XXL Nutrition

5/3/1 Get Big or Stay Home

deloaden helpt je idd voorruit;). Tis stom en onnozel om te doen maar je zal er wel achteraf blij mee zijn:D!

• Topic Starter Topic Starter
Voila, weer een voorraad gemaakt voor 2 weken.
14 pakjes kip, 7 hamburgers en 7 vis, toevallig komt het goed uit. :P
Dus elke dag 1 kip en 1hamburgerOF1vis

001-1.jpg

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 21:36 ----------

Let's get yucky!

Man die kip smaakt echt lekker, de vis ook. Heb op die vis, viskruiden gedaan, echt lekker! En op die kip BBQ kruiden, echt geweldig!

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 15:48 ----------

Wendler Cyclus 5:
Week 2: DELOAD Training 1: Legs+biceps
Warm up

Warm up Squat
5x30
3x40
3x60

Squat
3x80
3x90
3x100 - Geen repout gedaan door deload. Maar voelde ook niet alsof ik die 4e zou kunnen halen althans heb ik PR van 4x100 wat heel gemakkelijk voelde toen.

Front Squat
8x30
8x30
8x30
Was lekker

Leg Curl
8x20
8x20
8x20
Was ook chill, lekker gesqueezed

Chin Ups
5xBW
5xBW
5xBW
To easy bro.

Hack Squat Machine Calve Raises
8x40
8x40
8x40
Heb nu met echt goeie techniek gedaan, heb nu ook men 'All Stars' gebruikt tijdens deze training voor de eerste keer, omdat ik zie dat velen dat soort schoenen gebruiken voor te trainen, vooral benen. En dat ging lekker, ik kan echt een goeie ROM maken hier op de calve raises hierdoor.

Dumbbell Curls
8x10
8x10
8x10
Lekker licht, voor zeer goede contractie.

Decline Sit Ups
Heb gewone sit ups gedaan, want men lies blessure voelde ik nog, en decline trekte daaraan, dus heb flat sit ups gedaan.
8xBW
8xBW
8xBW
Lekker.

BW: ??

Zo zou ik wel elke training willen doen, denk dat ik het aantal oefeningen ga verminderen, want soms doe ik er echt wel te veel, ga me beperken tot 6-7 oefeningen.

Hoop dat ik sterker uit deze deload ga komen!
Ga ook proberen terug echt clean te eten en vooral geen chocolat, omdat dat ook veel invloed heeft op je lichaam qua focus en energie, maar dat is nogal moeilijk sinds dat seizoen terug is aangebroken en men moeder koopt er echt te veel van en het is gewoon zo lekker! :p

Laatst bewerkt:
Probeer als je iets slecht eet het vrij snel na een maaltijd te doen. Is beter dan op een nuchtere maag;)

Maakt niet uit, ingredienten van chocalo hebben gewoon slechte invloed op je lichaam

Nieuwe split vanaf volgende week:
531LegPushPullSplit.png

ik zag die foto van dat eten.dacht eerst dat is een groote maaltijd maar.zag later.dat het voor meedere dagwn.was

mmm:) honger:(

Thoughts on new schema?

niet echt veel behalve dat t volgens mij de bedoeling is dat je bent over dumbbell voor achterkant schouders bij je pull dag doet.
Verder zou ik zelf 1 triceps weglaten en upright row ofzo toevoegen om je schouders nog even af te matten.
Ik zou ook tussen flat en incline dumbbell side raises doen.
verder ziet het er wat mij betreft goed uit en je doet van elke oefening 1 setje?

niet echt veel behalve dat t volgens mij de bedoeling is dat je bent over dumbbell voor achterkant schouders bij je pull dag doet.
Verder zou ik zelf 1 triceps weglaten en upright row ofzo toevoegen om je schouders nog even af te matten.
Ik zou ook tussen flat en incline dumbbell side raises doen.
verder ziet het er wat mij betreft goed uit en je doet van elke oefening 1 setje?

3-5 setjes

side raises is ook niet een push beweging, maar die zetten ze toch ook nooit bij pull, schouder oefeningen gewoon bij push day, anders gaat men rugtraining veel te lang duren.

Lol en side raises voor de flyes is vragen voor problemen, ik wil echt niet met brandende schouders daarna flyes gaan doen, komt niet goed.

3-5 setjes

side raises is ook niet een push beweging, maar die zetten ze toch ook nooit bij pull, schouder oefeningen gewoon bij push day, anders gaat men rugtraining veel te lang duren.

Lol en side raises voor de flyes is vragen voor problemen, ik wil echt niet met brandende schouders daarna flyes gaan doen, komt niet goed.

Sorry dacht dat t dumbbell press was maar dan heb je gelijk.

Verder waarom doe je dan facepull wel bij rug?

Man die kip smaakt echt lekker, de vis ook. Heb op die vis, viskruiden gedaan, echt lekker! En op die kip BBQ kruiden, echt geweldig!

