MuscleMeat

5/3/1 Get Big or Stay Home

• Topic Starter Topic Starter
ja afwisseling is goed, ook met triceps een nieuwe oefening gedaan.
Incline deze keer om men boven borstspier meer te targetten.

Bij men dips had ik ook heel traag gedaan, en boven gans men armen gestrekt en goed gesqueezed, je borst ontploft blijkbaar, die was nog nooit zo hard en groot geweest, en je triceps krijgen een goede workout.

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 21:12 ----------

Ga waarschijnlijk dit doen in me 6 weken cut:
1e week: rond de 2400kcal
2e week: rond de 2300kcal + lopen
3e week: IF
4e week: IF + lopen
5e week: low carb
6e week: low carb + lopen

bij low carb stop ik ook met creatine, heeft toch geen effect zonder koolhydraten en ga ik ook veel vocht verliezen als ik er mee stop.

En na elke kilo dat ik verlies plan ik in de komende dagen ergens een cheatday en ook om me spieren terug te vullen met glycogeen

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 21:14 ----------

proper, toch met de 60kg gestart, good luck om de 3 sets uit te krijgen !!!
waarom geen decline flyes, omtrent afwisseling ? grtz

Had weinig motivatie en was niet zo wild vandaag, had meer reps kunnen doen als ik meer motivatie had, ook had ik zo goed als niet opgewarmd.

Er hingen nog 2 schijven van 20kg eraan dus had geen zin om eraf te halen en lichter gewicht te gebruiken voor op te warmen lol.

Laatst bewerkt:
Ik warm zelf op met 20kg en doe dan 10 reps. laat borst dan goed aanspannen en hupsakee klaar. ja gevoel van weinig motivatie is best k*t :D misschien volgende keer wat kwaad maken? helpt soms heel goed bij mij....

in ieder geval mijn triceps en borst staan nog mooi gepompt van maandag :D

ben benieuwd naar je cut. in ieder geval mooi dat je zo toegewijd bent aan je eten. ikzelf kan of heb daar geen zin in. ga ouders niet speciaal bepaalde dingen laten kopen :D. nu eet ik wat ik tegenkom, als het maar wat gezond is :D

btw: morgen aanwezig rond een uur of half 7 ongeveer. RUG/BICEPS

Ik warm zelf op met 20kg en doe dan 10 reps. laat borst dan goed aanspannen en hupsakee klaar. ja gevoel van weinig motivatie is best k*t :D misschien volgende keer wat kwaad maken? helpt soms heel goed bij mij....

in ieder geval mijn triceps en borst staan nog mooi gepompt van maandag :D

ben benieuwd naar je cut. in ieder geval mooi dat je zo toegewijd bent aan je eten. ikzelf kan of heb daar geen zin in. ga ouders niet speciaal bepaalde dingen laten kopen :D. nu eet ik wat ik tegenkom, als het maar wat gezond is :D

btw: morgen aanwezig rond een uur of half 7 ongeveer. RUG/BICEPS

Ah ik ook morgen rug biceps, maar wat vroeger normaal.

Heb besloten om me compounds (squat,BP,DL,BOR,MP) allemaal 5x5 te doen bij volgende trainingen.

Met als filosofie:
Meer kracht gainen met compounds en daardoor kan ik bij isolatie+free motion oefeningen ook meer gewicht pakken en meer massa creëeren.

Met free motion oefeningen bedoel ik vooral dumbbell oefening zoals incline DB press, omdat je hier een natuurlijke lijn kan volgen en zo je spier beter viseerd en dus beter traint en meer massa kunt gainen.

Brosience die ik zonet zelf heb bedacht en waarschijnlijk niet klopt met de echte wetenschap. Maar I do whatever the **** i wanna do!

Die zin heb ik van TMW :P, ik bekijk vooral 2 channels op youtube namelijk deze:
http://www.youtube.com/watch?v=ur_MwS9vBh8&feature=channel&list=UL

En deze:
http://www.youtube.com/watch?v=jXuCFSfeWSk

Maken altijd wel grappige en brosience video's.

good luck, ik doe voort zoals nu. enkel benen zullen deze week heel licht worden aangepakt zoals 20kg squat, met een verhoging van elke week 2,5kg. hiermee duurt het heel lang eer ik op een degelijk niveau zit en mijn pezen rustig kunnen wennen aan een rustig opgebouwde trainingsintensiteit...

76,8kg gewogen

ik zal je tegemoet komen in kilo's? :D heb zelf het gevoel dat ik misschien te snel gain nu. laatste 2 weken was 1kilo de week. weet niet of dit nu veel of genoeg is. in ieder geval wil ik wat compenseren door zeker het bier te laten in het weekend(wordt in ieder geval moeilijk :rolleyes:)

vertelde mijn vriendin over het feit dat ik eens een weekend niet ging drinken met als gevolg een trollface dat ongeloofwaardigheid uitstraalde :p

Dat zal wel een halve kilo per week schelen dan :p

you know who it is, chris jones representing physiques of greatness!

And Vince Garza THE swole nerd

Rug Training 24/05/12:

Deadlift:
10x60
5x5x100
Hol men rug niet goed nog niet maar was wel makkelijk

Wijde pull ups gevolg door schouder wijde pull ups:
5xBW 3xBW - Ging al veel beter dan een maand geleden
5xBW 3xBW
4xBW 2xBW

Lat pull down:
8x65
8x60
8x60
Wou 65, maar was men 3e oef, vorige training 1e oef dus verschil in kracht

BOR:
3x5x30
Zzzzzz had nog video gekeken hoe het moest ervoor, maar lukt nog steeds niet

T-bar row
12x35
9x40
8x40

Nu begon ik alle oefening met 30 sec rust max ertussen want moest nog ergens heen

DB row
24x8
22x8
20x8

Barbell curl
8x30
8x30
6x20

Laatst bewerkt:
mooimooi, sterke rug hier ;) ging de warmte zo wat? zelf had ik het gevoel met een tamme kop rond te lopen. zo warm als vandaag hoeft ni :D

beter als gisteren

76,5kg vandaag

Schouders+Traps Training 25/05/12:

Bijna geen koolhydraten vandaag en dat merkte ik ook, minder reps als vorige training toen ik nog in me bulk zat.

MP:
12xbar
11x40
9x40
7x40

Seated DB P:
10x17,5
8x17,5
7x17,5

Side Raises Dropsets:
12x6
8x5
Hold 6 for 5 sec

12x6
8x5
Hold 6 for 5 sec

12x6
10x4
Hold 6 for 5 sec

Bent Over Raises + Front Raise(Gewichtschijf) Superset:
12x10 + 8x8
12x10 + 6x8
12x10 + 10x6

Shrugs Dropset:
10x30
10x25
10x20

10x27,5
10x22,5
10x17,5

10x25
10x20
8x12,5

Decline Crunches
25xBW

Captain Chair Leg Raise
15xBW

Crunches:
25xBW

Captain Chair Leg Raise
15xBW

In ieder geval toch een deftige trainin :p

Was echt wel kapot gaan :P

hoe gaat het cutten nog? ik ben onbewust ook iets aan het doen wat op cutten lijkt, krijg gewoon veel minder binnen met dit weer :D

Weet niet
In me gewicht is geen verschil blij rond 77kg, misschien kom ik telkens wat spier bij en verlies vet, deze week ga ik 4x lopen, kijken of ik dan verschil zie

Terug
Naar boven