Fitness Seller

5/3/1 Get Big or Stay Home

1RM calculator? :roflol:

Volgens dat ding moest ik al lang 150kg benchen. Doen en theorie is nog wel wat anders

• Topic Starter Topic Starter
Klopt al telkens ongeveer voor mij, meestal onderschat het mij nog.

Laatst bewerkt:
Als ik jou stats gebruik, 4x125 BP van 1 week geleden, kom ik uit op 136 en niet 150, welke stats gebruikte je dan?

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 17:00 ----------

Deze gebruik ik btw:
http://www.exrx.net/Calculators/OneRepMax.html

En als ik dan 2 weken terug kijk in je log, klopt het, je doet 136 voor 1 Rep

Moet je even verder terugkijken ;)

Toen drukte ik declined 2x 146.5. Zou dus 1RM van 150 zijn. Poging net voor vakantie met 150 strandde dan ook op de borst ;)

Dat is gewoon pech, zonder zo'n 1RM calc zou je ook denken dat je 150 kan duwen als je 146,5x2 kan doen.

Maar deed je 150 flat? Omdat decline wel stuk gemakkelijker gaat.

Nope, deed ik ook declined ;)

Soms heb je een goede dag, soms een mindere. Adhv een aantal reps wat je maakt met
een bepaald gewicht, zeggen dat dat je 1RM is gaat gewoon niet op. Zeker als je al wat
ervaren bent. Dan weet je gewoon dat zo'n calculator alleen maar een benadering is.

Ja tuurlijk, 't is een benadering, ze hebben ook 3 personen gebruikt en daar een gemiddelde van getrokken voor die calculator.

Misschien kreeg je op die dag dat je 1x150 probeerde niet eens 1x146,5 omhoog, hangt veel af van dag tot dag.

Deze morgend ingewogen na een 20 uur vasten, woog al een kilo minder dan gisteren xD, maar is gewoon meer shit die uit men lichaam is gekomen en vocht want zie geen verschil, maar hopelijk na deze week nachtwerk toch wat vet verloren met IF.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 14:57 ----------

En heb nu 1 beker vruchtensap op met men preworkout, een nectarine en een kom soep en heb geen honger... >_<, ik wil eten...

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 14:58 ----------

Zometeen rug training, eerst wat proberen eten en dan men training voorbereiden.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 15:01 ----------

Maar ik zou zeggen nachtwerk is echt ideaal voor bodybuilding, eerste maaltijd een grootte maaltijd dan trainen en dan na je trainen het grootste deel van je calorieen binnenkrijgen.

Info voor tijdens men training zometeen:
Wendler Cyclus 3:
Week 2: Training 3: Back + Bi's

Warm up

DL Warm up

DL 5/3/1
3x98
3x112
3x126

Pull Ups
3x8xBW

BOR
3x8x60

Lat Pull Down Pyramid Set
Begin bij 15x40

Dumbbell Rows
3x8x27,5

Cheat Barbell Curls
3x10x35

Seated DB Curls
3x12x12

Hammer Curls
3x12x14

Laatst bewerkt:
Wat is precies je doel nu dat je dit overtreft of juist precies t zelfde doet?

Zelfde doet, dit heb ik gemaakt voor tijdens men training te bekijken op men iphone zodat ik weet hoeveel ik moet doen om progressie te maken. De gewichten in die post zijn meer dan men vorige training bij sommige oefeningen om zo progressief te overladen en gains te maken.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 17:14 ----------

Training 5/09/12

Wendler Cyclus 3:
Week 2: Training 3: Back + Bi's

Warm up

DL Warm up
5x60
5x80

DL 5/3/1
3x98
3x112
6x126 - Rep-out - Misschien was het 8x, weet niet zeker dus doe maar 6. Focus veel te hard op de oefening ipv van tellen lol.
Vond het best wel zwaar, misschien door 20 uur vasten, merkte ik wel.

Pull Ups
8xBW
8xBW
5xBW + 3x negatives
Heb pull ups nu voor BOR gezet omdat ik hier op vooruit moet gaan.

BOR
8x40
8x60
8x60
8x60
Volgende keer 62,5kg

Lat Pull Down Pyramid Set
15x40
12x45
10x50
8x55
6x60
Ging goed met contractie, volgende keer nog 1x deze gewichten en dan 5kg omhoog.

Dumbbell Rows
8x29,5
8x29,5
8x29,5
Volgende keer zitje op incline zetten zodat ik beter kan archen en techniek verbeteren, deze tip gekregen van een gast die er was en moet hem gelijk geven, heb dit ook al op een paar video's gezien. Alleen zei hij dat ik niet zo zwaar moest gaan, maar daar ben ik het niet mee eens, kon een goede contractie krijgen en het is belangrijk dat je met rugoefeningen zwaar gaat.

Barbell Curls
10x35
10x35
10x35
Naarmate de setjes vorderen meer cheat curls op het einde, eerste setje geen.
Volgende keer verhogen naar 37,5kg
Wou nu nog DB curls doen, maar hoefde echt niet meer zei men biceps dus overgeslaan.

Hammer Curls
12x14
12x14
12x14
Volgende keer 16kg
Laaste reps moet ik gewoon de schijf van de dumbbell ondersteunen met men hand want kan de grip niet meer vasthouden.

BW: 78,1kg

Big Back Grips zijn aangekomen, zal zometeen foto maken.
Hoop dat ze hun werk gaan doen.

Laatst bewerkt:
Big back grips ?

soort van fat gripz ofwa ?

hoelang ben je gemiddeld bezig met een training?

Benen training soms anderhalf uur
chest soms iets sneller dan een uur
en rug en schouders rond het uur.

Probeer altijd het rond een uurtje te houden, maar voor een benen training heb ik iets langer nodig.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 17:58 ----------

ahja, is magnesium niet allowed in je gym dan ?

Weet het niet, heb het nog niemand zien gebruiken, dus ga dit maar eens proberen.

Benen training soms anderhalf uur
chest soms iets sneller dan een uur
en rug en schouders rond het uur.

Probeer altijd het rond een uurtje te houden, maar voor een benen training heb ik iets langer nodig.
oke, ben aan het kijken heb hiervoor beetje hetzelfde gedaan alleen dan compound 5x5. dit lijkt me een leuk programma voor mijn volgende schema ;)

Terug
Naar boven