Fitness Seller

APW´S Powerbuilding Log

Bezoekers in dit topic

Joowww
training net klaar, had de mogelijkheid om eerder te gaan trainen dus vandaar niks thuis hoeven doen en alle accessoires in de gym kunnen doen.
Skwats
1x5x20
1x5x60
1x5x100
1x140
1x160
4x5x170 rpe 8
Bench t&g
1x10x20
1x5x50
1x3x60
1x80
4x5x90
Rows 3 sets
Leg ex 3 sets
Leg curls 3 sets
Arm pump aantal setjes
Lekkere training overall, voelde allemaal wel goed aan ondanks dat ik gisteren nog bench en deadlift heb gedaan. Benen beetje sore en schouders/triceps maar niks heel erg hinderend.
Morgen alleen cardio, xtje buiten ipv binnen, zondag miss nog een sessie armen en kuiten als ik zin heb om te trainen.
 
Jow
Afgelopen zaterdag uurtje cardio gedaan (hardlopen) op de Utrechtse heuvelrug, was aardig heavy vergeleken met fietsen maar wel lekker. Gisteren gwn fasted cardio gedaan en meerdere uren sneeuwgeruimd wat nog aardig uitputtend was.
Heb alles geprobeerd om vanavond te kunnen trainen maar dat gaat hem gewoon niet worden. Heb geprobeerd met de scooter een stuk te rijden om te testen, dat wordt sws niks. Bus rijdt ook niet, auto kan niet. Het liefst zou ik nog lopen om te kunnen trainen maar het is 15km en dat gaat hem dus ook niet worden.
Helemaal kut maarja, hopen dat ik woensdag kan trainen (denk het wel) en dan maar even knallen, tot die tijd rusten:sad:
 
Jaja, net de mogelijkheid weer in de loods te trainen. Al mijn equipment ligt ergens anders dus besloten om een push training te doen (met flat BP volgens schema) en morgen te deadliften of squatten.
Paused flat bench
1x15x20
1x5x40
1x5x50
1x3x60
1x80
4x6x87,5
Paused incline bench (larsen style)
4x10x60
OHP 3 sets
Side raises 3 sets
Dikke prima, voelde licht aan. Morgen dus even kijken waar ik zin in hebben dan knallen.
 
Joow
De bedoeling van dit 3 weken schema was dat ik even zou onderhouden tot de gym weer openging. Aangezien dit apenklote kabinet weer verlengd ga ik weer uitstellen tot 3 maart en dan zien we wel weer. Na 5 dagen geen benen besloten om flink wat carbs naar binnen te gooien en dan te squatten. Voelde allemaal erg goed dus geprobeerd nieuwe 1 rm te zetten.
Skwat
2x10x20
1x5x60
1x100
1x140
1x160
1x180
1x190
1x200
1x210 ---> new pr
Lets go, zeker tevreden.
190, 200 waren nog best grinders maar 210 ging wel redelijk. Morgen off, vrijdag weer training.
Ik kom eraan Camelus, nog 10 kilo en +2 reps hahah
 
Grats man!
 
  • Love
Waarderingen: Apw
Vandaag toch niet off, had de kans om te trainen in de loods dus die grijpen we in deze tijden zeker aan.
Bench paused
2x10x20
1x5x40
1x3x60
1x80
1x85
4x5x90
BB row 3 sets
Side raises 3 sets
Db press 2 sets 40 kg, keertje voelen want was lang geleden
Toen lekker 10 minuten staan kicken, ding ging gwn niet aan omdat het zo tering koud is. Had nog 15 min voor 17km, zonder handschoenen en muts terug, lekker zeg.
 
zonder handschoenen, tering :roflol:
 
  • Haha
Waarderingen: Apw
zonder handschoenen, tering :roflol:
ja niet normaal man. Heb het windscherm eraf gehaald voor het geval ik op mijn bek ga (dan is die nog heel) en omdat ik geen reet zie in de sneeuw en regen met dat ding. Normaal houdt dat ding nog aardig wat kou en wind tegen maar dat valt nu dus ook helemaal weg. Hele tijd traanogen is ook niet ideaal haha, moet er wat voor over hebben denk ik dan maar
 
