XXL Nutrition

5/3/1 Get Big or Stay Home

• Topic Starter Topic Starter
Even food foto log van gisteren maken.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 18:01 ----------

oke, ben aan het kijken heb hiervoor beetje hetzelfde gedaan alleen dan compound 5x5. dit lijkt me een leuk programma voor mijn volgende schema ;)

Goeie basis, vind wendler idd wel fijn. Maar heb het wel een beetje verkracht, men eigen schema er een beetje van gemaakt. Gebruik eigenlijk alleen de 5/3/1 methode voor men compounds en volg niet echt zijn assist work.
Maar ik raad je aan wendler wel gewoon te volgen, hij heeft natuurlijk meer ervaring dan mij en weet echt wel waar hij het over heeft.

Maar ik heb het gedaan omdat het assit work mij echt niet lag en dit gewoon ook werkt voor mij en zowel massa gains als kracht gains blijf maken.
Post zometeen ook wat iphone foto's van de afgelopen maand.

Laatst bewerkt:
je oogt groter dan je krachtstats doen vermoeden, ziet er goed uit

Random upperbody foto's van in augustus:
Tijdens training
011.jpg

Na nachtwerk
008.jpg

's Morgens met gare kop:
006.jpg

's Avonds na goede maaltijd:
001.jpg

Food foto log van 4/09/12 - rustdag:
#1 Ontbijt
100g brood met light confiture
125g rundhamburger
2 eigelen
4 eiwitten
1 kom soep van de bomma :D

Ongeveer 40 eiwitten en 700kcal
017.jpg

#2 BjornG-Shake :P
1 banaan
50g havermout ongeveer
500ml melk
2 scoops whey
70g eiwitten en 750 kcal ongeveer
018.jpg
019.jpg

#3 Maaltijd
100g boterham met light confiture
1 stuk komkommer
80g gebakken vis
25g eiwitten en 400 kcal ongeveer
022.jpg

4# Avondmaaltijd
200g patat
125g minutesteak
pepersausje
portie gestoofde boontjes
30g eiwitten en 650 kcal ongeveer

023-1.jpg

5# Shake
1 scoop whey
500 ml melk
45 eiwitten en 400kcal ongeveer
024-1.jpg

totaal dus:
ongeveer 210 eiwitten
ongeveer 2950 kcal

haha vet gemaakt man

ziet er goed uit,

hoeveel % boven onderhoud is dit qua kcal?

Super tof gedaan;) maar waarom geen beter foto's:)? Ben eigenlijk echt benieuwd naar je fysiek:eek:! Maar je hebt wel opvallend grote traps:o!
woon je nog thuis of betaal je je eten zelf? Indien je zelf betaald, hoeveel betaal je zo per dag aan eten:p?

haha vet gemaakt man

ziet er goed uit,

hoeveel % boven onderhoud is dit qua kcal?

Ik denk iets minder dan 500kcal boven onderhoud zoals ik het daar heb berekend, maar denk wel dat het iets meer kcal zijn.

Kan het ongeveer wel goed inschatten omdat ik op het begin alles afwoog en telde, maar nu kan ik het op het zicht/uit men kop.

Maar had die dag ook geen reet gedaan, moest 's avonds de nacht ingaan dus had vrij, ben naar autokeuring geweest en heb de vriezer uitgekuist, voor de rest geen reet gedaan, dus 3000 kcal is wel genoeg op zo'n dag en heb zowiezo al traag metabolisme.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 18:30 ----------

Super tof gedaan;) maar waarom geen beter foto's:)? Ben eigenlijk echt benieuwd naar je fysiek:eek:! Maar je hebt wel opvallend grote traps:o!
woon je nog thuis of betaal je je eten zelf? Indien je zelf betaald, hoeveel betaal je zo per dag aan eten:p?

Men ouders betalen gelukkig, supplementen en de rest betaal ik zelf natuurlijk.
Als ik vraag breng dit aub mee, dan doet men moeder dat ook.

Ja men traps heb ik vroeger ook altijd al wel voor dat ik trainde gehad, genetics...

Ik denk dat op men pagina 1 wel wat foto's staan met poseer houding van 2 maand geleden.
Volgende poging tot poseer foto's komen pas eind februari wanneer men bulk eindigt en daarna elke week om de progressie voor men cut bij te houden.

huh hoe kan je onderhoud maar 2500 zijn ?????

Men ouders betalen gelukkig, supplementen en de rest betaal ik zelf natuurlijk.
Als ik vraag breng dit aub mee, dan doet men moeder dat ook.

Ja men traps heb ik vroeger ook altijd al wel voor dat ik trainde gehad, genetics...

