BjornG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Voedingschema lijkt zo weinig
, je zit aan 3100kcal (beetje dankzij de melk), maar als ik zie wat je eet lijkt dat zo weinig
. Van men nieuwe max
Lol het lijkt juist dat ik zoveel moet eten vind ik, heb echt moeite om alles binnen te krijgen.
---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 23:21 ----------
Jaja heb het gemakkelijk gemaakt met de melk want anders lukt het me niet.

vandaag BP 80kg x 2 zonder moeite en mooi weg gebleven van falen
voelde lekker aan, om niet zo diep te gaan zoals ik de laatste tijd heb gedaan. zal mijn lichaam wel eens goed doen
eten eten eten eten 
max 15% BF lijkt me OKDacht dat je voor de 90kg BP ging gaan.
Vet worden kan geen kwaad, beter is van niet natuurlijk, maar dat doe je er later wel weer af tijdens een cut.

Dus je voorruitgang op 3 maand is:
BP 7.5kg
DL: /
SQ 10kg
BW: ??
netjes![]()

http://www.jackalsgym.com/store.aspx?prod_id=RH-KS
Ik ga nu deze bestellen, stijn als je ze eens wilt uitproberen moet je maar eens mee benen komen trainen.![]()
2 dagen eten brengt me s'morgens al terug op een gewicht van 68.9kg...ga er nog wel vanuit dat de eerste 2 kilo vlot zal gaan en dat ik me vooral beter zal voelen 
Ik zal je sowieso nog wel treffen aangezien ik mijn abonnement verlengd heb. Ja ben wel vergeten te vragen, naar een abonnement voor meer dan 3 maanden, maar ik ga ervanuit dat een langer abonnement zoals 6 maanden, de prijs is van 2 x 3 maanden, aangezien op de brochure niets meer opstaat dan 3maanden. nog wat eten denk ik mm2 dagen eten brengt me s'morgens al terug op een gewicht van 68.9kg...ga er nog wel vanuit dat de eerste 2 kilo vlot zal gaan en dat ik me vooral beter zal voelen
![]()