Jespeeer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh gemenerik! Lig ik net in bed, krijg ik honger en dan zie ik nu net die foto! Verdomme nu moet ik weer naar onder.. Eten!

misschien wel, maar heb ik echt geen zin in, heb het nog nooit gedaan, en ik weet dat het moet..., misschien zal ik het eens moeten doen...
OK! Volgende week gewoon een deload! Ga wel geen week achteruit gaan, ga wel gewoon wendler blijven doen en volgende week 3x3, maar gewoon geen repouts doen.
En dan op de assistance allemaal 20% lichter en 20% less volume ongeveer
misschien wel, maar heb ik echt geen zin in, heb het nog nooit gedaan, en ik weet dat het moet..., misschien zal ik het eens moeten doen...
OK! Volgende week gewoon een deload! Ga wel geen week achteruit gaan, ga wel gewoon wendler blijven doen en volgende week 3x3, maar gewoon geen repouts doen.
En dan op de assistance allemaal 20% lichter en 20% less volume ongeveer
deed wonderen bij mij 
Of gewoon een week of 2 platte rust en wat licht trainen of beperktdeed wonderen bij mij
![]()

3x65Volgende training moet ik eens terug even de tijd nemen om juiste form terug te pakken. Vandaag was er echt iets en ik kon die arch gewoon niet behouden, ik denk dat men trui te glad was..., volgende keer RAPE ik dat gewicht GRRR
Ik ga geen rep out doen, dus dan is het niet te zwaar.
---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 00:34 ----------
Net wezen snowboarden, heb men rechterlies beetje geblesseerd, hoop dat ik maandag toch benen kan trainen, krijg nu wel men been niet hoger gehoffen dan 15cm van de grond lol