XXL Nutrition

At least 52 weeks out ...

• Topic Starter Topic Starter
He Mas, rack is 5cm lager, opnieuw aan de U balken vastgelast (die ik helemaal schoon had geflexed) U balken ook 20 cm korter, Extra gaten in de bovenliggers zodat alle 4 de bouten erin kunnen. Steunen voor de barbell gemaakt en spuitbus overheen gehaald.

Ziet er nice uit. Nu nog pull up bar en dat soort gein eraan. Foto's krijg je nog.

Ik kom kijken deze YBF dus je zal er beter maar staan!

Groet Gijs.

Al flink bezig geweest dus, ben benieuwd hoe hij eruit gaat zien. Wanneer ik weer wat meer
op niveau ben ga ik zeker langskomen om te trainen daar.

Ik ga ervoor zorgen dat ik er kom te staan.

De 50 kg dumbbells zijn helaas de hoogste bij ons in de gym, maar goed kunnen nog een
heel eind vooruit, als laatste borst oefening bijvoorbeeld met 3x10x50 reps :D dat zal er nog
niet snel inzitten.

Training maandag 14 september

Military press
8x20 kg
8x30 kg
8x40 kg
8x50 kg
8x60 kg
4x70 kg Pushpress
8x50 kg

Machine shoulder press - Hammer grip
4x8x40 kg

Side raises
3x8x14 kg

Bent over rear raises
3x8x14 kg

Dips
3x15xbw

En nog wat zooi voor de triceps

Commentaar
Nog steeds last van dat Rota virus, dus schiet nog niet lekker op met eten. Hoop wel dat ik er
zo snel mogelijk vanaf ben, focus weer goed krijgen ... van de week de benen ook maar weer
aanpakken.

Training woensdag 16 september

Lat pulldowns
8x40 kg
8x50 kg
8x60 kg
8x70 kg

Seated rows
8x40 kg
8x50 kg
8x50 kg
8x40 kg

High row machine
4x8x40 kg

Low row machine - L/R
8x40 kg
8x50 kg
8x60 kg
8x70 kg

Yates rows
8x50 kg
2 x 8x50 kg + 3x50 kg barbell curls
8x50 kg

En wat spul voor de buikspieren.

Commentaar
Weer samen getraint met mijn neef die nog steeds te kampen heeft met een blessure bij de aanhechting
van de onderarm met de biceps. Daarom gekozen voor deze oefeningen zodat hij het geheel minder belast.
vandaag weer een dag waarbij ik weer wat meer heb gelet op mijn voeding, nu weer doorpakken
en vrijdag maar weer de eerste beentraining.

@Masallah

Weer samen getraint met mijn neef die nog steeds te kampen heeft met een blessure bij de aanhechting
van de onderarm met de biceps

Vandaag naar de fysio geweest, vond het na 2 weken lang genoeg duren. Hij vertelde mij dat de overgang pees-bicep overstrekt is. Hij kon niet zien natuurlijk of er een klein scheurtje in zat, maar mag de arm nu niet belasten uit voorzorg. Da's mooi balen, want het ging net lekker.

Dus nu verplicht rust, maar een voordeel voor Mas.-> benen trainen:D

Masallah ????????? Alles groeien?

Yo, train nog wel maar doe nu ook rustig aan .. weer een drukke periode nu
en dat met me neef en die blessure helpt ook niet echt mee. Ben nu alleen
bezig met de benen trainen, verder geen probleem aangezien ze toch achter
lopen. Van de 8 reps afgestapt en overgegaan naar 12 reps voor 4 tot 6 sets,
voor de meeste oefeningen met de benen.

Nu ook geen internet meer thuis, dus updaten zal ook niet echt gaan. Als ik
eenmaal me rijbewijs binnen heb zal ik fanatiek bezig gaan en alles weer
bijhouden, zal eind van de maand zijn. Gaat alles me ook gemakkelijker af.

Heb weer internet dus ga weer verder loggen hier, niet echt een interessante tijd geweest in de tussentijd.
Mijn neef is nog steeds geblesseerd en we zijn dus vrolijk bezig met alleen benen trainen.

Momenteel bestaat dit uit de volgende oefeningen:

Training dinsdag 6 oktober

Fullsquat
6x12x60 kg

45 graden legpress
4x12x100 kg

Standing leg curls (op de leg extension)
4x10x15 kg

Seated leg curls
4x12x50 kg

Leg extensions
4x12x50 kg

Kuiten op de seated legpress
4x12x120 kg

Kneeling rope crunches
4 sets .. reps geen idee meer

Magic number is dus 12, alles 12 reps en minimaal 4 sets. Let niet op de gewichten de benen
zijn echt niks meer gewend en die 12 reppers zijn funest voor mijn ademhaling,
uithoudingsvermogen is a b*ch.

Dit heb ik de laatste weken minstens 2 keer per week zitten doen, UB bijna niks aan gedaan
ligt toch voor op de rest en is zo weer terug in shape .. pikken we binnenkort wel weer op.

Klinkt als een serge nubret schema, maar dan minder sets. Komt goed, gewicht zegt ook niet veel. Alleen op dbb... :D

Suc6!

Weer goed bezig zo te lezen, ga je nu voluit of ben je meer op kt-conditie bezig met die 12 reppers?

Gtrz

Klinkt als een serge nubret schema, maar dan minder sets. Komt goed, gewicht zegt ook niet veel. Alleen op dbb... :D

Suc6!

Heb je een link naar dat schema? Gewicht komt vanzelf wel weer, vind het zo al weer zwaar genoeg ... :thumbs:

Weer goed bezig zo te lezen, ga je nu voluit of ben je meer op kt-conditie bezig met die 12 reppers?

