AndroidHealthClinic

5/3/1 Get Big or Stay Home

Beste mensen,

Ben nieuw op het forum. Heb een vraag. Ben sinds 3/4 maanden redelijk intensief aan het trainen. Waaronder ook mijn buikspieren, onder-, boven- en zijkanten. Doe mijn oefeningen elke dag ook thuis. En in de sportschool intensiever. Weet nog niet precies hoe alles heet. Het is alleen zo dat ik nu na 3/4 maanden nog altijd geen hardere buikspieren heb. Als ik het aanspan zie je al wel blokjes, en veel vet heb ik niet. Het is alleen zo dat als ik me ontspan ik een 'buikje' heb, als in opblazen(gevoel).

Doe ik iets verkeerd, of moet ik meer geduld hebben?

• Topic Starter Topic Starter
Beste mensen,

Ben nieuw op het forum. Heb een vraag. Ben sinds 3/4 maanden redelijk intensief aan het trainen. Waaronder ook mijn buikspieren, onder-, boven- en zijkanten. Doe mijn oefeningen elke dag ook thuis. En in de sportschool intensiever. Weet nog niet precies hoe alles heet. Het is alleen zo dat ik nu na 3/4 maanden nog altijd geen hardere buikspieren heb. Als ik het aanspan zie je al wel blokjes, en veel vet heb ik niet. Het is alleen zo dat als ik me ontspan ik een 'buikje' heb, als in opblazen(gevoel).

1. Dit is het verkeerde topic, stel je vraag ergens anders.
2. Ga bulken anders gaan je buikspieren niet groter worden.
3. Ga kakken dan is dat buikje weg.:rolleyes:

Beste mensen,

je doet 1 ding verkeerd, WRONG TOPIC

nette training massa ziet er goed uit je staat nog best droog voor bulk periode man:p

Vind 18-20% niet droog xD

Goedemorgen :D

Nette rug man!

Afgaande van de laatste pics heb je echt geen 18-20% vp hoor..

Misschien als ik vanavond t filmpje kijk er anders over denk maar als ik zo naar de pics kijk, schat ik je op 15-16% übermax

:p

Heb echt wel dikke buik, ook op die pics zie je toch dat men v shame weg is door die zwembanden in wording

wanneer je je benen meer plooit en je rug ook iets rechter houd. Zie dat je je gewicht nog altijd op je hielen zet;) voor de stabiliteit.

gast je zit echt niet op 20 % ik heb mensen gezien die 20% zijn daar lijk je niet eens op.
Ik heb dat ook dat je buik heel erg gaat uitstaan bij komt dat als ik veel drink en omdat ik gewoon veel vocht vast hou.
verder vind ik je rug er gewoon uit zijn als 12-15

Trainingvoorbereiding voor morgen:
Wendler Cyclus 4:
Week 3: Training 4: Shoulders/Traps/Tri's/Abs
Warm up

MP Warm up sets

MP 5/3/1
5x50
3x55
1x62

Seated Shoulder DB Press
3x10x26

Weighted Tricep Dips
3x10x14

Seated Side Raises
3x10x12

Seated Bent Over Flyes
3x10x14

CGBP Superset gedaan met Upright Rows

CGBP
3x8x60

Upright Rows
3x10x35

Tricep Rope Push Down
3x8x50

DB Shrugs Dropset

Windscreen Wipers SS Captain Chair Leg Raises

BW:

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 17:01 ----------

gast je zit echt niet op 20 % ik heb mensen gezien die 20% zijn daar lijk je niet eens op.
Ik heb dat ook dat je buik heel erg gaat uitstaan bij komt dat als ik veel drink en omdat ik gewoon veel vocht vast hou.
verder vind ik je rug er gewoon uit zijn als 12-15

En in die bulking update video dan van me? Is toch echt wel 18%, moest me nou eens in het echt zien, zou je wel denken 20% misschien. xD

Laatst bewerkt:
ik vind wel meevallen ik denk als je vocht weg is dat t een stuk minder is

misschien wel, geen rekening meegehouden met vocht

Trainingvoorbereiding voor morgen:
Wendler Cyclus 4:
Week 2: Training 4: Shoulders/Traps/Tri's/Abs
Warm up

MP Warm up sets

MP 5/3/1
5x50
3x55
1x62

Seated Shoulder DB Press
3x10x26

Weighted Tricep Dips
3x10x14

Seated Side Raises
3x10x12

Seated Bent Over Flyes
3x10x14

CGBP Superset gedaan met Upright Rows

CGBP
3x8x60

Upright Rows
3x10x35

Tricep Rope Push Down
3x8x50

DB Shrugs Dropset

Windscreen Wipers SS Captain Chair Leg Raises

BW:

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 17:01 ----------

En in die bulking update video dan van me? Is toch echt wel 18%, moest me nou eens in het echt zien, zou je wel denken 20% misschien. xD

Max 15% :p

I wish =/

waarom belt bij.de rows? sterke rug!

Waarom geen belt bij de rows?

Gewoon een voorkeur.
Gebruik ook bij al men rug oefeningen straps omdat ik daardoor beter me lats kan voelen. Belt gewoon uit comfort en met gedachte op toekomst.

Gelijk heb je ik doe t nog niet maar is zeker idee voor de toekomst bij schoulder press enzo gebruik ik hem wel

ik gebruik belt alleen bij compounds vanaf 85% van max

Terug
Naar boven