BjornG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 77kg
Durf ik geen antwoord op te geven, ik zou hem alleen niet meerekenen om je progressie/gewicht te verhogen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

als ik je een goeie raad mag geven, je zou beter afstappen van deze manier van trainen en overschakelen naar een schema met veel compounds, stronglifts dus, ga je meer uit halen en meer uit gainen, maar dan moet je eerst je squatform wel op orde brengen dus raad ik je aan om Starting Strength eens door te lezen, ik zeg het je maar omdat ik vroeger ook trainde zoals dit (alleen deed ik niet zo belachelijk veel volume als jij) en ik heb spijt dat niemand me vroeger had verteld dat abbreviated training met compounds een veel betere trainingsmethode was, dus vertel ik het jou nu, maar je ziet zelf wat je er mee doet.
hey , man heb je even zitten volgen hier het ziet er goed uit ! heb zelf net rust weekje achter de rug.
Hoe zit het met da squatten ? tell me !
1 dingetje wat ik wel wilde meegeven is die seated rows , doe wat minder herhalingen kan je iets zwaarder gaan . ben er zeker van dat je meer kunt dan 60![]()

Ziet er goed uit amigo. wie weet gaan die leg curls te makkelijk en gaje daar ook nog is wat omhoog anyway het ziet er goed uit
Ik ga morgen terug na , 1 week rust. it will be a painfull week !
Nah je moet de machines niet vergelijken, deze machine is heel oud en bied hééééél veel weerstand.
Je moet alleen de freeweights vergelijken.

. had hier geen problemen mee. vetpercentage 14% denk ik als ik zo wat foto's heb vergeleken. ik blijf gewoon zo voortdoen zoals nu, gaat me goed af. dus zeker nog geen cut voor mij 

mooi zo
ik volg!Deze morgend ingewogen op idem hetzelfde gewicht, 77,2kg

misschien niet zoveel wegen? ik weeg vaak om de week. wat zou je mij aanraden gewoon nog blijven dooreten('bulken')?? zelf ga ik sowieso een halt inroepen als ik bijv te vet word![]()