BjornG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 77kg
ja afwisseling is goed, ook met triceps een nieuwe oefening gedaan.
Incline deze keer om men boven borstspier meer te targetten.
Bij men dips had ik ook heel traag gedaan, en boven gans men armen gestrekt en goed gesqueezed, je borst ontploft blijkbaar, die was nog nooit zo hard en groot geweest, en je triceps krijgen een goede workout.
---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 21:12 ----------
Ga waarschijnlijk dit doen in me 6 weken cut:
1e week: rond de 2400kcal
2e week: rond de 2300kcal + lopen
3e week: IF
4e week: IF + lopen
5e week: low carb
6e week: low carb + lopen
bij low carb stop ik ook met creatine, heeft toch geen effect zonder koolhydraten en ga ik ook veel vocht verliezen als ik er mee stop.
En na elke kilo dat ik verlies plan ik in de komende dagen ergens een cheatday en ook om me spieren terug te vullen met glycogeen
---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 21:14 ----------
Had weinig motivatie en was niet zo wild vandaag, had meer reps kunnen doen als ik meer motivatie had, ook had ik zo goed als niet opgewarmd.
Er hingen nog 2 schijven van 20kg eraan dus had geen zin om eraf te halen en lichter gewicht te gebruiken voor op te warmen lol.
Incline deze keer om men boven borstspier meer te targetten.
Bij men dips had ik ook heel traag gedaan, en boven gans men armen gestrekt en goed gesqueezed, je borst ontploft blijkbaar, die was nog nooit zo hard en groot geweest, en je triceps krijgen een goede workout.
---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 21:12 ----------
Ga waarschijnlijk dit doen in me 6 weken cut:
1e week: rond de 2400kcal
2e week: rond de 2300kcal + lopen
3e week: IF
4e week: IF + lopen
5e week: low carb
6e week: low carb + lopen
bij low carb stop ik ook met creatine, heeft toch geen effect zonder koolhydraten en ga ik ook veel vocht verliezen als ik er mee stop.
En na elke kilo dat ik verlies plan ik in de komende dagen ergens een cheatday en ook om me spieren terug te vullen met glycogeen
---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 21:14 ----------
proper, toch met de 60kg gestart, good luck om de 3 sets uit te krijgen !!!
waarom geen decline flyes, omtrent afwisseling ? grtz
Had weinig motivatie en was niet zo wild vandaag, had meer reps kunnen doen als ik meer motivatie had, ook had ik zo goed als niet opgewarmd.
Er hingen nog 2 schijven van 20kg eraan dus had geen zin om eraf te halen en lichter gewicht te gebruiken voor op te warmen lol.
Laatst bewerkt:

misschien volgende keer wat kwaad maken? helpt soms heel goed bij mij....
, ik bekijk vooral 2 channels op youtube namelijk deze:
)
ging de warmte zo wat? zelf had ik het gevoel met een tamme kop rond te lopen. zo warm als vandaag hoeft ni