MuscleMeat

5/3/1 Get Big or Stay Home

Sterke training¡

Sterke armen

• Topic Starter Topic Starter
goeie training s'avonds is t bij de meeste gym's er druk ja

Heb ik gemerkt ja.

lekker bezig! kan je binnenkort gewicht adden aan pullups, lekker met 1kilo schijfje beginnen :o

Kom elke week al bijna een kilotje bij, zal moeten zorgen dat ik dat omhoog kan blijven tillen. :D

Merci

Sterk wel, maar vindt ze redelijk klein voor die kracht.

Omtrek?

2 weken geleden 36/37 denk ik, wacht zal eens meten, nu 38, maar zijn nog wat opgepomp van training van gisteren denk ik? :D

is dat gemeten als je biceps opspant? heb ik geen kennis van...

Ja, denk toch dat het zo moet, heb ik ook niet veel kennis van, maar zou me hierin eens moeten verdiepen en men lichaamsmaten bijhouden.

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 19:31 ----------

volgens mij houd je pomp geen hele dag aan hoor :)

Was ook een beetje een grapje.

Maar men ader blijft er nog wel opstaan van gisteren.:eek:

Ja, denk toch dat het zo moet, heb ik ook niet veel kennis van, maar zou me hierin eens moeten verdiepen en men lichaamsmaten bijhouden.

mijn meten 37 a 38, wel in de vluchtte gemeten... dus not sure(zeg het erbij, geen zin om de leugenaar uit te hangen :D)... doe ik nog wel eens andere keer...

Ja kan kloppen, onze armen lijken even groot, alleen is jou triceps groter en mijn biceps groter :p, triceps is echt men zwakke punt. Misschien ben ik daar genetisch niet zo gelukkig mee. Probeer echt alles aan te doen.

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 19:31 ----------

Was ook een beetje een grapje.

Maar men ader blijft er nog wel opstaan van gisteren.:eek:

altijd lastig om grapjes te ontdekken via een forum :o

Goed bezig!

Je hebt een volger erbij! :cool:

kewl! :)

gast wees blij volgens mij zijn mijn armen echt zwaar 32 ofzo ik heb ecto armen :P

die van mij meter atm 43,5cm

Even sirreus ik droomde echt vanacht dat ik deze armen had...
Toen werd ik wakker dacht :fuu:
bicep%255B1%255D.jpg

Denk dat ik iets teveel met bb in de weer ben.. pomp 38.2cm atm koud 36,5cm

Meten jullie je armen terwijl hij net als op de bovenstaande foto aangespannen is?

Dus gewoon een meetlint rond aangespannen arm (biceps/triceps)?

Zo?

uploadfromtaptalk1348180830232.jpg

2 weken geleden 36/37 denk ik, wacht zal eens meten, nu 38, maar zijn nog wat opgepomp van training van gisteren denk ik? :D

misschien iets minder omtrek dan verwacht, vergeleken met de zware gewichten die je pakt. Wel nette omvang, 38..

35 aangespannen hier :fuu:

heb ze wat verwaarloosd in fb schema, ben ze nu weer tweemaal weeks flink aan het belasten

Terug
Naar boven