metalfreack
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 46
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voila, weer een voorraad gemaakt voor 2 weken.
14 pakjes kip, 7 hamburgers en 7 vis, toevallig komt het goed uit.
Dus elke dag 1 kip en 1hamburgerOF1vis
![]()
---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 21:36 ----------
Let's get yucky!

niet echt veel behalve dat t volgens mij de bedoeling is dat je bent over dumbbell voor achterkant schouders bij je pull dag doet.
Verder zou ik zelf 1 triceps weglaten en upright row ofzo toevoegen om je schouders nog even af te matten.
Ik zou ook tussen flat en incline dumbbell side raises doen.
verder ziet het er wat mij betreft goed uit en je doet van elke oefening 1 setje?
3-5 setjes
side raises is ook niet een push beweging, maar die zetten ze toch ook nooit bij pull, schouder oefeningen gewoon bij push day, anders gaat men rugtraining veel te lang duren.
Lol en side raises voor de flyes is vragen voor problemen, ik wil echt niet met brandende schouders daarna flyes gaan doen, komt niet goed.
smaakt het ook als het uit de diepvries komt ? ik vind dan alles zoveel goorderMan die kip smaakt echt lekker, de vis ook. Heb op die vis, viskruiden gedaan, echt lekker! En op die kip BBQ kruiden, echt geweldig!
---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 15:48 ----------
Wendler Cyclus 5:
Week 2: DELOAD Training 1: Legs+biceps
Warm up
Warm up Squat
5x30
3x40
3x60
Squat
3x80
3x90
3x100 - Geen repout gedaan door deload. Maar voelde ook niet alsof ik die 4e zou kunnen halen althans heb ik PR van 4x100 wat heel gemakkelijk voelde toen.
Front Squat
8x30
8x30
8x30
Was lekker
Leg Curl
8x20
8x20
8x20
Was ook chill, lekker gesqueezed
Chin Ups
5xBW
5xBW
5xBW
To easy bro.
Hack Squat Machine Calve Raises
8x40
8x40
8x40
Heb nu met echt goeie techniek gedaan, heb nu ook men 'All Stars' gebruikt tijdens deze training voor de eerste keer, omdat ik zie dat velen dat soort schoenen gebruiken voor te trainen, vooral benen. En dat ging lekker, ik kan echt een goeie ROM maken hier op de calve raises hierdoor.
Dumbbell Curls
8x10
8x10
8x10
Lekker licht, voor zeer goede contractie.
Decline Sit Ups
Heb gewone sit ups gedaan, want men lies blessure voelde ik nog, en decline trekte daaraan, dus heb flat sit ups gedaan.
8xBW
8xBW
8xBW
Lekker.
BW: ??
Zo zou ik wel elke training willen doen, denk dat ik het aantal oefeningen ga verminderen, want soms doe ik er echt wel te veel, ga me beperken tot 6-7 oefeningen.
Hoop dat ik sterker uit deze deload ga komen!
Ga ook proberen terug echt clean te eten en vooral geen chocolat, omdat dat ook veel invloed heeft op je lichaam qua focus en energie, maar dat is nogal moeilijk sinds dat seizoen terug is aangebroken en men moeder koopt er echt te veel van en het is gewoon zo lekker!![]()
smaakt het ook als het uit de diepvries komt ? ik vind dan alles zoveel goorder

, pizzas en junk food here i come!

je kan die shit toch niet 2 weken in je koelkast bewaren man
geen idee, ons mam zegt altijd maximaal een weekik zeg enkel ja en amen