BjornG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vervolg is gepost, ja inderdaad, weet niet op het bouncen kwaad kan, maar men favorite youtuber doet het in ieder geval niet. xD
ach the bounced reps of today are the strict reps of tomorrow ? 
Elke dag creatine nemen? Ik dacht ergens gelezen te hebben, dat je lichaam ook de kans moet geven om het zelf aan te maken.... dus werken met periodes van zoveel weken en net zoveel weken off..?
Nee allemaal mythes.
Zoals jij het beschrijft wordt het behandeld als een steriod, en dat is het niet.
Je lichaam maakt misschien 1g per dag aan en je can creatine binnen krijgen via vlees, ik dacht dat 1kg biefstuk 3g creatine was, maar dat is dus veel te duur.
Daarom moet je gewoon elke dag 3-5g creatine pakken om je lichaam om het maximum niveau te houden van 'creatinevasthouding', kom niet op het woord.
Zijn eerste video '101..', verwoord het beter, gewoon dubbelklikken op de video hier en dan die 101 video zoeken.
In ieder geval weer iets dat ik bij geleerd heb dan... effe nog een shake en wat eten en dan pitten, grtz

Eindelijk die vieze nutella whey op en vandaag begonnen met vanille
Echt lekker! Zeker nu na training, doe ik altijd banaan en havermout met melk erbij, beter dan die milkshakes die je krijgt op een terrasje!![]()
alleen eten was vandaag wat pover, beetje met school enzovoort.. ach seves 2 bicky burgers in mijn kas slagen
en goei blikske bier erbij.... morgen wordt sowieso knallen, eerst werken nog en dan knallen... als ik de motivatie hoog kan houden zoals nu zit er wel wat power in voor morgen 

Ja ik drink ook men shakejesalleen eten was vandaag wat pover, beetje met school enzovoort.. ach seves 2 bicky burgers in mijn kas slagen
en goei blikske bier erbij.... morgen wordt sowieso knallen, eerst werken nog en dan knallen... als ik de motivatie hoog kan houden zoals nu zit er wel wat power in voor morgen
![]()

, nog eens scheren vrijdag, heb echt veel last van haar op bovenarmen en bovenrug. >_<Aap jij joh
Nette training man die pull-ups kunnen beter man waarom gebruik je belt bij dl.
Je wilt toch juist je onderrug -core versterken daarom doe je deadlift wat heeft t dan voor zin om hem voor een deel te ontlasten?
Daarom doe ik negatives erbij om zo op tijd toch 3x8 eruit te kunnen halen en daarna gewichten bijvoegen.
Aap jij joh
Nette training man die pull-ups kunnen beter man waarom gebruik je belt bij dl.
Je wilt toch juist je onderrug -core versterken daarom doe je deadlift wat heeft t dan voor zin om hem voor een deel te ontlasten?

Ach ik suck ook in pull ups, maar deze periode weet ik men lats tenminste zitten haha![]()
Inderdaad, elke training lukt het ook beter om me lats meer en meer te gebruiken.
---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 19:03 ----------
Ik doe wel men pull ups niet zo als crossfit style, ik hang eigenlijk gewoon gans stil en uitgestrekt en ga recht naar boven en recht naar onder, als ik het als in de video zou doen kan ik er ook wel stuk of 15 uitpompen:
http://www.youtube.com/watch?v=7spRknkD1hU