Gtrz

Naja voluit, vind het voor de benen zo zwaar genoeg, is sowieso ff wennen dat aantal reps.
Probeer op deze manier meer inhoud te krijgen zodat ik straks met de 8 reps wat zwaarder
door kan trekken. Ook eens weer wat anders dan die 8 reppers, eens zien hoe ik hierop reageer.

Zal ook elke keer mijn buik trainen, dan kunnen mijn frontsquats ook wat meer vooruit. De abs
failen hierop als eerste en niet de benen.

zozo... nice fysiek kerel! Kdenk kom ff een kijkje bij je nemen :thumbs:

Welcome back Mass!:D Alles gaat weer helemaal goed komen nu!:D

zozo... nice fysiek kerel! Kdenk kom ff een kijkje bij je nemen :thumbs:

Dankje man, uiteraard welkom hier :thumbs:

Welcome back Mass!:D Alles gaat weer helemaal goed komen nu!:D

Yo kerel, ik hoop het wel man ... eten begint nu ook weer te komen. De benen moeten er echt
aan geloven nu.

Training vrijdag 9 oktober

Fullsquat
6x12x65 kg

45 graden legpress
6x12x100 kg

Superset: Seated leg curls / Leg extensions
6x12x50 kg / 6x12x40 kg

Commentaar
En toen vond ik het wel genoeg voor vanavond, zakte al een paar keer bijna door mijn knieen
en tja het is vrijdag en ik had honger. Geen verkeerde training zo voor het gevoel, 12 reps
is a b*ch.

12 reppers zijn zeker boomastic. Nice gewerkt!

^^ :thumbs: ... En nog weer wat meer 12 reppers

Training zondag 11 oktober

Front lat pulldowns
12x50 kg
12x55 kg
12x60 kg
12x65 kg

Seated rows
12x40 kg
12x45 kg
12x40 kg
12x40 kg

Front pulldown machine - Hammergrip
12x60 kg
12x70 kg
12x65 kg
12x60 kg

Seated shoulder press machine - Hammergrip
12x50 kg
12x45 kg
12x40 kg Schouder begon iets te irriteren
12x32,5 kg

Standing cable crossover

Decline - 2x12x15 kg
Flat - 2x12x12,5 kg
Incline - 2x12x10 kg

Superset: Ez-curls small grip / wide grip (gewichten vermeld excl. stang)
3x8x20 kg / 3x8x20 kg

Tricep rope pulldowns
3x12x20 kg

Tricep v-bar pushdowns
3x12x25 kg

Commentaar
Het is allemaal ff zoeken naar de juiste gewichten. Bij de rug oefeningen me biceps en onderarmen
die wat sneller opgeven met die 12 reppers. Moet zeggen dat ik de triceps wel goed voelde
bij de v-bar pushdowns ondanks dat lichte gewicht, goed kunnen aanspannen en knijpen.

De benen beginnen nu alweer wat meer vorm te krijgen :D .. heb de motivatie alweer wat meer
gevonden.

Wat betreft het on-stage gaan, denk dat ik voor een classic wedstrijd ga .. die fysieken trekken
me meer.

Freddy Ortiz bijvoorbeeld:

2130uoi.jpg

Laatst bewerkt:
Heb je al concrete plannen met wedstrijden draaien?

Nice training maat ;)

Heb je al concrete plannen met wedstrijden draaien?

Nice training maat ;)

Nee nog niks concreets, eerste mogelijkheid zou dan de YBF zijn in oktober? Als het mogelijk is
dan wel een classic wedstrijd, denk ook dat hier de meeste kansen liggen als naturel zijnde om
goed te eindigen.

Doe nu alles nog zelf, maar hoop toch tegen die tijd wel enige vorm van begeleiding te
kunnen krijgen ... daarnaast is het altijd nog weer het blessure vrij blijven. Zoals me lognaam ook zegt,
At least .. het is tegen die tijd ook zien hoeveel ik heb kunnen opbouwen en of ik daarmee
tevreden ben om een wedstrijd te gaan draaien dat jaar.

Nee nog niks concreets, eerste mogelijkheid zou dan de YBF zijn in oktober? Als het mogelijk is
dan wel een classic wedstrijd, denk ook dat hier de meeste kansen liggen als naturel zijnde om
goed te eindigen.

Doe nu alles nog zelf, maar hoop toch tegen die tijd wel enige vorm van begeleiding te
kunnen krijgen ... daarnaast is het altijd nog weer het blessure vrij blijven. Zoals me lognaam ook zegt,
At least .. het is tegen die tijd ook zien hoeveel ik heb kunnen opbouwen en of ik daarmee
tevreden ben om een wedstrijd te gaan draaien dat jaar.

Cool man... Ik hoop ook met een jaartje of over 2 jaar eens een wedstrijd mee te draaien, ik knok hard om mijn fysiek in shape te krijgen...

Wat zijn je huidige stats en hebbie ook recente pics? Ben benieuwd hoe je erbij staat bro ;)

wow je traps zijn echt wel je sterk punt succes

Lang geleden dat ik je logje nog eens bezocht heb maar zo te zien gaat het nog steeds lekker vooruit.

Ik ben erg benieuwd als je aan een wedstrijd gaat meedoen..hopelijk met de verassing dat je als eerste eindigt:rolleyes:..

Hoe bevalt dit nieuwe schema je eigenlijk? 12 reppers lijkt me wel zwaar, maar wel effectief!

Wat is met de gewichten gebeurd? Dacht dat jij stukken zwaarder kon op deze reps.

Terug
Naar boven