BjornG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 77kg
nja as many reps as possible dan zit ik toch op mijn failure... ik kan persoonlijk echt niet inschatten hoeveel reps ik ergens mee kan maken, rep 3 kan een grinder zijn en soms press ik er dan bijvoorbeeld nog 2 uit
Je zit dan misschien wel op jou failure, maar niet op failure van de oefeningen, wat je doet de rep nog toch?
Je voelt toch juist voordat je die rep wilt doen als er nog 1 in zit of niet?
Je hoeft niet van te voren te weten dat je er 5 kan doen, gewoon bij de 4e rep voel je als je die 5e haalt of niet.
Maar ieder heeft ze eigen stijl natuurlijk, maar dit werkt goed voor me, dacht dat ik eerst plateau ging hitten paar weekjes geleden op squat, maar heb ik dus vermeden.
---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 20:10 ----------
Stop een week, dat helpt altijd bij mij....
Na die week snak om terug de gym in te kruipen haha
Btw Bjorn: mijn dumbbell benchpress loopt haast 'gelijk' met mijn barbell benchpress ? heb de barbell benchpress al lang niet meer echt gedaan.. wat denk je om gewoon de incline dumbbell benchpress te vervangen door incline barbell benchpress.... wil ook niet altijd staan wachten om de gewone barbell benchpress![]()
Heb pas een deload week gehad, als ik nu nog eens stop haal ik me 100kg BP niet voor 1 januari en ook men andere goals niet... Moet gewoon nog even doorbijten. Maar op moment gahh

)