- Waardering
- 8.521
Ik zag @Robin het ook al posten net. Doe mij maar gewoon lage temperatuur, die 20+ graden Afrika temperatuur is niks voor mij
En dan moet de zomer nog komen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zag @Robin het ook al posten net. Doe mij maar gewoon lage temperatuur, die 20+ graden Afrika temperatuur is niks voor mij

En dan moet de echte zomer nog komen haha. Wat is je progressie geweest met die 7 weken NSuns?Ik zag @Robin het ook al posten net. Doe mij maar gewoon lage temperatuur, die 20+ graden Afrika temperatuur is niks voor mij
Moeilijk te zeggen omdat ik niet de exacte cijfers in deze repranges meer weet maar vgm ziet het er ong zo uit:En dan moet de echte zomer nog komen haha. Wat is je progressie geweest met die 7 weken NSuns?
115 paused is sterk man
wat betreft die lippen: smeer elke avond voor het slapen gaan een fucking dikke laag vaseline op je lippen en laat het heel de nacht zitten, meteen mee beginnen voordat je lippen kapot scheuren
Thanks voor de tips! Zometeen maar gelijk doen dan voordat ik ga slapen, ben in ieder geval blij dat dit tot nu toe pas de bijwerkingen zijn.
Ja ofnie, lijk wel een f**got op deze manier. Vanavond heavy legday dan maar
Rt
Want
Is het niet andersom?1x door je benen zakken en mijn knieen beginnen te trillen

Kan ook hahah