MuscleMeat

5/3/1 Get Big or Stay Home

• Topic Starter Topic Starter
Vervolg is gepost, ja inderdaad, weet niet op het bouncen kwaad kan, maar men favorite youtuber doet het in ieder geval niet. xD

Vervolg is gepost, ja inderdaad, weet niet op het bouncen kwaad kan, maar men favorite youtuber doet het in ieder geval niet. xD

Is het jezelf gemakkelijker maken in ieder geval :D ach the bounced reps of today are the strict reps of tomorrow ? :p

Net op mijn 25mm barbell, 71kg x 5 gedaan smal grip op schouderbreedte, zat nog een 6de of 7de in.. maar potverdomme vind het toch in vgl met de barbell in de gym een grote belasting voor de polsen..

Elke dag creatine nemen? Ik dacht ergens gelezen te hebben, dat je lichaam ook de kans moet geven om het zelf aan te maken.... dus werken met periodes van zoveel weken en net zoveel weken off..?

Elke dag creatine nemen? Ik dacht ergens gelezen te hebben, dat je lichaam ook de kans moet geven om het zelf aan te maken.... dus werken met periodes van zoveel weken en net zoveel weken off..?

Nee allemaal mythes.
Zoals jij het beschrijft wordt het behandeld als een steriod, en dat is het niet.

Je lichaam maakt misschien 1g per dag aan en je can creatine binnen krijgen via vlees, ik dacht dat 1kg biefstuk 3g creatine was, maar dat is dus veel te duur.
Daarom moet je gewoon elke dag 3-5g creatine pakken om je lichaam om het maximum niveau te houden van 'creatinevasthouding', kom niet op het woord.

Zijn eerste video '101..', verwoord het beter, gewoon dubbelklikken op de video hier en dan die 101 video zoeken.

Nee allemaal mythes.
Zoals jij het beschrijft wordt het behandeld als een steriod, en dat is het niet.

Je lichaam maakt misschien 1g per dag aan en je can creatine binnen krijgen via vlees, ik dacht dat 1kg biefstuk 3g creatine was, maar dat is dus veel te duur.
Daarom moet je gewoon elke dag 3-5g creatine pakken om je lichaam om het maximum niveau te houden van 'creatinevasthouding', kom niet op het woord.

Zijn eerste video '101..', verwoord het beter, gewoon dubbelklikken op de video hier en dan die 101 video zoeken.

In ieder geval weer iets dat ik bij geleerd heb dan... effe nog een shake en wat eten en dan pitten, grtz

Nette training man ziet er lekker uit

Morgen back+bi's

Ga er dumbbell rows bijdoen en mijn BOR doen op 3x8x55kg (vorige keer 3x12x50kg)
Ga nu ook men lat pull down pyramid set doen op 15 12 10 8 6, ipv van 12 10 8 6 4.
Ga ik de motion anders proberen maken bij pull ups and lat pull down zodat ik nog beter op men lats focus

Eindelijk die vieze nutella whey op en vandaag begonnen met vanille :)
Echt lekker! Zeker nu na training, doe ik altijd banaan en havermout met melk erbij, beter dan die milkshakes die je krijgt op een terrasje! :D

Eindelijk die vieze nutella whey op en vandaag begonnen met vanille :)
Echt lekker! Zeker nu na training, doe ik altijd banaan en havermout met melk erbij, beter dan die milkshakes die je krijgt op een terrasje! :D

Ja ik drink ook men shakejes :D alleen eten was vandaag wat pover, beetje met school enzovoort.. ach seves 2 bicky burgers in mijn kas slagen :D en goei blikske bier erbij.... morgen wordt sowieso knallen, eerst werken nog en dan knallen... als ik de motivatie hoog kan houden zoals nu zit er wel wat power in voor morgen :D

Wendler Cyclus 3:
Week 1: Training 3: Back + Bi's

Warm up

DL Warm up
8x60
5x60 Speed
5x60
5x80

DL 5/3/1
5x90 RAW
5x105 RAW
8x120 - Repout - Belt - Geen straps gebruikt, met straps kon ik er waarschijnlijk 10 doen, maar ga nu geen straps meer gebruiken bij DL. Ga ze nog wel houden want kunnen altijd van pas komen.

BOR
8x55
8x55
8x55
3x8 valt goed mee, volgende keer naar 60kg doen en daarna elke week met 2kg verhogen.

