Get Big or Stay Home" log followers. 

?
Confusion among the "5/3/1 Get Big or Stay Home" log followers.
Wat snap je dan niet?
Je markeerde "Wil gewoon men compounds omhoog krijgen" uit mijn post.
Dat is het doel dat ik wendler 5/3/1 voor men compounds gebruik, met compounds bedoel ik dan BP,SQ,DL,MP. Vandaar de verwarring misschien omdat flat DB BP bijvoorbeeld ook compound is en een dip bijvboorbeeld?
Ik bedoelde dus de 4 grote compounds.
Is er nog meer confusion?
Vraag maar.![]()
Om je compounds omhoog te krijgen is wendler juist super, zonder die duizend assist
Even voor de verduidelijking, wat bedoel je met compounds dan?
Zoals ik al zei BP,SQ,MP,DL of nog meer oefeningen?
Om je compounds omhoog te krijgen is wendler juist super, zonder die duizend assist

?