XXL Nutrition

APW´S Powerbuilding Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
Ingeschreven voor topfit cup op 11 en 12 september✔
Heb expres mijn alltime pr's laag ingesteld, kan ik mooi een beetje de underdog spelen
Ben tot nu toe de enige SJ in de -93 klasse iig

Ingeschreven voor topfit cup op 11 en 12 september✔
Heb expres mijn alltime pr's laag ingesteld, kan ik mooi een beetje de underdog spelen
Ben tot nu toe de enige SJ in de -93 klasse iig
zit je al op gewicht? onder de 93?

• #1.444
zit je al op gewicht? onder de 93?
88,8 vanochtend, nog laatste week cutten tot 88,0 of iets daaronder en dan 1 week laag volume draaien (heb al een plannetje opgesteld) en dan is kijken wat ik kan doen. De planning is om dan rustig aan door te werken naar 31 oktober voor de sbd cup.

88,8 vanochtend, nog laatste week cutten tot 88,0 of iets daaronder en dan 1 week laag volume draaien (heb al een plannetje opgesteld) en dan is kijken wat ik kan doen. De planning is om dan rustig aan door te werken naar 31 oktober voor de sbd cup.
je bent goed voorbereid dat schept zelfvertrouwen

• Like
Waarderingen: Apw
  • #1.446
je bent goed voorbereid dat schept zelfvertrouwen
Jazeker. En het feit dat ik op beide wedstrijden makkelijk de gewichtsklasse haal is ook een prettig idee. Daarnaast zie ik die wedstrijd van 12 september meer voor de fun, desondanks dat ga ik natuurlijk wel voor de 1e plaats. Maar de score op de sbd cup zal wel hoger zijn aangezien ik daar gewoonweg beter en langer voor kan trainen.

• #1.447
Cardio - 1 uur en 10 minuten
Bb rows
12x20
10x40
10x50
8x60
3x6x70
Pull ups
4x tot falen
Machine rows unilateral
4x12x45
Smith shrugs
4x10x60
Face pulls
4x12x27
Cable hammer curls
4x10x36
Preacher curls
3x12x39
Db curls
3x12x12
Gesloopt. Weinig carbs, weinig kcal. Maar de shape wordt wel echt steeds beter ondanks dat ik wat plat ben nu. Denk dat ik aankomende dinsdag een maat van me laat komen met een professionele camera en in een goede zaal om wat foto's te maken.

Ben benieuwd man

• Like
Hoe dik was je dan :p

• Haha
Het is niet zo dat ik mega droog ben ofzo maar wil ff een x vastleggen met een goede camera hoe ik ervoor sta. Ben als het goed is straks 18 kilo lichter dus het is iig al een goede verbetering.

18 KG is serieus veel.

• Like
  • #1.452
106 kg was wel aardig heavy. Op het moment zelf denk je altijd dat het wel mee valt maar achteraf denk ik altijd wtf hoe moddervet was ik lol.
Hier zijn wat foto's alvast ter vergelijking:
CollageMaker_20210828_104613711.jpg
CollageMaker_20210828_104737110.jpg

CollageMaker_20210828_105636723.jpg
CollageMaker_20210828_105715765.jpg

Het is een beetje kut omdat ik zo weinig om fysiek gaf op 106kg bw dat ik weinig foto's heb van hoe het ervoor stond.

106 kg was wel aardig heavy. Op het moment zelf denk je altijd dat het wel mee valt maar achteraf denk ik altijd wtf hoe moddervet was ik lol.
Hier zijn wat foto's alvast ter vergelijking:
CollageMaker_20210828_104613711.jpg
CollageMaker_20210828_104737110.jpg

CollageMaker_20210828_105636723.jpg
CollageMaker_20210828_105715765.jpg

Het is een beetje kut omdat ik zo weinig om fysiek gaf op 106kg bw dat ik weinig foto's heb van hoe het ervoor stond.
Sowww die cut heeft je wel echt goed gedaan ja

• Like
18kg is ook echt veel, je levenstijl / eetpatroon, was er ook naar, morgen is het weer cheatdag :p
Goed gewerkt!!

• Love
  • #1.455
18kg is ook echt veel, je levenstijl / eetpatroon, was er ook naar, morgen is het weer cheatdag :p
Goed gewerkt!!
Thanks! Morgen cheatmeal even overslaan haha. Maandag of dinsdag (afhankelijk van wanneer maat van me kan voor de foto's) gooi ik de hele dag carbs erin voor de foto's, dan is dat een goed moment om die cheat in te zetten.

Thanks! Morgen cheatmeal even overslaan haha. Maandag of dinsdag (afhankelijk van wanneer maat van me kan voor de foto's) gooi ik de hele dag carbs erin voor de foto's, dan is dat een goed moment om die cheat in te zetten.
haha mooi, weet je al wat je gaat eten? maak me gek! :D

• #1.457
Heb eerlijk gezegd geen idee nog. Wel wat snoep en lange vingers etc voor de carbs. Maar ik ben niet van plan me helemaal uit te leven.
poseren kost veel energie, zal je tegenvallen, :flexbiceps: neem van te voren wat chocolade drool:

• Like
Van die 99% pure chocolade schijnt ook goed te zijn, maar dat is echt niet te vreten

• Like
  • #1.460
Terug
Naar boven