AndroidHealthClinic

5/3/1 Get Big or Stay Home

• Topic Starter Topic Starter
TRAINING 20/05/12:
Tricep+Bicep:
Superset 1:

Close Grip Bench Press:
12x45
12x50
10x50
Standing Barbell Curls:
11x35
10x35
8x35

Superset 2:
Triceps Dips:
12xBW - Pijn in schouders
12xBW
10xBW

Seated Dumbbell Curls (Twist at end):
5x12,5 - Veel te hard pijn schouders van dips
10x10
12x10

Superset 3:
Overhand Grip EZ-Bar Curls:
12x20
12x20
12x20

Standing Overhead EZ-Bar Triceps Extentions:
12x20
12x20
10x20

1 Arm Tricep Press Downs:
12x15
12x15

Double Tricep Kick Back:
12x8

Forearms:
Veel verschillende oefeningen gedaan om beetje pomp te krijgen in onderarmen

Wou dan nog kuiten doen, 1x seated gedaan, daarna wou ik staand maar kreeg ik pijn in me linker scheenbeen

Had vandaag ook een cheatdag zogezegd, maar had niet al teveel gegeten en dat merkte ik, dat je echt wel die bodybuilding voeding nodig hebt om goed te presteren.

Maar morgen begint me 6 weken cut.

ja dat merk ik ook wel, dat het toch noodzakelijk is om zeker genoeg te eten. dit weekend zelf ook niet teveel gegeten, veel junkfood en veeel bier :D. ach terug klaar voor de week sé :D

hey , man heb je even zitten volgen hier het ziet er goed uit ! heb zelf net rust weekje achter de rug.
Hoe zit het met da squatten ? tell me !
1 dingetje wat ik wel wilde meegeven is die seated rows , doe wat minder herhalingen kan je iets zwaarder gaan . ben er zeker van dat je meer kunt dan 60 ;)

als ik je een goeie raad mag geven, je zou beter afstappen van deze manier van trainen en overschakelen naar een schema met veel compounds, stronglifts dus, ga je meer uit halen en meer uit gainen, maar dan moet je eerst je squatform wel op orde brengen dus raad ik je aan om Starting Strength eens door te lezen, ik zeg het je maar omdat ik vroeger ook trainde zoals dit (alleen deed ik niet zo belachelijk veel volume als jij) en ik heb spijt dat niemand me vroeger had verteld dat abbreviated training met compounds een veel betere trainingsmethode was, dus vertel ik het jou nu, maar je ziet zelf wat je er mee doet.

als ik je een goeie raad mag geven, je zou beter afstappen van deze manier van trainen en overschakelen naar een schema met veel compounds, stronglifts dus, ga je meer uit halen en meer uit gainen, maar dan moet je eerst je squatform wel op orde brengen dus raad ik je aan om Starting Strength eens door te lezen, ik zeg het je maar omdat ik vroeger ook trainde zoals dit (alleen deed ik niet zo belachelijk veel volume als jij) en ik heb spijt dat niemand me vroeger had verteld dat abbreviated training met compounds een veel betere trainingsmethode was, dus vertel ik het jou nu, maar je ziet zelf wat je er mee doet.

Bedankt voor de raad!

Ja ik ga ook 5x5 doen, maar pas in augustus als ik terug ben van vakantie

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 12:45 ----------

hey , man heb je even zitten volgen hier het ziet er goed uit ! heb zelf net rust weekje achter de rug.
Hoe zit het met da squatten ? tell me !
1 dingetje wat ik wel wilde meegeven is die seated rows , doe wat minder herhalingen kan je iets zwaarder gaan . ben er zeker van dat je meer kunt dan 60 ;)

Ik kan alle wel zwaarder als ik minder herhaling maak :p
Maar ga misschien overschakelen naar 3x8

Vandaag benen dag dus ga weer squaten
Ga laag beginnen en gewoon proberen te verbeteren

Benen training 21/05/12

Squat:
15xBar
8x60
8x60
8x60 - Ben content van me squats, ATG kan ik gewoon niet, ook niet zonder bar, dus helemaal niet met een bar, en moet ik me bij neerleggen, ben gewoon paralel gegaan en dat is goed genoeg voor me en leer telkens ook bij, deze de hip drive bijgeleerd.

Legpress:
12x100
12x125
12x125
12x145 - Je kan de rugstand ook veranderen, heb nu de goeie stand gevonden en ga zo veel beter kunnen trainen.

