BjornG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gewoon voelt niet goed, en heb pijn in me ruggengraat doordat ik de juiste houding aanneem denk ik, schouders naar achter en samendrukken, borst vooruit en holle rug maken en kan ook niet zo diep gaan want dan zak ik door me benen zoals is gebeurd lol, maar dat kwam mede omdat ik te snel squatte
Ik denk gewoon dat ik niet diep genoeg ga, misschien doe ik dit wel, ik weet het niet
---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 21:20 ----------
Ben jij dat op je avatar? Je had toch blond haar omhoog gericht dacht ik?
En je had toch een oor stretch ofzo iets niet?

volgende keer eens vragen aan iemand of je diep genoeg gaat.Ik haat tijd en houding zuigt zelfs zonder barbell ><
Zullen wel zien, volgende week begint men cut voor de vakantie
vooral omdat ik niet kan squatten, ja hetzij heel licht, maar zelfs daar heb ik nog niet echt zin, zolang ik nog iets voel trekken in mijn knieen 
Goesting om volgende week borst/triceps samen te doen?
Borst training straks, me vader gaat mee normaal en ga ik me 1RM testen
---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 15:55 ----------
Hoop 90kg heb een 10tal maanden geleden 78kg gedrukt
, maar ik gun je die 90kg good luck 
veel succes ermee man ! ik gooi de kuiten ook bij borst en triceps btw![]()
succes!! heb een 4 tal maand geleden mijn maximum gedaan en moet zeggen, dat het wel overeenkwam met de 1rm calculator. 85kg toen, maar ik gun je die 90kg good luck
![]()
leuk om te zien, 80kg bp is al lekker genoeg. Ikzelf doe 4 sets van 12? Is dit niet teveel. op zich vind ik onze bench goed samenvallen... op die triceps machine zitk dan wel hoger. benen laat ik aan jou haha, ik ga nog ff xachten ;D