- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, wel met straps he haha. Als ik 240 haal op de sbd cup zou ik echt tevreden zijn.
Soort van, maar wel kort aangezien het heel onverwachts kwam dat ik mee kon doen. Er zit wel een gedachte achter.
Waarom geen rustdag(en) voor de wedstrijd?Vr: squat 3x1x70% vd opener, bench 3x1x70% vd opener
Za: wedstrijd
Ik twijfel nog of ik die training van vrijdag op donderdag doe. Die laatste training is bedoeld als activatie.
Welkom!
Thanks!Thanks, mooi die 190kg squat! Lijkt me echt een kicken gevoel💪💪
Hoop ook de 200kg ooit te halen( 150 nu).
Thanks!
200 is idd wel een mijlpaal, was echt blij toen ik die had gehaald vorig jaar december. Maar als je eenmaal een doel hebt gehaald, heb je daarna toch al gelijk een nieuw doel, dus toen werd het nieuwe doel 220
Is het wel verstandig om die voetbalwedstrijd te spelen als je al sinds 2018 niet meer speelt, wanneer je zaterdag een powerliftwedstrijd hebt? Vanwege blessures/pijntjes en mogelijk spierpijn?Cardio - 45 minuten
Planning is geswitched. Morgen train ik gewoon squat en bench, donderdag speel ik weer voor t eerst sinds 2018 een voetbalwedstrijdje omdat een paar vrienden van me spelerstekort hebben. Dus de training van donderdag is dan voor vrijdag, die was daar eig toch al voor bedoeld.