Hamstring Curls:
11x25
9x25
8x25

Leg Extentions:
13x35
9x40
7x40

SLDL:
12x30
8x32,5
7x30

Toen ben ik naar buiten gegaan 250m gereden en beginnen lopen in het bos, heb ik 3 minuten volgehouden, kreeg men benen gewoon niet omhoog door de training.
Conclusie: Niet lopen na een benentraining, lukt toch niet. lol
Ook niet meer in het bos gaan lopen, veel te zanderig en onstabiel.

Samenvatting voor volgende training:
Squat: 60kg 5x5
Legpress: 165kg 3x8
Curls: 25kg 3x8
Extentions: 40kg 3x8
SLDL: 32,5kg 3x8
Hyper Extentions: 25kg 3x8

Ziet er goed uit amigo. wie weet gaan die leg curls te makkelijk en gaje daar ook nog is wat omhoog anyway het ziet er goed uit :)
Ik ga morgen terug na , 1 week rust. it will be a painfull week !

Ziet er goed uit amigo. wie weet gaan die leg curls te makkelijk en gaje daar ook nog is wat omhoog anyway het ziet er goed uit :)
Ik ga morgen terug na , 1 week rust. it will be a painfull week !

Nah je moet de machines niet vergelijken, deze machine is heel oud en bied hééééél veel weerstand.

Je moet alleen de freeweights vergelijken.

Laatst bewerkt:
Foto's koud genomen om progressie bij te houden:
Foto's begin cut 78,3kg 17% 176,5 - 21/05/2012:

Traps-1.jpg
Abs-3.jpg

FrontBicep-2.jpg

SidePose-1.jpg
SideChest-1.jpg

Latspread-3.jpg
Back-3.jpg

Legs-2.jpg
Fullbody-2.jpg

Hoop met de cut die lovehandles eraf te krijgen en beetje droger te staan.

Laatst bewerkt:
Ingewogen op 77,2kg deze morgend.
Rustdag vandaag ook.

Cutting op 2400-2500kcal btw

Laatst bewerkt:
zal wel goed komen hier met het cutten ;)
en ja met die squat, gewoon luisteren naar je lichaam. niet iedereen is of kan even flexibel zijn. zeg ik tegen mijn maat ook om de oefening aan zijn lichaam aan te passen(vb: kan arm niet strekken)

zelf ben ik nu over de 70kg BW gegaan :D. had hier geen problemen mee. vetpercentage 14% denk ik als ik zo wat foto's heb vergeleken. ik blijf gewoon zo voortdoen zoals nu, gaat me goed af. dus zeker nog geen cut voor mij :D

wel merkbaar in kracht vooruit gegaan op 1 week. best verbaasd. Ik heb zelfs na mijn benchpress moeten checken of er wel 60kg aan hing, kon het niet direct geloven :p

Cool, ga morgen ook 60 doen

Deze morgend ingewogen op idem hetzelfde gewicht, 77,2kg

Deze morgend ingewogen op idem hetzelfde gewicht, 77,2kg

misschien niet zoveel wegen? ik weeg vaak om de week. wat zou je mij aanraden gewoon nog blijven dooreten('bulken')?? zelf ga ik sowieso een halt inroepen als ik bijv te vet word :D

misschien niet zoveel wegen? ik weeg vaak om de week. wat zou je mij aanraden gewoon nog blijven dooreten('bulken')?? zelf ga ik sowieso een halt inroepen als ik bijv te vet word :D

Ik weeg elke dag en maak achteraf een grafiekje, dan kan je het gemiddelde zien, want je hebt niet altijd evenveel vocht en shit in je lichaam.

Ja jij zowiezo blijven doorbulken totdat je jezelf te vet vind, sommige gaan max tot 20% VP andere dan weer meer

Borst training 23/05/12:

BP:
10x60
8x60
8x60

Incline DB P:
10x20
9x20
8x20

Incline DB Fly:
12x12
12x12
12x12

Cable Cross High (Switch leg each 6 reps):
12x15
12x15
12x15

Captain Chair Dips:
10xBW
8xBW
7xBW

Skull Crushers:
12x20
12x20
12x20

En nog wat buik oefeningen.

Info voor volgende training:
BP 5x5 65kg
Incline DB 3x8 20kg
Fly's 3x12 14kg
Cable 3x12 15kg

Laatst bewerkt:
proper, toch met de 60kg gestart, good luck om de 3 sets uit te krijgen !!!
waarom geen decline flyes, omtrent afwisseling ? grtz

Terug
Naar boven