Pull Ups
8xBW
5xBW + 3xNegatives BW
5xBW + 3xNegatives BW

Lat Pull Down Pyramid Set
15x45
12x50
10x55
8x60
6x65
Door men nieuwe techniek hier en hogere reps iets lichter begonnen, maar was juist nog ietsjes te zwaar om bij de laaste 2 reps telkens een goede contractie te krijgen, dus volgende keer bij 40kg beginnen.

Dumbbell Rows
10x26
8x30 - Te zwaar, kan geen goede contractie krijgen
8x26

Barbell Curls in Squat Rek:D
10x35
9x35
9x35
Laatste reps waren wat cheat curls.

Hammer Curls
12x12,5
12x12,5
12x12,5
Gebruik andere techniek nu, namelijk naar men borst toe brengen ipv van schoudersbreedte omhoog. Kan je iets meer gewicht en voel betere contractie, volgende keer 14kg, wou ik nu al, maar was bezet.
Ga wel nog dumbbells curls doen volgende keer voor hammer curls, want men biceps was niet voldaan, maar men onderarmen konnen niet meer, gans opgepompt.

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 18:40 ----------

Ja ik drink ook men shakejes :D alleen eten was vandaag wat pover, beetje met school enzovoort.. ach seves 2 bicky burgers in mijn kas slagen :D en goei blikske bier erbij.... morgen wordt sowieso knallen, eerst werken nog en dan knallen... als ik de motivatie hoog kan houden zoals nu zit er wel wat power in voor morgen :D

Bam jongen! :D

-------

BW: 78,8KG, veel vocht merk ik en veel haar op borst en schouders :), nog eens scheren vrijdag, heb echt veel last van haar op bovenarmen en bovenrug. >_<

Laatst bewerkt:
Aap jij joh

Nette training man die pull-ups kunnen beter man waarom gebruik je belt bij dl.
Je wilt toch juist je onderrug -core versterken daarom doe je deadlift wat heeft t dan voor zin om hem voor een deel te ontlasten?

Aap jij joh

Je wilt toch juist je onderrug -core versterken daarom doe je deadlift wat heeft t dan voor zin om hem voor een deel te ontlasten?

Ben niet zo sterk als jij met pull ups. :) Daarom doe ik negatives erbij om zo op tijd toch 3x8 eruit te kunnen halen en daarna gewichten bijvoegen.
Geen zorgen maken, komt goed. :)

Je hebt een verkeerde interpretatie wat een belt doet hoor, doe maar eens wat opzoekwerk over.
Elke pro traint met een belt als hij dichtbij zijn 1RM gaat, reden te meer voor ons om dat ook te doen.
Doe het voor 3 reden:
1. Comfort
2. Veiligheid
3. Kracht

Men deadlift blijft elke week stijgen, dus geen reden om iets te veranderen.

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 18:56 ----------

@ Stijn: Merk nu ook nu dat ik geen straps gebruik bij men repout dat ik ook niet ga bollen en dat men form correct blijft bij de laatste reps, maar natuurlijk die 2 extra badform reps er niet kan uithalen, wat ik ook niet meer wil trouwens.

Laatst bewerkt:
Aap jij joh

Ach ik suck ook in pull ups, maar deze periode weet ik men lats tenminste zitten haha :D

Ach ik suck ook in pull ups, maar deze periode weet ik men lats tenminste zitten haha :D

Inderdaad, elke training lukt het ook beter om me lats meer en meer te gebruiken.

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 19:03 ----------

Ik doe wel men pull ups niet zo als crossfit style, ik hang eigenlijk gewoon gans stil en uitgestrekt en ga recht naar boven en recht naar onder, als ik het als in de video zou doen kan ik er ook wel stuk of 15 uitpompen:
http://www.youtube.com/watch?v=7spRknkD1hU

Inderdaad, elke training lukt het ook beter om me lats meer en meer te gebruiken.

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 19:03 ----------

Ik doe wel men pull ups niet zo als crossfit style, ik hang eigenlijk gewoon gans stil en uitgestrekt en ga recht naar boven en recht naar onder, als ik het als in de video zou doen kan ik er ook wel stuk of 15 uitpompen:
http://www.youtube.com/watch?v=7spRknkD1hU

Ik doe dan net zoals jou...

ik wou zeggen, die hammer curls kunnen veel beter:D:D. Maar toen zag ik je barbell curls van ervoor! Echt nice:o! Ga je helemaal terug tot beneden?

Terug
Naar boven