AndroidHealthClinic

5/3/1 Get Big or Stay Home

strong deadlifts, gaat lekker man

BTW: die gast van de gym zit ook op dit forum, maar had hem er niet verder over aangesproken.. heeft hij ook een log ?

• Topic Starter Topic Starter
Yep :D, merci, liftoff met benen helpt hard, vandaag geleerd lol, werd tijd..., ga gains maken :P

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 17:58 ----------

BTW: die gast van de gym zit ook op dit forum, maar had hem er niet verder over aangesproken.. heeft hij ook een log ?

Nee, 2 weken geleden toch niet en hij zit al paar jaar op dit forum.

Ja inderdaad dat uitduwen met de benen moet ik mentaal terug wat leren, heb wat het automatisme om zo weinig mogelijk druk op mijn benen te zetten :D

Is heel makkelijk, gewoon niet bewegen in in de beginhouding blijven staan met kont omlaag, borst omhoog, schouders naar achter met arch, en dan gewicht van de grond halen 10cm en dan pas omhoog komen met je lichaam.

Moeilijk om uit te leggen, moet gewoon 1 keer de klik kunnen leggen. En heb ik vandaag kunnen doen.

ben het daarover volledig met je eens Bjorn!

Tijdje geleden had je een shake gepost;)(zelfgemaakt), kben door jou geinspireerd geweest:p en heb men eigen versie ervan gemaakt! Thx daarvoor dus;)

post die aub, ben daar naar opzoek ;)

Ikzelf doe 50g havermout, 1 of 2 scoops, wat je voor je macros nodig hebt. 1 banaan en 500ml melk. En blenden die sht!
800kcal right there, kan ook nog wat pindakaas voor wat vetten bij doen, maar ik krijg al genoeg vetten binnen van andere voeding

En als het je uiteindenlijk niet om de eiwitten is te doen kan je die scoops laten vallen en havermout kan je vervangen door muesli(vind ik persoonlijk beter):D

Als ik weer whey heb, ga ik jouw recept proberen

havermout proef je niet meer als het goed geblend is en de banaan geeft een leuke smaak samen met vanille whey en melk

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 18:58 ----------

En je hebt alles, eiwitten(whey), complex carbs(havermout), simple carbs(banaan), vetten(melk).

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 19:02 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=Im_cobJyjpk&feature=channel&list=UL

Nu ook al 2x dit recept gedaan is echt lekker en snel ontbijt.

havermout, 30g ongeveer denk ik, doe gewoon een grootte pan en kip de bodem vol zodat hij licht bedekt is, zet het voor op, snij 4 sneden ham die op elkaar liggen en stukjes van 1cm* (snel) en dan 2 hele eieren en eventueel nog wat ei-eiwit alleen.

Op de video doet hij er ook nog kaas bij, fat-free, maar dat hebben we hier jammer genoeg niet, dus laat ik dat eruit, omdat 2 eigelen al genoeg vet bevatten samen met de havermout en ham.

Ik denk dat ik zo op een schatting kom van 40 eiwitten, 40 carbs, 20 vet, ongeveer 500kcal, goed ontbijtje.
En dan deze morgend nog 3 pannekoeken van de lidl want die moesten op.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 19:03 ----------

1000 kcal breakfast :D

Laatst bewerkt:
Jij moet gewoon alles eten wat je ziet, eiwitten gaat toch niet lukken, maar gewoon zoveel eten als je kan, alles mag koekjes, toetjes, noem maar op, is niet moeilijk en je gaat zeker bijkomen. :D

Ik draag ook altijd me trui in begin, ma wordt veel te warm

Traininginfo voor morgen:
Wendler Cyclus 3:
Week 3: Training 4: Shoulders/Traps/Tri's
Warm up

MP Warm up sets

MP 5/3/1
5x47
3x53
1x59 repout, gogo 5x!!!!!!!!

Seated Shoulder DB Press
3x8x26, gogogogo!

Tricep Dips
Opwarmen met rope pull downs zodat de tricep weet dat hij moet werken.
3x8x14kg

Side Raises
3x10x14kg

Front Raises
2x10x14kg

Bent Over Flyes Dropset
2x8x12kg

Upright Rows EZ-Bar
3x10x35kg

Wat Abs oefeningen tussendoor beginnen.

CGBP
3x8x55

Tricep Push Down
4x8x70

Shrugs Dropset
Start met 37,5kg DB's

---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 18:05 ----------

Morgen ook eens progressie log maken hier sinds 3 cyclussen wendler die ik gedaan heb.
Dus bodystats, gewichten bij elke oefening, ook assists.

Volgende week 4de cyclus met 1RM's:
BP: 1x90
SQ: 1x105
DL: 1x145
MP: 1x65

Making some gains :D

Hé Bjorn ik ben op zoek naar een riem, waar koop ik een goede online?

voor deadlift of dips?

Als je wilt mag je mijne eens proberen, heb die van de decathlon in geel/olen, maar wil hem eigenlijk verkopen, als je wilt mag je hem hebben voor 15 euro, hij was 25 ofzo denk ik, ben op zoek naar iets anders.
Online weet ik niet.

voor deadlift of dips?

Als je wilt mag je mijne eens proberen, heb die van de decathlon in geel/olen, maar wil hem eigenlijk verkopen, als je wilt mag je hem hebben voor 15 euro, hij was 25 ofzo denk ik, ben op zoek naar iets anders.
Online weet ik niet.

Ja beide zou wel handig zijn, zodanig ik niet op het punt aan kom, wanneer ik het wil gebruiken en het dan niet tot beschikking heb :)

Der is zo'n oranje touw in de gym, voor tricep rope pull downs, dat doe ik rond me belt en daar hang ik die dumbbell dan in.

Laat maar iets weten als je hem wilt testen of kopen.

Terug
Naar boven