Fitness Seller

5/3/1 Get Big or Stay Home

• Topic Starter Topic Starter
Wil een beetje editen en een paar filmpjes in 1 film zetten, morgen heb ik tijd normaal

Nu weet ik goed het verschil tussen high en low bar squat, ga nu gaan voor low bar squat, beter voor men knieen.

Moet op men men werk vaak in ballast lopen (hoekige keien van 30mm tot 50mm) en is heel onstabiel en slecht voor men lowerbody, als ik zo'n dag erin gelopen heb heb ik altijd beetje pijn in men rug en knie/voeten.

Dus ga voormaatregelen nemen en dus low bar squaten waarbij knieen niet voorbij tenen komen.

gast t lijkt echt of je eerst met je benen omhoog gaat dan beetje bolt met onderrug dan een soort sldl doet?
of zie ik dit nu verkeerd

Dat lijkt zo omdat je zo wijd staat met sumo deadlift, maar is ook eerste keer, techniek kan nooit goed zijn dan.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 23:06 ----------

Bij 3e set is het al wat beter als je ziet

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 23:10 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=_KSixzR_A4E&feature=plcp

zou idd meer gelijkmatig met je benen en met je onderrug omhoog komen ipv benen eerst dan onderrug.. of dit moet zo horen??

en zou ook letten op je rug idd, lijkt soms te bollen en je moet ook vermijden dat je tever naar achteren leunt als je boven bent, te holle rug is ook slecht.

En wat denk je bij de 3e set? Daar valt dat bollen toch mee?
Vind beetje bollen niet erg, zolang ik geen rare 'spierpijn' heb

met benen is moeilijk als je zo wijd staat, maar volgende keer beter

Waarombzoveel schijfjes aan de stang?? ( bij het squaten) ietjes minder voor over leunen.

deadlift iwts meer geleidelijk omhoog gaan

Laatst bewerkt:
Heb geen zin om telkens schijven eraf te halen, moet telkens opbouwen met 10kg.

Die heb ik gister ook bekeken, ga het ook zo doen, maar hij doet ook niet meer veel met zijn benen

Hoop dat de wonde van men calf op men hand niet irriteert morgen bij DL

ja ga gewoon straps gebruiken, grippad is zelfde als bare-handed

Info voor tijdens training:
Wendler Cyclus 3:
Week 3: Training 3: Back + Bi's

Warm up

DL Warm up

DL 5/3/1
5x105
3x119
1x133 repout

Pull Ups
3x8xBW

BOR
3x8x62,5

Lat Pull Down Pyramid Set
Start @15x40

Dumbbell Rows
Zitje op incline zetten
3x8x32
(ribbels)

Barbell Curls
3x8-10x37,5kg

Hammer Curls
3x8-10x20kg

BW: 79,1kg

Wendler Cyclus 3:
Week 3: Training 3: Back + Bi's

Warm up

DL Warm up
5x60
5x100

DL 5/3/1
5x105
3x120
6x133 repout - PR - Wohoo
Kan nu men benen beter gebruiken bij de lift-off, heb eindelijk door hoe het moet, moet gewoon eerst het gewicht van de grond heffen zonder dat men kont al omhoog gaat, is echt stuk makkelijker.

Pull Ups
8xBW
8xBW
6xBW +2x negatives

BOR
8x62,5
8x62,5
8x62,5
Man dat was zwaar, laatste 2 reps gecheat telkens, dit gewicht zal ik nog even moeten aanhouwen totdat ik het met goede form kan.

Lat Pull Down Pyramid Set
15x40
12x45
10x50
8x55
8x60 - Ging zo makkelijk
Heb nu bij latt pull down en pull ups straps gebruikt en merk dat ik veeeeeel beter me lats zo kan isoleren en ook meer reps kan doen.
Zoals Panzer al zij bij pull oefeningen alleen met je vinger toppen pullen is het beste, maar hij had het wel over DL alleen, maar dit is een aanrader bij lat oefeningen! Gonna make some gains!!! All kind of gainzz!
Volgende keer schijfje omhoog, wil hier tot 75kg gaan en dan andere stijl proberen dan pyramid.

Dumbbell Rows
8x32
8x32
8x32
Was zwaar jonguh! Volgende keer nog eens met betere form.
Ook lekkere obliques workout gehad hierdoor. +1 If you know that feeling.

Barbell Curls
10x37,5kg
10x37,5kg
10x37,5kg
Lol eerste setje was zo makkelijk, keek naar de gewichten die eraan hingen om toch zeker te checken als het 37kg was... en was toch zo lol.
Maar naarmate setjes naderden meer cheat reps, maar dat maakt niet zo veel uit, making gains.

Hammer Curls
10x20
10x20
10x20
Dang dit gaat lekker! Heavy is the key met hammer curls, zeer goede setjes hier.

BW: 79,1kg
Obliques+Abs coming through at 16% BF ftw :D

Heb besloten thuis meer met kleren rond te lopen dat ik niet gedemotiveerd raak door al dat vet dat erbij komt, helpt veel, en ook niet meer teveel in de spiegel nu. lol Bulking ain't fun.

Zéér mooie progressie, de lijn zet zich goed voort...
keep up the good work!!

weg blijven van spiegels, die zie je in de gym genoeg :)

Ja en in de gym is het met kleren aan en lijkt het buffer als je al dat vet niet ziet. :D

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 17:49 ----------

Gewoon aandenken hoe ik er uit ga zien volgende zomer. :D

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 17:50 ----------

Hoop wel dat ik mezelf niet overschat heb dan, maar denk het niet zoals het nu gaat. XD

Ja en in de gym is het met kleren aan en lijkt het buffer als je al dat vet niet ziet. :D

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 17:49 ----------

Gewoon aandenken hoe ik er uit ga zien volgende zomer. :D

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 17:50 ----------

Hoop wel dat ik mezelf niet overschat heb dan, maar denk het niet zoals het nu gaat. XD

Weet niet waarom, maar als ik kon zou ik constant mijn grijze hoodie trui aandoen :D traint lekker tot je op het einde van je eerste oefening bent, dan zweet jezelf rot :D

volgende zomer hoop ik toch zwaarder uit te komen als is het maar een kilo :D voeding lukt toch nog niet :D

Terug
Naar boven