BjornG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Succes met je challange en ziet er mooi uit man die training word morge moeilijk lopen!

Sta alweer halve kilo zwaarder, eten vlot.. zorg momenteel enkel dat ik geen honger heb of een leeg gevoel krijg...nu volhouden en na examens een stapje bij zetten en als aanvulling op mijn gewone voeding proberen om 2 a 3 shakes te drinken, aangezien ik toch nog een pot heb staan...
wat denk jij zelf van muscle solution? dat heb ik een tijd geleden gekocht gehad... zou wel een mooie aanvulling zijn denk ik, of toch wanneer ik genoeg eet![]()
@halve kilo zwaarder
- Beetje daarvan zal wel vocht zijn en gewoon spul dat nog in je lichaam zit gewoon omdat je nu meer eet, maar meeste zal wel puur gewicht zijn.
@ 2a 3 shakes
Je kan bijvoorbeeld ook gewoon 500ml melk doen en 2 scoops tegelijk. ipv van telkens maar 1 scoop, moet je maar 1 of 2x per dag dat vieze spul naar binnnenspelen. (als je het vies vind)
@muscle solution
- Goeie carb source
- Zitten heel veel goeien stoffen in, creatine, beta alaline, citrulline.
Dit kan een goede aanvulling zijn op je voeding en zal je gym performance zeker helpen.
---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 22:17 ----------
Heb trouwens nu een squat challenge met panzer en kevinve, kan je hier volgen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/8x100-squat-challenge-by-1-1-13-log-316896/
ja vermoed als ik mijn lichaam ken en meer ga eten dat ik de 70kg nu wel ga halen. 2kg bijkomen vind ik algauw goed te doen.. ervaringen met meer bijkomen heb ik nog niet bepaald. merk wel op dat ik zwaarder ben en minder BF% dan tijd geleden.
oké zal ik zeker volgenja vermoed als ik mijn lichaam ken en meer ga eten dat ik de 70kg nu wel ga halen. 2kg bijkomen vind ik algauw goed te doen.. ervaringen met meer bijkomen heb ik nog niet bepaald. merk wel op dat ik zwaarder ben en minder BF% dan tijd geleden.
Je moet het gewoon eens proberen, een keertje naar de 80kg bulken.
Niks gevaarlijk aan als je terug 10kg wilt verliezen dan.
klinkt wel uitdagend, maar 75kg lijkt me nog wel OK... misschien een doel tegen nieuwjaar?? 
80kg man ??klinkt wel uitdagend, maar 75kg lijkt me nog wel OK... misschien een doel tegen nieuwjaar??
![]()
Ja 75kg is een goed doel tegen nieuwjaar, dat is iets meer dan een kilo per maand, wat genoeg.
Maar kan geen kwaad als je zwaarder wordt, probeer wat met je lichaam te spelen, daar is een bulk goed voor, eenmaal als je je lichaam kent, kun je dan ook makkelijker cutten.
Staat op p 21 straks kijken, dacht 75, ben aant rijden, nie veilig cD
Wendler Cyclus 3:
Week 1: Training 2: Chest + Tri's + Abs
Warm up, schouders vooral
BP Warm up
8x40 Speed
5x40 Speed
5x50 Speed
Deze keer met echt powerlift houding (voeten positie er nu bij gedaan)
BP 5/3/1
5x57,5 - Wrist Wraps - Speed - Makkelijk
5x66 - Wrist Wraps
10x74 - Repout - PR - Belt+Wraps
Na men setje realiseerde ik pas dat ik 3 laaste rep met bounce deed, maar dit was gewoon in het moment om nog 3 reps uit te halen zonder spotter, was bij de 8e normaal al gedaan, maar probeerde 9e en die ging net, dus dacht komop, 10e moet ook lukken. En toch gelukt.
Maar volgende keer opletten dat ik niet meer bounce, was onwetend tijdens de set deze keer.
Vervolg