Ik denk dat op men pagina 1 wel wat foto's staan met poseer houding van 2 maand geleden.
Volgende poging tot poseer foto's komen pas eind februari wanneer men bulk eindigt en daarna elke week om de progressie voor men cut bij te houden.
Zalig, ik kan mijn ouders wel wat dingen voor me laten meenemen, maar theeft zijn limieten:o. Daarom lang leven het kotleven;).

Wel handig om dat voordeel met genetics te hebben:D. Maar ik vond je op je foto's nu er echt wel veel buffer uitzien dan de foto's van je startpagina;), vandaar. Maar neem om de maand een foto ipv wekenlijks want wekenlijk zie je echt amper verschil:D

Hier foto log hoe ik vis/kip/rundhamburgers in bulk klaarmaak

1# 1KG Bevroren vis afwassen met water en in de microgolf laten ontdooien.
020.jpg

2# 1KG vis gebakken en is 650g gebakken vis geworden.

021.jpg

3# Eerst in de koelkast laten afkoelen en dan in zakjes per 80g steken (20g eiwitten per portie)
Had zo dus 8 porties, heb er al 2 op, dit zijn er nog 6 die in de vriezer zitten.
026.jpg

Nu juist 2e portie ervan aan het eten, gister al 1 portie gehad.
025.jpg

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 18:41 ----------

pfff mijn onderhoud ligt al boven de 3000 kcal man haha

Ik ben ook maar 78kg, 20kg lichter dan jou :P

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 18:42 ----------

en 5cm kleiner en minder actief waarschijnlijk :P

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 18:42 ----------

Ik denk als ik bulk op 2500kcal dat ik nog zou bijkomen. :P

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 18:45 ----------

Zalig, ik kan mijn ouders wel wat dingen voor me laten meenemen, maar theeft zijn limieten:o. Daarom lang leven het kotleven;).

Wel handig om dat voordeel met genetics te hebben:D. Maar ik vond je op je foto's nu er echt wel veel buffer uitzien dan de foto's van je startpagina;), vandaar. Maar neem om de maand een foto ipv wekenlijks want wekenlijk zie je echt amper verschil:D

Heb ook de juiste foto's gekozen, had ook wel een paar slechtere, belichting maakt veel uit.
Train nu ook een stuk beter als toen, weet nu echt wel wat ik doe met mijn lichaam, ben echt zeer gemotiveerd hierdoor ook.
Tijdens een goeie cut zie je wekelijks echt wel verschil, ga ook soort van transformatie video van maken, elke zondag bijvoorbeeld 1 zelfde posering.

Laatst bewerkt:
nette fotos, delts zien er goed uit

Mooie training leuke pics maar ze mogen wel wat duidelijker.
Hee chefkok stuur is wat eten naar mij op ik heb hongaaah:$

Ja idd duidelijker man en idd goed fysiek, EN idd ferm gegeten :D

iPhone pics, waren gewoon even tussendoor, posering pics duurt nog paar weken denk ik

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 03:55 ----------

Man ik haat eten, vandaag geprobeerd 3kcal binnen te krijgen in 8u (IF), maar buikpijn heel de nacht op het werk en diarree

interessante log.. ga ik maar eens volgen.. doe zelf op het moment ook wendler 5/3/1.. met het borring but big assistence werk.. bevalt tot nu toe erg goed ;)

over je voedsel gesproken: als het voedsel teveel is voor jouw eating window.. zijn er 3 dingen die je kunt doen:
1. meer vloeibaar voedsel nemen (weightgainer of melk , of een combinatie van beide ;) )
2. eating window vergroten
3. de kcal beter verspreiden over je eating window..bijv maaltijden gaan opsplitsen etc.

ook kun je wat minder kcal eten.. en langzaam opbouwen naar de 3kcal

succes !

interessante log.. ga ik maar eens volgen.. doe zelf op het moment ook wendler 5/3/1.. met het borring but big assistence werk.. bevalt tot nu toe erg goed ;)

over je voedsel gesproken: als het voedsel teveel is voor jouw eating window.. zijn er 3 dingen die je kunt doen:
1. meer vloeibaar voedsel nemen (weightgainer of melk , of een combinatie van beide ;) )
2. eating window vergroten
3. de kcal beter verspreiden over je eating window..bijv maaltijden gaan opsplitsen etc.

ook kun je wat minder kcal eten.. en langzaam opbouwen naar de 3kcal

succes !

Leuk dat je volgt, probleem was idd de kcal verspreiding, alles kwam op een hoop.

Morgen MP dag :) - gogo PR

Oftewel vandaag eigenlijk, tis al vrijdag

Terug
Naar boven