Vanmiddag lieten de gasten waar ik het meest mee train deze dagen het afweten, zou dus eig niet trainen. Net toch de mogelijkheid te gymmen ergens anders, wat deadlifts gedaan en armen, beetje fun training want had ook maar minder dan 1 uurtje.
Deadlift
2x10x60
1x5x100
2x1x140
1x180
1x200
Back off 3x180
Cable curls 3 sets
Tricep pushdown 3 sets
Zo even kijken naar een schema dat ik kan draaien aankomende weken. Morgen misschien trainen, even kijken wat mogelijk is
 
Joow
De bedoeling van dit 3 weken schema was dat ik even zou onderhouden tot de gym weer openging. Aangezien dit apenklote kabinet weer verlengd ga ik weer uitstellen tot 3 maart en dan zien we wel weer. Na 5 dagen geen benen besloten om flink wat carbs naar binnen te gooien en dan te squatten. Voelde allemaal erg goed dus geprobeerd nieuwe 1 rm te zetten.
Skwat
2x10x20
1x5x60
1x100
1x140
1x160
1x180
1x190
1x200
1x210 ---> new pr
Lets go, zeker tevreden.
190, 200 waren nog best grinders maar 210 ging wel redelijk. Morgen off, vrijdag weer training.
Ik kom eraan Camelus, nog 10 kilo en +2 reps hahah
NK goodmornings? :trollface:
 
Wanneer ga je een wedstrijd doen dan vetzak.

Vergeet niet om kneewraps onder je sleeves te verbergen en als een pinguin het platform op te lopen :D
 
Gaat lekker hier :D keep it going!!
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Wanneer ga je een wedstrijd doen dan vetzak.

Vergeet niet om kneewraps onder je sleeves te verbergen en als een pinguin het platform op te lopen :D
Zou graag een wedstrijd doen maar voorlopig gaat er niks door vanwege corona. Als de datum voor het NK bekend is schrijf ik me in, dit is het laatste jaar dat ik onder subjunioren mee kan doen dus ik hoop dat die wel doorgaat. Zo niet draai ik een andere wedstrijd. Als dat ook niet kan vanwege corona krijg maar de tering en dan ga ik gwn zonder wedstrijd proberen zo sterk mogelijk te worden.
 
Je pompt wel lekker door man :) Motivated mothafokka
 
Je pompt wel lekker door man :) Motivated mothafokka
Thanks man, ben idd wel motivated. Net weer uur cardio achter de rug na die training, vanochtend een half uur cardio, nu bezig met wat kuiten. Ik denk dat ik cardio en extra dingetjes zoals een armen training thuis etc vanaf nu ook maar log, geeft een iets transparanter beeld.
Ik moet knallen, als ik nu slaap komt een ander mij inhalen en dat mag niet gebeuren
 
Thanks man, ben idd wel motivated. Net weer uur cardio achter de rug na die training, vanochtend een half uur cardio, nu bezig met wat kuiten. Ik denk dat ik cardio en extra dingetjes zoals een armen training thuis etc vanaf nu ook maar log, geeft een iets transparanter beeld.
Ik moet knallen, als ik nu slaap komt een ander mij inhalen en dat mag niet gebeuren

Damn bro :) Hoeveel kcals eet je nu?
 
Damn bro :) Hoeveel kcals eet je nu?
Zal momenteel rond de 3250 kcal per dag liggen. Ik tel niet super actief meer als voorheen dus er zitten ook vaak uitschieters bij. Eerst was ik mega autistisch in het tellen, nu tel ik een stuk minder en merk dat het een stuk beter gaat. Ik hou er van om veel te eten en hard te trainen, mijn voeding is naast het feit dat ik niet actief tel meestal wel clean, maar als ik zin heb op iets te eten dan eet ik het gewoon, het is niet voor niks bulking season dus vind ik voor mijn goal strikte regels bs.
Momenteel train ik door corona natuurlijk minder dan voorheen dus probeer ik op rustdagen minder te eten en elke dag actief cardio te doen, mijn gewicht is nu stabiel (rond de 100) en dit wil ik graag zo houden tot de gyms weer volledig opengaan, dan kan ik hopelijk knallen en meedoen in de -105
Lang antwoordt op je vraag haha
 
Back
Naar boven