BjornG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Me triceps was al gans uitgeput, normaal kan ik ook wel meer, maar had zelfs moeite met 35x10 op het einde lol
Normaal doe ik Dips met BW 12x
voelt altijd lekker 

wat is ongeveer je vet precentage? je begint vroeg met cutten aangezien je pas 4 weken serieus traint om eerlijk te zijn
ja dat zijn zeer zeker mooie dips. het is ook afhankelijk van waar je welke oefeningen zet merk ik dan. maar dips ben ik wel een voorstander vanvoelt altijd lekker
mijn borst is inderdaad sterker dan de rest zou ik zo zeggen. 4 maand geleden getopt op 77,5kg x 5reps x 3. rond die periode ook gemaxed op die 85kg. heb wel het gevoel dat ik dicht tegen mijn oud niveau aan zit. lang leve spiergeheugen.![]()
Is die training van je te doen? 21 werksets voor rug. Is dat niet veel teveel?
18%-20% ongeveer
maar ik ga nu cutten voor de zomer, dat ik er toch beetje beter bij sta, daarna terug bulken
---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 16:01 ----------
wow 5x o_o je bent gek xD
. die 4 x 12herh, gaat best hard af
, aangezien ik eerst altijd 5-8reps x 3 deed
wel zichtbare progressie nu, goed gevoel om terug bijna 70kg op de weegschaal te wegen ^^veel verschillende oefeningen, kijk uit dat je niet overbelast, zoals deze jongen hier![]()
. ik blijf ook even bij die 40kg hangen. eerste keer gaat altijd zoals niets. 2de keer is dan weer nipt. 3de had ik bij de 8e rep zoiets van ok dit is het. 4de ook maar 8... gewoon blijven knallen zodat ik de 40kg x 12 x 4 eruit krijg. ik ben het al goed gewend om zoveel herhalingen/sets te doen, gaat lekker tot nu...ook een mooie MP zou ik zo zeggen. ik blijf ook even bij die 40kg hangen. eerste keer gaat altijd zoals niets. 2de keer is dan weer nipt. 3de had ik bij de 8e rep zoiets van ok dit is het. 4de ook maar 8... gewoon blijven knallen zodat ik de 40kg x 12 x 4 eruit krijg. ik ben het al goed gewend om zoveel herhalingen/sets te doen, gaat lekker tot nu...
dus je zou me aanraden aangezien ik 40kg x 12,40kg x 12, x 8 , x 8 kan om toch te verhogen?
ik merk dezelfde trend bij mijn benchpress. hier lukken de eerste 2 setjes ook goed, 3e en 4e zijn dan ook 8reps ongeveer...
Ja, als je meer rust zou pakken zou je bijvoorbeeld 3e set wel 10 reps kunnen, 4e set moet je eigenlijk niet mee tellen, dan zijn je spieren al veel te veel uitgeput.
Je moet gewoon heel licht verhogen, met 2 tot 5kg