- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes, in oog op de wedstrijd leek het me handig om iig de laatste maand mixed grip te gaan pullen aangezien ik een half jaar alleen maar straps heb gebruikt.
Knap dat je nu dan alweer 3x220 mixed trekt. Vond je het overstappen qua techniek lastig van straps naar mixed?Yes, in oog op de wedstrijd leek het me handig om iig de laatste maand mixed grip te gaan pullen aangezien ik een half jaar alleen maar straps heb gebruikt.
Thanks! Lastig niet echt, was vooral weer wennen. Na 3 of 4 keer voelde het alweer een stuk natuurlijker aan dan daarvoor. Gewoon magnesium pakken en dan is het wel prima.Knap dat je nu dan alweer 3x220 mixed trekt. Vond je het overstappen qua techniek lastig van straps naar mixed?
Die middellinkse foto is lijp manCardio - 1 uur
Cable side raises
4x12x7,5
Machine side raises
3x10x50
Tricep pushdowns
4x12x27
Overhead extensions
3x10x22
Cable hammer curls
4x12x36
Morgen begin ik met schema ter voorbereiding op de wedstrijd. Maar had vandaag de hele dag gewerkt en wilde toch nog even trainen, dus toch even snel wat schouders en armen gepumpt.
Foto's zijn inmiddels ook binnen, ben zeer tevreden over het resultaat. Ik zal niet alles delen maar hier zijn een aantal foto's van de shape:
![]()
![]()
![]()
Lekkere definitie hoorcardio - 1 uur
Hammer curls
12x18
12x22
12x24
12x24
Tricep pushdowns
4x15x27
Cable hammer curls
4x12x36
Dips
4x10x50
Cable curls
2x20x30
Hele dag gewerkt dus vandaag op de "rustdag" aka geen sbd dag ff armen gedaan. Niks bijzonders maar hele dag gewerkt dus was wel chill om ff armen te doen.