MuscleMeat

angelus log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Hoi Angelus, stel dat je moest kiezen:

1. Voor ALTIJD je huidige fysiek (je kan dus niet in vet/spier gainen of afvallen).
2. Voor ALTIJD Eddines fysiek + zijn huidige krachtstats (je kan dus niet in vet/spier gainen of afvallen).
 
Hoi Angelus, stel dat je moest kiezen:

1. Voor ALTIJD je huidige fysiek (je kan dus niet in vet/spier gainen of afvallen).
2. Voor ALTIJD Eddines fysiek + zijn huidige krachtstats (je kan dus niet in vet/spier gainen of afvallen).

pics van eddine's fysiek?
 
Hoi Angelus, stel dat je moest kiezen:

1. Voor ALTIJD je huidige fysiek (je kan dus niet in vet/spier gainen of afvallen).
2. Voor ALTIJD Eddines fysiek + zijn huidige krachtstats (je kan dus niet in vet/spier gainen of afvallen).

En als we de vraag richting jou stellen, wat zou jij dan kiezen ?
Wel een leuke vraag overigens ;)
 
Staan er ergens nude pics van eddine dan? Anders is het nogal lastig kiezen niet?
 
stiekem zou ik altijd blank kiezen boven een andere kleur, dus zou ongeacht zn fysiek nooit eddine's lichaam willen want was dacht ik toch allochtoon?
 
stiekem zou ik altijd blank kiezen boven een andere kleur, dus zou ongeacht zn fysiek nooit eddine's lichaam willen want was dacht ik toch allochtoon?

Ik denk dat het in jouw geval nog best een vooruitgang zou zijn als je die droeftoet van je een beetje opleukt. Iets minder suske & wiske, iets meer Julio Iglesias.
 
Ik denk dat het in jouw geval nog best een vooruitgang zou zijn als je die droeftoet van je een beetje opleukt. Iets minder suske & wiske, iets meer Julio Iglesias.

keuze heeft weinig met uiterlijk te maken :)

[Link niet meer beschikbaar]
 
Waarom heb je die rode hond nodig om uit te leggen wat je bedoelt? Ik haat linkdumps. Zeg zelf eens wat.

als blanke heb je gigantisch voordeel, zeker als je zoals ik als zelfstandige je eigen webbedrijfje op wil richten.
 
als blanke heb je gigantisch voordeel, zeker als je zoals ik als zelfstandige je eigen webbedrijfje op wil richten.

Op het internet kan iedereen zich voordoen zoals hij zou willen zijn, dat kun je bv goed zien op facebook.
 
Heb de laatste paar pagina's van je log even doorgelezen Angelus.
Lastige situatie man.. Kan verder weinig advies geven, maar kuren is wel een grote stap (imo). Maar aan de andere kant als je al 2,5 jaar traint en amper massa bent aangekomen moet je toch iets. Dus ik snap het wel.

Ervaringen van een maat van mij, heeft ook verschillende kuren gehad, altijd goed gegained. Maar op den duur begin je de kg's weer kwijt te raken wat ook weer een psychische klap met zich mee brengt. Maar goed er zijn ook zat verhalen dat alles voorbeeldig gaat.

Ben erg benieuwd wat jouw bloedwaardes zijn en het vervolg hiervan. Ik houd je topic in de gaten. Succes;)
 
Waarom gaat het hier over mijn fysiek en huidskleur?
 
als blanke heb je gigantisch voordeel, zeker als je zoals ik als zelfstandige je eigen webbedrijfje op wil richten.

Gurbaksh Chahal – Aged 28yrs
Worth an estimated $100+ million
Eigenaar gWallet.com

Naveen Selvadurai Aged 28yrs
Worth an estimated $80 million
Eigenaar Foursquare

Rishi Kacker – Aged 24yrs
Worth an estimated $12 million
Eigenaar Voltage.com


Ik denk dat jij hooguit nog iets voor elkaar krijgt met rukkers.be
 
Gurbaksh Chahal – Aged 28yrs
Worth an estimated $100+ million
Eigenaar gWallet.com

Naveen Selvadurai Aged 28yrs
Worth an estimated $80 million
Eigenaar Foursquare

Rishi Kacker – Aged 24yrs
Worth an estimated $12 million
Eigenaar Voltage.com


Ik denk dat jij hooguit nog iets voor elkaar krijgt met rukkers.be

fantastisch sjors, ik doelde ook idd op de miljoenenmarkten:eyes:
 
fantastisch sjors, ik doelde ook idd op de miljoenenmarkten:eyes:

Je maakte de opmerking in zijn algemeenheid zonder dat je iets specificeerde. Derhalve heb je dus iets doms gezegd.

HAHAHAHA

Ik win.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Gurbaksh Chahal – Aged 28yrs
Worth an estimated $100+ million
Eigenaar gWallet.com

Naveen Selvadurai Aged 28yrs
Worth an estimated $80 million
Eigenaar Foursquare

Rishi Kacker – Aged 24yrs
Worth an estimated $12 million
Eigenaar Voltage.com


Ik denk dat jij hooguit nog iets voor elkaar krijgt met rukkers.be
Mark Zuckerberg (blank, aged 29 jaartjes en worth een paar miljard) lacht erom.
 
Niet als je alleen maar gehakt met kipfilet eet nee, maar dat begint echt strontvervelend te worden na 'n tijdje en dan begint compliance eronder te lijden.

Ben zelf tegen de 400 eu p/m kwijt bij de AH, geen idee of dit veel is, maar ik denk wel aardig bovengem.

kan je net zo goed wat extra vials inslaan, denk dat dit je meer gaat opleveren dan een overmatige eiwitconsumptie. Ik moet de eerste onderzoeken of andere bewijzen nog zien die aantonen dat je op pakweg 300gr eiwitten beter groeit dan 150.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven