AndroidHealthClinic

5/3/1 Get Big or Stay Home

• Topic Starter Topic Starter
Spijtig, ga woensdag borst doen anders konden we samen :p

Been training 14/05/12 17:00-18:10

Was echt vies zware training, heb echt een PWO nodig om fatsoenlijk te trainen, welke ik deze keer niet had...

Had een uurtje ervoor nog 40gr brood met pindakaas gegeten en dan 15 min ervoor nog in appel in de trein en dan meteen beginnen trainen, echt weinig energie en gans kapot.
Had heel de dag ook al super hard moeten werken en hele tijd op en neer lopen met zware voorwerpen, dit had echt veel invloed op me training...

Opwarming:
Wat Leg extentions en Hamstring Curls en wat gestretch en dan 8x30 squat

Squat:
8x60
8x60
2x60 Fail to the ground :D
8x60

Pff ik haat squaten echt, gewoon omdat ik niet de juiste vorm kan aannemen, ook niet zonder gewicht zelfs, me lichaam laat dit gewoon niet toe.....

Leg Press:
12x165
12x145
12x145
12x145

Een beetje zitten kloten met dumbbell lunges en barbell lunges...

Superset
Leg Extention - Hamstring Curls
12x30 - 12x20
12x30 - 12x20
12x30 - 12x20

Stiff Legged DL:
12x25
12x25
12x25

En wat buikspieren zitten klooien.

Mooi volume op die legpress, heb het gevoel dat je meer uit je squat kan halen. maar wat bedoel je met niet de juiste vorm? wat gaat niet?

Gewoon voelt niet goed, en heb pijn in me ruggengraat doordat ik de juiste houding aanneem denk ik, schouders naar achter en samendrukken, borst vooruit en holle rug maken en kan ook niet zo diep gaan want dan zak ik door me benen zoals is gebeurd lol, maar dat kwam mede omdat ik te snel squatte
Ik denk gewoon dat ik niet diep genoeg ga, misschien doe ik dit wel, ik weet het niet

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 21:20 ----------

Ben jij dat op je avatar? Je had toch blond haar omhoog gericht dacht ik?
En je had toch een oor stretch ofzo iets niet?

Gewoon voelt niet goed, en heb pijn in me ruggengraat doordat ik de juiste houding aanneem denk ik, schouders naar achter en samendrukken, borst vooruit en holle rug maken en kan ook niet zo diep gaan want dan zak ik door me benen zoals is gebeurd lol, maar dat kwam mede omdat ik te snel squatte
Ik denk gewoon dat ik niet diep genoeg ga, misschien doe ik dit wel, ik weet het niet

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 21:20 ----------

Ben jij dat op je avatar? Je had toch blond haar omhoog gericht dacht ik?
En je had toch een oor stretch ofzo iets niet?

ja was een foto van in november '11, maar komt niet goed uit. binnenkort gewoon mezelf eens begin pics maken, moet mijn vriendin maar doen ;)

ben niet blond haha, ja stretch idd...

ach misschien nog wat tijd gunnen en aan je houding werken? rome is ook niet op ene dag gebouwd :D volgende keer eens vragen aan iemand of je diep genoeg gaat.

Ik haat tijd en houding zuigt zelfs zonder barbell ><
Zullen wel zien, volgende week begint men cut voor de vakantie

Ik haat tijd en houding zuigt zelfs zonder barbell ><
Zullen wel zien, volgende week begint men cut voor de vakantie

ik haat tijd ook soms :D vooral omdat ik niet kan squatten, ja hetzij heel licht, maar zelfs daar heb ik nog niet echt zin, zolang ik nog iets voel trekken in mijn knieen :D

btw: eten gaat beter en beter, voel me goed bij het trainen, merk je wel

Goesting om volgende week borst/triceps samen te doen?

Goesting om volgende week borst/triceps samen te doen?

Gho, ik denk dat moeilijk te plannen valt aangezien er constant rekening gehouden wordt hoe mijn maten werken. de ene werkt in posten, den andere door de dag, met maandag als vrije dag. maar ik laat nog wel iets weten hoe het voor maandag zal zijn.

check zeker mijne log, als ge opmerkingen hebt doe gerust ^^

btw die squats doe jij die in de smith? want had deze paar dagen geleden geprobeerd. wat voelt dat rot aan !!! :D liever los voor mij in ieder geval

Nee altijd los

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 14:26 ----------

Ga minder gewicht pakken en dieper gaan

Borst training straks, me vader gaat mee normaal en ga ik me 1RM testen

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 15:55 ----------

Hoop 90kg heb een 10tal maanden geleden 78kg gedrukt

veel succes ermee man ! ik gooi de kuiten ook bij borst en triceps btw ;)

Borst training straks, me vader gaat mee normaal en ga ik me 1RM testen

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 15:55 ----------

Hoop 90kg heb een 10tal maanden geleden 78kg gedrukt

succes!! heb een 4 tal maand geleden mijn maximum gedaan en moet zeggen, dat het wel overeenkwam met de 1rm calculator. 85kg toen :D, maar ik gun je die 90kg good luck :p

veel succes ermee man ! ik gooi de kuiten ook bij borst en triceps btw ;)

Heb ik ook gedaan ^^, doe 2x per week kuiten

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 20:42 ----------

succes!! heb een 4 tal maand geleden mijn maximum gedaan en moet zeggen, dat het wel overeenkwam met de 1rm calculator. 85kg toen :D, maar ik gun je die 90kg good luck :p

Je borst is dan echt sterk man, ik heb nu 80kg gedrukt en dat ging net, meer zou echt niet gegaan zijn

maar best goed zonder opbouwen van vorige weken, toen ik 78kg vroeger had gedrukt was dat progressief, eerst 65kg toen 70kg de week erop dan 72kg paar weken en dan 75 en dan uiteindelijk 78kg

en wel nieuwe PR met 12 reps, zal me training posten nu

Laatst bewerkt:
TRAINING 16/05/12 18:30-19:45:
Borst+Triceps en Kuiten
Vader deze keer meegeweest.

Borst:
BP 1RM test:
15x20
10x30
5x50
1x80

BP:
12x57
12x57
10x57

Incline DB Press:
12x15
12x17,5
12x17,5

Decline Pec Flys:
12x12,5
12x10
10x12

Chest Press Machine:
12x45
10x45
8x45 - Echt moe aan't worden hier

Cable Cross Over Low:
12x20
12x20
12x20

Triceps:
Tricep Press Down:
12x45
12x45
12x45

Tricep Dip Machine:
12x40
10x40
12x35 - Met hulp

Tricep DB Kick Back:
12x8
12x8
12x8

Kuiten:
Standing Calf Raises in Hack Squat Machine:
15x40
15x65
15x85

Seated Calf Raises:
15x40
15x20
20x20

netjes man, die 80 BP!

leuk om te zien, 80kg bp is al lekker genoeg. Ikzelf doe 4 sets van 12? Is dit niet teveel. op zich vind ik onze bench goed samenvallen... op die triceps machine zitk dan wel hoger. benen laat ik aan jou haha, ik ga nog ff xachten ;D

leuk om te zien, 80kg bp is al lekker genoeg. Ikzelf doe 4 sets van 12? Is dit niet teveel. op zich vind ik onze bench goed samenvallen... op die triceps machine zitk dan wel hoger. benen laat ik aan jou haha, ik ga nog ff xachten ;D

Me triceps was al gans uitgeput, normaal kan ik ook wel meer, maar had zelfs moeite met 35x10 op het einde lol

Normaal doe ik Dips met BW 12x

Terug
Naar boven