Fitness Seller

5/3/1 Get Big or Stay Home

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
nja as many reps as possible dan zit ik toch op mijn failure... ik kan persoonlijk echt niet inschatten hoeveel reps ik ergens mee kan maken, rep 3 kan een grinder zijn en soms press ik er dan bijvoorbeeld nog 2 uit

Je zit dan misschien wel op jou failure, maar niet op failure van de oefeningen, wat je doet de rep nog toch?
Je voelt toch juist voordat je die rep wilt doen als er nog 1 in zit of niet?
Je hoeft niet van te voren te weten dat je er 5 kan doen, gewoon bij de 4e rep voel je als je die 5e haalt of niet.

Maar ieder heeft ze eigen stijl natuurlijk, maar dit werkt goed voor me, dacht dat ik eerst plateau ging hitten paar weekjes geleden op squat, maar heb ik dus vermeden.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 20:10 ----------

Stop een week, dat helpt altijd bij mij....
Na die week snak om terug de gym in te kruipen haha :D

Btw Bjorn: mijn dumbbell benchpress loopt haast 'gelijk' met mijn barbell benchpress ? heb de barbell benchpress al lang niet meer echt gedaan.. wat denk je om gewoon de incline dumbbell benchpress te vervangen door incline barbell benchpress.... wil ook niet altijd staan wachten om de gewone barbell benchpress :D

Heb pas een deload week gehad, als ik nu nog eens stop haal ik me 100kg BP niet voor 1 januari en ook men andere goals niet... Moet gewoon nog even doorbijten. Maar op moment gahh

nee dat kan ik totaal niet inschatten, soms denk ik na de 3e rep, damn 4 gaat zwaar worden, en dan red ik het tot 6/

• #1.043
Ja maar bij squat bijvoorbeeld, ja haalt die 6 en je stopt? Waarom? Omdat je weet toch dat je die 7e niet gaat halen? Of doe je die 7e wel en fail je en laat je de bar in squatrek vallen?

Klopt wel wat Bjorn zegt over repout in wendler zijn opzet. Toen ik de BBB deed, deed ik de repouts ook op die manier

ohh! bijna 8x100kg squat netjes man!, 8x100kg haal je zeker voor 1 jan

• #1.048
Trainingvoorbereiding:

Wendler Cyclus 6:
Week 2: Training 2: Chest

Warm up
Foam Rolling

Paused Speed Flat Barbell Bench Press Warm up
5x20
5x40
1x50
1x60

Flat Barbell Bench Press 5/3/1
3x66
3x76
3x86 Repout

Flat Dumbbell Bench Press
3x12x26

Paused 45° Incline Barbell Bench Press
5x5x62,5

Flat Dumbbell Bench Flyes
3x12x20

Cable Push Down
3x12x80

Captain Chair Dips
3x10xBW

Shoulder Mobility Work

BW: 83,6kg (9u)

Hoeveel weegt jullie bar bij BP, squat en deadlift eigenlijk?

• #1.050
20kg natuurlijk

zo natuurlijk is dat niet hoor:D, bij ons wegen die maar 11.4kg:mad:

• #1.052
daar ga je toch geen 150kg aanhangen, die breken door.. lol

Als ze ong 280-300kg kunnen hebben kan je toch oko gewoon van uit gaan dat die 20kg is?

Vind dat je veel werksets chest doet. Zijn je schouders dan hersteld tegen volgende training. Of zijn deze tegen een betrekkelijk laag %rm?

• #1.055
Als ze ong 280-300kg kunnen hebben kan je toch oko gewoon van uit gaan dat die 20kg is?

Gewoon weegschaal meepakken, heb ik ook gedaan, ook paar dumbbells getest enzo.

1 reeks van dumbbells (10-40kg) waren allemaal 2kg zwaarder, blijkbaar omdat ze er nieuwe handvaten hadden opgezet.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 12:47 ----------

Vind dat je veel werksets chest doet. Zijn je schouders dan hersteld tegen volgende training. Of zijn deze tegen een betrekkelijk laag %rm?

Tuurlijk, schouders herstellen vies snel, zie je toch aan men kracht op MP, heb nooit spierpijn, ook niet na een super zware shoulder day.

Nee zijn allemaal max % RM dat ik aankan.

Laatst bewerkt:
Gewoon weegschaal meepakken, heb ik ook gedaan, ook paar dumbbells getest enzo.

1 reeks van dumbbells (10-40kg) waren allemaal 2kg zwaarder, blijkbaar omdat ze er nieuwe handvaten hadden opgezet.

Ik ga naar de gym en neem mee....
een weegschaal :cool:

(achteraf gezien zeer leuk om te kunnen zeggen, dat ik 2kg meer duw op hetzelfde aantal reps :rolleyes:)

• #1.057
Wendler Cyclus 6:
Week 2: Training 2: Chest

Warm up
Foam Rolling
Shoulder Warm Up Routine

Paused Speed Flat Barbell Bench Press Warm up
5x20
5x40
2x60

Flat Barbell Bench Press 5/3/1
3x66
3x76
3x86 Repout
Maar 3 reps kunnen doen, had geen spotter, maar had die 4e rep toch zowiezo niet gehaald spijtig genoeg...

Flat Dumbbell Bench Press
12x26
12x26
10x26

Paused 45° Incline Guillotine Barbell Bench Press
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60 - Niet paused

Flat Dumbbell Bench Flyes
10x20
9x18
8x16

Cable Push Down
10x80
10x80
8x80
Lol, man wandelde en stopte meter verder toen ik begon en was mirin hoe die hele stack naar beneden werd geduwd.

Captain Chair Dips Superset Tricep Push Ups
5xBW + 5xBW
4xBW + 3xBW
2xBW + 1xBW

Shoulder Mobility Work
Vergeten

BW: 83,6kg (9u)

nette training hoor hoeveel wou je ookal wegen voor de cut?

• #1.059
Eerst 90, nu 87,5

Maar dat ga nie lukken, ik vreet als een gek en kom niks meer aan..., dus begin gewoon in Januari.

meer wreten of doe het gewoon wat dirtyer:rolleyes:

Terug
Naar boven