AndroidHealthClinic

5/3/1 Get Big or Stay Home

zozo die heeft een kont die eet ik graag op he:D

sterke training bjorn

mooie training weer :thumb:

en is lekker ja geilen op je physique:o

• Topic Starter Topic Starter
Ingewogen op 80,1kg vandaag, woohoo! Eindelijk de 80 gehit, nu nog de 90

Prof:D, 80kg is echt wel al zwaar!

Ja, ga volgend jaar voor 75kg op 8% in July

Ingewogen op 80,1kg vandaag, woohoo! Eindelijk de 80 gehit, nu nog de 90

grats :D Ik geloof dat Nick een paar dagen geleden de 70kg gehit heeft, maar of hij dat vast kan houden weet ik niet...voor zijn 1m91, mag er wel wet meer vel aan komen :D

Yep :p

Ja, ga volgend jaar voor 75kg op 8% in July

Dat zou kicken zijn.... :cool:
Ik hoop volgend jaar gewoon sterker te staan als nu, sowieso hetzelfde qua voeding...
qua voeding begin ik zelf pas, wanneer ik zelf financieel onafhankelijk ben en dus beetje mijn eigen voeding kan inslaan...of dit is toch de kant die ik nu op de moment uit wil. concentreren op de studies ook wat prioriteit, na het verkloten van mijn vorig schooljaar :D

70kg voorbij geraken lijkt op zich al tof, al zit ik daar maar 500 gram onder :D qua BF% iets hoger lijkt me, maar toch een goede 4 pack op nuchtere maag :D

6 pack zowiezo, maar denk zelfs dat ik 8 pack heb, we zullen wel zien, ook heel symmetrisch heb ik gemerkt

6 pack zowiezo, maar denk zelfs dat ik 8 pack heb, we zullen wel zien

mooi zo, gains komen wel in jouw geval ;) in mijn geval wat langzamer :D
die rode chestpress in de gym, ik denk dat ik de peck deck ga vervangen door flyes op deze chestpress, dus door de dichtste steunen... ofwel terug de dumbbell flyes, aangezien mijn armen wat klein zijn om aangenaam peck deck te doen :D

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 11:06 ----------

6 pack zowiezo, maar denk zelfs dat ik 8 pack heb, we zullen wel zien, ook heel symmetrisch heb ik gemerkt

Ja zelf merk ik na het deadliften wel dat mijn abs wat gewerkt hebben :D voor de rest krijg ik mezelf niet aan buikspieroefeningen :D Nick en ik gaan vandaag tegen 4uur denk ik, was normaal gepland voor morgen, maar denk dat hij niet op zijn honger kan wachten en komt mezelf ook goed uit...morgen vader helpen met kasseien laden..

mooi zo, gains komen wel in jouw geval ;) in mijn geval wat langzamer :D
die rode chestpress in de gym, ik denk dat ik de peck deck ga vervangen door flyes op deze chestpress, dus door de dichtste steunen... ofwel terug de dumbbell flyes, aangezien mijn armen wat klein zijn om aangenaam peck deck te doen :D

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 11:06 ----------

Ja zelf merk ik na het deadliften wel dat mijn abs wat gewerkt hebben :D voor de rest krijg ik mezelf niet aan buikspieroefeningen :D Nick en ik gaan vandaag tegen 4uur denk ik, was normaal gepland voor morgen, maar denk dat hij niet op zijn honger kan wachten en komt mezelf ook goed uit...morgen vader helpen met kasseien laden..

If you want that sixpack
That make dem girls booty clap
You got to train dem ab

Superset gewoon wat abs op het einde of doe gewoon 2-3 setjes op het einde elke andere training, zeker in bulkungfase, in je cut gaan ze niet groeien

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 15:22 ----------

Abs gewoon behandelen als elke andere spier, 8-12 reps en progressief overladen en je krijgt een massieve sixpack :D

Morgen rugtraining, ga voor de 10 repout reps op deadlift!

Info voor mezelf tijdens training zometeen.

Wendler Cyclus 4:
Week 1: Training 3: Back + Bi's

Warm up

DL Warm up

DL 5/3/1
5x94
5x109
5x123 Ga voor 10 repout!

Pull Ups
3x8xBW

BOR
3x8x62,5

Lat Pull Down Pyramid Set
Start op 15x45 met straps

Dumbbell Rows
3x8x32

Barbell Curls
3x8x40

Hammer Curls
3x8x22

BW: ???

Go for it;) zou nice PR zijn;)

je gaat voor een 10 repout op 120 terwijl je nog met de 8x100 challenge bezig bent ?

uhh ?

edit: nvm slecht gelezen, dacht dat er squat stond :roflol:

je gaat voor een 10 repout op 120 terwijl je nog met de 8x100 challenge bezig bent ?

uhh ?

edit: nvm slecht gelezen, dacht dat er squat stond :roflol:

^Obsessed squat guy^

:pj/k

---------- Post toegevoegd Wed 19 Sep 2012 om 20:41 ----------

Wendler Cyclus 4:
Week 1: Training 3: Back + Bi's

Warm up

DL Warm up

DL 5/3/1
5x95
5x110
10x123 - PR - Repout - Gewoon 10 gedaan, 11 ging nog misschien, maar onderrug was al verzwakt voor de training, heb vandaag +/- 5km moeten lopen in onstabiele steenslag en om de 10m moeten bukken om iets op te schrijven op de grond, rug was verzuurd telkens.

Pull Ups
8xBW
8xBW
7xBW + 1x negative
Telkens 1 repje meer! :D, over 2 training hopelijk 3x8xBW eindelijk, en BW blijft ook maar stijgen.

BOR
8x62,5
8x62,5
8x62,5
Ging al veel beter dan vorige keer. Volgende keer 3x10 proberen.

Lat Pull Down Pyramid Set
15x45
12x50
10x55
8x60
6x65
Was zwaar genoeg, deze gewichten even aanhouden hier.

Dumbbell Rows
8x32
8x32
8x32
Ging al beter, volgende keer 3x10.

Barbell Curls
8x40
8x40 PR
8x40, 8e rep 2e keer moeten doen, kreeg om de 1e keer niet omhoog, dang dat was zwaar.

Hammer Curls
Wou hier dus 3x8x22, maar die barbell curls hebben me gekild, maar met 20kg gedaan.
10x20
10x20 - Onderarmen gans verzuurd, grip kon niet meer laatste 2 reps, maar toch net gelukt.
8x20 - Grip faalde jammer genoeg, geen 10 reps.

Wou nog face pulls doen, maar grip ging niet meer en was super druk. Volgende keer voor bicep oefeningen doen.

Nog 3x knee raises en 1x hyperextention gedaan.

BW: ???

Extra: Man was is het druk om 7u, had overuren moeten doen, dus ben laat gaan trainen, super druk, zeker 15man+ en superveel gastjes die BP doen samen met echt super slechte form.
7u is broscience gym time lol
En dan op het laatste vroeg zo'n gast en 2 oudere kerels, hoe train je binnenkant borst? En die gasten van 35 legden hem dan uit hoe...

goeie training s'avonds is t bij de meeste gym's er druk ja

lekker bezig! kan je binnenkort gewicht adden aan pullups, lekker met 1kilo schijfje beginnen :o

Terug
Naar boven