XXL Nutrition

5/3/1 Get Big or Stay Home

Donderdag ben ik er ook rond half 7 tot 8u, misschien met me vader of alleen

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 06:11 ----------

Waar trainde Gé eerst? Mol karting?

eerst in geel, via studentenkaart vn den hik. wel moeilijk mee opgegeven uren enz.

Hold and burn :D mooie training, mooi volume ook, maar als je op de bench 55kg aan kan, waarom zo laag gewicht bij incline dumb press? grtz

• Topic Starter Topic Starter
Hold and burn :D mooie training, mooi volume ook, maar als je op de bench 55kg aan kan, waarom zo laag gewicht bij incline dumb press? grtz

Ja, niet bij nagedacht toen, dacht dat ik vorige keer zoveel gepakt had, normaal kijk ik op me gsm van vorige training, maar was vergeten DBB op te zetten en internet verbinding is slecht daaronder.

Beetje op techniek geoefent :p, maar die 12 reps kon ik er telkens toch net uitkrijgen, maarja, volgende keer 16 kilo pakken

Ja, niet bij nagedacht toen, dacht dat ik vorige keer zoveel gepakt had, normaal kijk ik op me gsm van vorige training, maar was vergeten DBB op te zetten en internet verbinding is slecht daaronder.

Beetje op techniek geoefent :p, maar die 12 reps kon ik er telkens toch net uitkrijgen, maarja, volgende keer 16 kilo pakken

ja techniek, moet me er soms ook eens op wijzen :D 12 reps heb ik zelf niet echt ervaring mee, maar is het proberen wel eens waard. ben eerder voor de low reps 5 max 8, maar zoek het eens anders aan te pakken :p

ja techniek, moet me er soms ook eens op wijzen :D 12 reps heb ik zelf niet echt ervaring mee, maar is het proberen wel eens waard. ben eerder voor de low reps 5 max 8, maar zoek het eens anders aan te pakken :p

12 reps is echt voor massa, en merk dat ik serieus massa ben aan't gainen met deze clean bulk

Gewoon je dagelijkse behoefte berekenen x activiteitsfactor en dan +200kcal doe ik, bulk rond de 3000kcal

Gewoon je dagelijkse behoefte berekenen x activiteitsfactor en dan +200kcal doe ik, bulk rond de 3000kcal

klinkt allemaal mooi, maar niet direct iets voor mij. Ik probeer gewoon meer te eten, maar dan geen junk. heb wel inzicht in hetgeen allemaal gegeten mag of kan worden, maar behou graag mijn vrijheid.

tijd geleden heb ik een maand gebulkt en daarna was ik het beu. op 70kg stond ik best goed moet ik zeggen. dus ga wel proberen om te bulken tot 72kg of tot een gewicht dat ik acceptabel vind. het is ook niet de bedoeling om teveel buikvet te kweken.

wat at ik zoal toen:
Boterhammen al dan niet bruin, met kippewit + pindakaas. kippewit als het in huis was, anders iets anders :D
3 shakes per dag
3 bananen per dag
3 tal soepkommen spaghetti, maar hwrs at ik daar meer van
gewoon avondeten(ook al waren dat frieten of andere junk)
s'avonds nog wat fruit
overschotten spaghetti/rijst nam ik ook altijd voor mijn rekening
ook een 2 tal massgainers per dag
weekend: vrijdag en zaterdag bier, gemiddeld altijd 20 tal pinten. weekend vaak junkfood.

na zo een maand te eten, was mijn kracht hard toegenomen! leuke ervan was dat ik nu tenminste voldoende energie had om alles te geven.

dat is het zo wat denk ik dan :D

Ja dat is wel genoeg eten voor u, Maar als je de tijd en energie volledig wilt benutten is het aan te raden dat je het wel uitrekent ongeveer, omdat je dan je spieren zoveel mogelijk voedsel geeft en zo min mogelijk vet aankomt, en als je bv 5kg vet bent aangekomen na een tijd kan je gewoon gaan cutten

Ik zie graag snel resultaten en daarom is het wel nuttig proberen optimaal gebruik te maken van de tijd

Maarja, beste is dat je van alles wat probeert zou blijf je bezig :p

Laatst bewerkt:
klinkt allemaal mooi, maar niet direct iets voor mij. Ik probeer gewoon meer te eten, maar dan geen junk. heb wel inzicht in hetgeen allemaal gegeten mag of kan worden, maar behou graag mijn vrijheid.

tijd geleden heb ik een maand gebulkt en daarna was ik het beu. op 70kg stond ik best goed moet ik zeggen. dus ga wel proberen om te bulken tot 72kg of tot een gewicht dat ik acceptabel vind. het is ook niet de bedoeling om teveel buikvet te kweken.

