Fitness Seller

5/3/1 Get Big or Stay Home

• Topic Starter Topic Starter
5/3/1 Cyclus 3:
vn3328.png

Tof dat je je MP doel hebt verhoogd! Je zou het anders maar al te snel halen:D. Voedingschema lijkt zo weinig:eek:, je zit aan 3100kcal (beetje dankzij de melk), maar als ik zie wat je eet lijkt dat zo weinig:o.

Dit is dus je 3de cycle van 5/3/1, maar de percentages van je gewicht zijn die tov de eerste keer dat je cycle deed of telkens van je nieuwe max?

Van men nieuwe max

Lol het lijkt juist dat ik zoveel moet eten vind ik, heb echt moeite om alles binnen te krijgen.

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 23:21 ----------

Jaja heb het gemakkelijk gemaakt met de melk want anders lukt het me niet.

Wat waren je stats voor je de cycle begon? incl lichaamsgewicht;) want kben benieuwd naar de resultaten van zo'n programma:D

MP: 1x55
BP: 2x80
DL: 1x140
SQ: 1x90
BW: 74/75kg

Van men nieuwe max

Lol het lijkt juist dat ik zoveel moet eten vind ik, heb echt moeite om alles binnen te krijgen.

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 23:21 ----------

Jaja heb het gemakkelijk gemaakt met de melk want anders lukt het me niet.

Ja vloeibaar is altijd easy om binnen te werken,, lekker mixen man :D

ja met whey en banaan en havermout

Abo!

ga er nu 1tje maken

ja met whey en banaan en havermout

jammie :D vandaag BP 80kg x 2 zonder moeite en mooi weg gebleven van falen :D voelde lekker aan, om niet zo diep te gaan zoals ik de laatste tijd heb gedaan. zal mijn lichaam wel eens goed doen :) eten eten eten eten :p

wil 70kg + BW is proberen te realiseren binnen maandje en dan gewoon blijven eten niet zien dat ik te vet wordt :p max 15% BF lijkt me OK

Laatst bewerkt:
Dacht dat je voor de 90kg BP ging gaan. :P

Vet worden kan geen kwaad, beter is van niet natuurlijk, maar dat doe je er later wel weer af tijdens een cut.

Dacht dat je voor de 90kg BP ging gaan. :P

Vet worden kan geen kwaad, beter is van niet natuurlijk, maar dat doe je er later wel weer af tijdens een cut.

haha niet realistisch man, voel ook mijn lichaam aan en wat er al dan niet in zit :D

Volgende keer :)

Dus je voorruitgang op 3 maand is:
BP 7.5kg
DL: /
SQ 10kg
BW: ??

netjes;)

BP gaat in een normale stijging omhoog

DL had ik wat onderschat, maar als ik men 1RM uitrekenen met 1RM calculator zit ik op 155/160kg

MP niet vergeten, nu kan ik 1x65 al volgens 1RM calculator, heb gisteren 6x57 gedaan., dus die is eigenlijk ookal 10kg vooruit gegaan.

BW is +4kg nu

SQ ben ik heel goed op gevorderd kwa techniek.

Ik zou nu de gewichten nog omhoog kunnen doen, maar ga ik niet doen, ga ik tegen een plateau oplopen veel sneller.

Oh en niet op 3 maand, op 6 weken., anderhalve maand dus

Laatst bewerkt:
Mooi omhoog gegaan dan na anderhalve maand man

http://www.jackalsgym.com/store.aspx?prod_id=RH-KS

Ik ga nu deze bestellen, stijn als je ze eens wilt uitproberen moet je maar eens mee benen komen trainen. :D

Ik zal je sowieso nog wel treffen aangezien ik mijn abonnement verlengd heb. Ja ben wel vergeten te vragen, naar een abonnement voor meer dan 3 maanden, maar ik ga ervanuit dat een langer abonnement zoals 6 maanden, de prijs is van 2 x 3 maanden, aangezien op de brochure niets meer opstaat dan 3maanden. nog wat eten denk ik mm :rolleyes: 2 dagen eten brengt me s'morgens al terug op een gewicht van 68.9kg...ga er nog wel vanuit dat de eerste 2 kilo vlot zal gaan en dat ik me vooral beter zal voelen :p

Ik zal je sowieso nog wel treffen aangezien ik mijn abonnement verlengd heb. Ja ben wel vergeten te vragen, naar een abonnement voor meer dan 3 maanden, maar ik ga ervanuit dat een langer abonnement zoals 6 maanden, de prijs is van 2 x 3 maanden, aangezien op de brochure niets meer opstaat dan 3maanden. nog wat eten denk ik mm :rolleyes: 2 dagen eten brengt me s'morgens al terug op een gewicht van 68.9kg...ga er nog wel vanuit dat de eerste 2 kilo vlot zal gaan en dat ik me vooral beter zal voelen :p

Ah juist, dat had die ouwe gasdt me ook verteld toen met die vernieuwing, dat hij abbo heeft van 6 maand en je kan ook van 1 jaar.

Van gewicht bijkomen moet gewoon op linieare wijzen, op hetzelfde tempo, bijvoorbeeld streven naar 0,5KG per week, dat is meer dan genoeg.

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 14:29 ----------

Zometeen benen trainen, cyclus 3, gebasseerd op % van 1RM=100KG Squat

Terug
Naar boven