Apw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.468
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
Ja laatste week, tot 1 september knal ik door.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja laatste week, tot 1 september knal ik door.
zit je al op gewicht? onder de 93?Ingeschreven voor topfit cup op 11 en 12 september✔
Heb expres mijn alltime pr's laag ingesteld, kan ik mooi een beetje de underdog spelen
Ben tot nu toe de enige SJ in de -93 klasse iig
88,8 vanochtend, nog laatste week cutten tot 88,0 of iets daaronder en dan 1 week laag volume draaien (heb al een plannetje opgesteld) en dan is kijken wat ik kan doen. De planning is om dan rustig aan door te werken naar 31 oktober voor de sbd cup.
je bent goed voorbereid dat schept zelfvertrouwen88,8 vanochtend, nog laatste week cutten tot 88,0 of iets daaronder en dan 1 week laag volume draaien (heb al een plannetje opgesteld) en dan is kijken wat ik kan doen. De planning is om dan rustig aan door te werken naar 31 oktober voor de sbd cup.
Jazeker. En het feit dat ik op beide wedstrijden makkelijk de gewichtsklasse haal is ook een prettig idee. Daarnaast zie ik die wedstrijd van 12 september meer voor de fun, desondanks dat ga ik natuurlijk wel voor de 1e plaats. Maar de score op de sbd cup zal wel hoger zijn aangezien ik daar gewoonweg beter en langer voor kan trainen.
Het is niet zo dat ik mega droog ben ofzo maar wil ff een x vastleggen met een goede camera hoe ik ervoor sta. Ben als het goed is straks 18 kilo lichter dus het is iig al een goede verbetering.
Het is niet zo dat ik mega droog ben ofzo maar wil ff een x vastleggen met een goede camera hoe ik ervoor sta. Ben als het goed is straks 18 kilo lichter dus het is iig al een goede verbetering.
106 kg was wel aardig heavy. Op het moment zelf denk je altijd dat het wel mee valt maar achteraf denk ik altijd wtf hoe moddervet was ik lol.
Sowww die cut heeft je wel echt goed gedaan ja106 kg was wel aardig heavy. Op het moment zelf denk je altijd dat het wel mee valt maar achteraf denk ik altijd wtf hoe moddervet was ik lol.
Hier zijn wat foto's alvast ter vergelijking:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een beetje kut omdat ik zo weinig om fysiek gaf op 106kg bw dat ik weinig foto's heb van hoe het ervoor stond.
Thanks! Morgen cheatmeal even overslaan haha. Maandag of dinsdag (afhankelijk van wanneer maat van me kan voor de foto's) gooi ik de hele dag carbs erin voor de foto's, dan is dat een goed moment om die cheat in te zetten.18kg is ook echt veel, je levenstijl / eetpatroon, was er ook naar, morgen is het weer cheatdag
Goed gewerkt!!
haha mooi, weet je al wat je gaat eten? maak me gek!Thanks! Morgen cheatmeal even overslaan haha. Maandag of dinsdag (afhankelijk van wanneer maat van me kan voor de foto's) gooi ik de hele dag carbs erin voor de foto's, dan is dat een goed moment om die cheat in te zetten.

Heb eerlijk gezegd geen idee nog. Wel wat snoep en lange vingers etc voor de carbs. Maar ik ben niet van plan me helemaal uit te leven.haha mooi, weet je al wat je gaat eten? maak me gek!![]()
poseren kost veel energie, zal je tegenvallen,Heb eerlijk gezegd geen idee nog. Wel wat snoep en lange vingers etc voor de carbs. Maar ik ben niet van plan me helemaal uit te leven.
neem van te voren wat chocolade 
poseren kost veel energie, zal je tegenvallen,neem van te voren wat chocolade
![]()
Heb 99% chocolade gehaald. Voor de rest wat lange vingers, pannekoeken, en wat snoep. Moet goedkomen.Van die 99% pure chocolade schijnt ook goed te zijn, maar dat is echt niet te vreten