wat at ik zoal toen:
Boterhammen al dan niet bruin, met kippewit + pindakaas. kippewit als het in huis was, anders iets anders :D
3 shakes per dag
3 bananen per dag
3 tal soepkommen spaghetti, maar hwrs at ik daar meer van
gewoon avondeten(ook al waren dat frieten of andere junk)
s'avonds nog wat fruit
overschotten spaghetti/rijst nam ik ook altijd voor mijn rekening
ook een 2 tal massgainers per dag
weekend: vrijdag en zaterdag bier, gemiddeld altijd 20 tal pinten. weekend vaak junkfood.

na zo een maand te eten, was mijn kracht hard toegenomen! leuke ervan was dat ik nu tenminste voldoende energie had om alles te geven.

dat is het zo wat denk ik dan :D

Waard gij een van die drie gasten? ^^ 1 brede, 1 getrainde in oranje shirt en 1 ecto? En die 2 beesten waren jullie beetje aan't helpen?

Of waren jullie met 4 tegelijk binnengekomen rond 19:45?

Ik was in zwarte joggingbroek en blau/zwart tank top en was aan het deadliften, barbell row( nog steeds naar techniek aant zoeken), T-Row, Lat pull down, V pull down, seated bicep curls, tricep dips, tricep pressdowns, hyper extention, EZ-bar curls

Even me schema posten van vandaag

TRAINING 10/05/12: Rug/Bicep/Tricep/Buik:
18:50-20:00

Rug:
Lat pull down:
Opwarming 15x30
12x50
12x55
12x60

V-Bar pull down:
12x55
12x55
12x55

Opwarming Hyper Extention 15x

Deadlift:
12x80
12x80
12x60

Bent Over Barbell Row:
10x40
10x40 - Slechte techniek, eerst nog wat bestuderen terug

T-Bar Row:
12x30
12x30
10x30

Seated Rows:
12x50
12x50
10x50

Triceps + Biceps:
Tricep Press Down:
12x35
12x45
12x40

Seated DB Curls (Twist at end):
12x10
12x10
12x10

Tricep Dips:
12xBW
10xBW

EZ-Bar Curls:
12x20
12x20
10x20

Decline Crunches:
15xBW

Hyper Extention:
25xBW

Ik weet niet of ik je gezien heb, maar had zelf oranje t shirt aan. grtz. spreek me volgende keer gerust aan :D

ah je had al gepost, oké dan was ik de brede i guess :D ja is altijd even wennen in nieuwe gym en krijg altijd graag uitleg. leer altijd graag bij haha. was jij seated ant curlen, toen we ernaast stonden? dan herinner ik je me.

Laatst bewerkt:
Ah dacht wel dat je die gast was in oranje shirt, leek wel een stijn en je had ook de beste fysiek van de 3 :P
Ja dat was ik

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 22:26 ----------

Maandag is de volgende keer dat ik er ben voor de benen, even 3 daagjes rust pakken

Ik vroeg ook aan jou of die EZ-bar vrij was voor curlen

Laatst bewerkt:
Ah dacht wel dat je die gast was in oranje shirt, leek wel een stijn en je had ook de beste fysiek van de 3 :P
Ja dat was ik

Ja ook de enige met al iet ofwat ervaring. voor mijn vrienden was dit echt de eerste keer. dus bij deze zijn ze ontmaagd :D de ene wilt afvallen en andere massa. wij 3 zijn echt wel 3 uiteenlopende types :p

Ja vond ik ook, ene echt dik, no offense, van hem ga je nog wel verschieten, die gaat snel sterk worden, en die dunne moet echt gaan ETEN :p, ma die gozer was wel lache, komt goed :p

Ja vond ik ook, ene echt dik, no offense, van hem ga je nog wel verschieten, die gaat snel sterk worden, en die dunne moet echt gaan ETEN :p, ma die gozer was wel lache, komt goed :p

ja heb er ook goede moed in natuurlijk. enkel heeft de dikkere 3 tal jaar geleden een nogal zwaar ongeval gehad. ijzer in de heupen, moeilijk strekken van armen. ijzer in zijn rechterelleboog gehad. ook soms wat last in zijn schouder zegt hij.

de dunne had bij BP vooral last nog om het gewicht te stabiliseren. die 2 gasten zijn alle 2 lachen :D nooit een serieuze boel !

de brede staat momenteel 112kg op 1m83.
de dunne momenteel op 68kg tegen de 1m90 aan bijna

Stabilisatie is normaal op het begin, gewoon goede houding en opspannen

Straks om 5u benen training, ik ga men warm up lichter doen, maar iets uitgebreider hoop dat ik zo men squats kan verbeteren.

succes! ben vandaag al geweest, triceps en borst. Ik log straks

Grtz

Terug
Naar boven