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 15:48 ----------

Wendler Cyclus 5:
Week 2: DELOAD Training 1: Legs+biceps
Warm up

Warm up Squat
5x30
3x40
3x60

Squat
3x80
3x90
3x100 - Geen repout gedaan door deload. Maar voelde ook niet alsof ik die 4e zou kunnen halen althans heb ik PR van 4x100 wat heel gemakkelijk voelde toen.

Front Squat
8x30
8x30
8x30
Was lekker

Leg Curl
8x20
8x20
8x20
Was ook chill, lekker gesqueezed

Chin Ups
5xBW
5xBW
5xBW
To easy bro.

Hack Squat Machine Calve Raises
8x40
8x40
8x40
Heb nu met echt goeie techniek gedaan, heb nu ook men 'All Stars' gebruikt tijdens deze training voor de eerste keer, omdat ik zie dat velen dat soort schoenen gebruiken voor te trainen, vooral benen. En dat ging lekker, ik kan echt een goeie ROM maken hier op de calve raises hierdoor.

Dumbbell Curls
8x10
8x10
8x10
Lekker licht, voor zeer goede contractie.

Decline Sit Ups
Heb gewone sit ups gedaan, want men lies blessure voelde ik nog, en decline trekte daaraan, dus heb flat sit ups gedaan.
8xBW
8xBW
8xBW
Lekker.

BW: ??

Zo zou ik wel elke training willen doen, denk dat ik het aantal oefeningen ga verminderen, want soms doe ik er echt wel te veel, ga me beperken tot 6-7 oefeningen.

Hoop dat ik sterker uit deze deload ga komen!
Ga ook proberen terug echt clean te eten en vooral geen chocolat, omdat dat ook veel invloed heeft op je lichaam qua focus en energie, maar dat is nogal moeilijk sinds dat seizoen terug is aangebroken en men moeder koopt er echt te veel van en het is gewoon zo lekker! :p
smaakt het ook als het uit de diepvries komt ? ik vind dan alles zoveel goorder

smaakt het ook als het uit de diepvries komt ? ik vind dan alles zoveel goorder

Nee lol, alles gewoon tegoei opwarmen met een goeie microgolf, is echt convenient.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 17:15 ----------

Wendler Cyclus 5:
Week 2: DELOAD Training 2: Chest + Tri's

Warm up

BP Warm up
8x20
5x40

BP 5/3/1
3x65
3x73
3x83
Ben terug naar de basic gegaan en techniek op 100% geprobeerd en ging veel beter! Denk dat ik 83 voor 5 reps zou gehaald hebben, maar heb men ego aan de kant gezet en gewoon doorgegaan met men deload, ondanks dat ik me deze week op en top voel. Maar gewoon deze week nog uitdoen en dan met men lekkere nieuwe schema beginnen! Yihaa:p

Flat DB BP
8x24
8x20
8x16

Incline Dumbbell Flyes
8x14
8x12
8x10

Cable Push Down
8x50
8x50
8x50

Cable Pull Down
8x40
8x40
8x40

BW: 81,9 (om 14u00) misschien daarom zo laag omdat ik snacht heb gewerkt en lang geslapen heb, zou tegen nu 83kg moeten zijn, zzz sta 1kg achter:mad:, pizzas en junk food here i come!:cool:

Extra: Vandaag een gast ontmoet die ook héél veel afwist van trainen, heel fijn dat er toch zo een paar zijn, hij DL en Front SQ en doet nog allerlei compounds.
Gesprek was eigenlijk begonnen doordat ik hem allemaal rare oefeningen zag doen op het begin, hij was dus aan het opwarmen, maar ik vroeg voor welke sport hij trainde, maar was gewoon opwarming, dus wist ik al meteen, hier heb ik een slimme gast en bleek ook zo te zijn, hij front squat 110kg, dus dat is niet slecht. :p

Laatst bewerkt:
je kan die shit toch niet 2 weken in je koelkast bewaren man

geen idee, ons mam zegt altijd maximaal een week :P ik zeg enkel ja en amen

geen idee, ons mam zegt altijd maximaal een week :P ik zeg enkel ja en amen

Haha, nee hoor, kan je zolang invriezen als je wilt zegt ons mam dan, en zeker 2 weekjes zoals ik nu heb.

Moet alleen wel niet laten ontdooien en daar weer eens invriezen, want dat komt niet goed.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 18:12 ----------

Fuark, I want to lift some heavy ass weight, but I'm in a shtty deload. >_<, nog 2 trainingen, dat die maar gauw gedaan zijn...
Voel me nu eigenlijk best terug op en top..., moet ik nog doorgaan met deload dan?

ja invriezen kan wel.... maar dacht dat jij het 2 weken in de koelkast hield

Nee hoor, dat komt niet goed. (zie edit vorige post)

Yup, nu juist ff die deload doorzetten :) doet je CNS, gewrichten... alles veel goeds

Terug
Naar boven