BjornG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 77kg
Even food foto log van gisteren maken.
---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 18:01 ----------
Goeie basis, vind wendler idd wel fijn. Maar heb het wel een beetje verkracht, men eigen schema er een beetje van gemaakt. Gebruik eigenlijk alleen de 5/3/1 methode voor men compounds en volg niet echt zijn assist work.
Maar ik raad je aan wendler wel gewoon te volgen, hij heeft natuurlijk meer ervaring dan mij en weet echt wel waar hij het over heeft.
Maar ik heb het gedaan omdat het assit work mij echt niet lag en dit gewoon ook werkt voor mij en zowel massa gains als kracht gains blijf maken.
Post zometeen ook wat iphone foto's van de afgelopen maand.
---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 18:01 ----------
oke, ben aan het kijken heb hiervoor beetje hetzelfde gedaan alleen dan compound 5x5. dit lijkt me een leuk programma voor mijn volgende schema![]()
Goeie basis, vind wendler idd wel fijn. Maar heb het wel een beetje verkracht, men eigen schema er een beetje van gemaakt. Gebruik eigenlijk alleen de 5/3/1 methode voor men compounds en volg niet echt zijn assist work.
Maar ik raad je aan wendler wel gewoon te volgen, hij heeft natuurlijk meer ervaring dan mij en weet echt wel waar hij het over heeft.
Maar ik heb het gedaan omdat het assit work mij echt niet lag en dit gewoon ook werkt voor mij en zowel massa gains als kracht gains blijf maken.
Post zometeen ook wat iphone foto's van de afgelopen maand.
Laatst bewerkt:

? Ben eigenlijk echt benieuwd naar je fysiek
! Maar je hebt wel opvallend grote traps
!
?
??