MuscleMeat

BBosman: Beachproof 2013

Bezoekers in dit topic

Strongman we en kleine updates als hierboven. Maar geen volledige pl trainingen meer.
 
Gister weer oorlog in de sportschool, constant gezeur als het gewicht niet netjes en zachtjes word neergelegd... Sinds monder dood is, is het hele hardcore gedeelte afgestorven en neigt het meer en meer naar een health center, meteen dus ook ''laatste waarschuwing'' te pakken...

Zit nu beetje te kijken om een kleine homegym op te zetten (samen met Robert), meteen klaar met dat gezeik in de sportschool.
 
Gister weer oorlog in de sportschool, constant gezeur als het gewicht niet netjes en zachtjes word neergelegd... Sinds monder dood is, is het hele hardcore gedeelte afgestorven en neigt het meer en meer naar een health center, meteen dus ook ''laatste waarschuwing'' te pakken...

Zit nu beetje te kijken om een kleine homegym op te zetten (samen met Robert), meteen klaar met dat gezeik in de sportschool.

ja dat is echt klote. wij hadden dat gezeik ook al. wij zijn naar een andere sportschool gegaan.
maar als dat geen optie is zou een homegym wel goed zijn.
 
Is de enige gym in almere die na 10en nog open is, en ivm Robert zn werk moeten we wel savonds trainen
 
Wat dat betreft heb ik zulke mazzel dat ik bij Butzelaar in Emmeloord kan trainen.
 
Anders neem je van 2 van die dempende matjes mee en leg je die eronder? Gelukkig heb ik hier geen last van, de instructeurs doen het zelf ook:p
 
Anders neem je van 2 van die dempende matjes mee en leg je die eronder? Gelukkig heb ik hier geen last van, de instructeurs doen het zelf ook:p

dat zijden ze bij onze oude gym ook anders moet je maar van die matjes kopen, ik was toen helemaal klaar met die gym. Je moet toch gewoon hard kunnen trainen. stelletje jankers :mad:. ik zou als het lukt voor de homegym gaan dan kun je het zo gek maken als je zelf wilt.

gelukkig is dit bij de gym waar ik nu train niet meer zo daar staat de eigenaar er gewoon bij als we aan het deadliften zijn en ik laat hem gewoon knallen hij zegt er niks van helpt zelfs nog even mee met de gewichten opruimen. :D
 
homegym is zeker chill, als je de ruimte hebt zou ik het zeker doen.
 
dat zijden ze bij onze oude gym ook anders moet je maar van die matjes kopen, ik was toen helemaal klaar met die gym. Je moet toch gewoon hard kunnen trainen. stelletje jankers :mad:. ik zou als het lukt voor de homegym gaan dan kun je het zo gek maken als je zelf wilt.

gelukkig is dit bij de gym waar ik nu train niet meer zo daar staat de eigenaar er gewoon bij als we aan het deadliften zijn en ik laat hem gewoon knallen hij zegt er niks van helpt zelfs nog even mee met de gewichten opruimen. :D

Een beetje fatsoenlijk de barbell neerleggen hoort er natuurlijk ook bij.
 
Gister weer oorlog in de sportschool, constant gezeur als het gewicht niet netjes en zachtjes word neergelegd... Sinds monder dood is, is het hele hardcore gedeelte afgestorven en neigt het meer en meer naar een health center, meteen dus ook ''laatste waarschuwing'' te pakken...

Zit nu beetje te kijken om een kleine homegym op te zetten (samen met Robert), meteen klaar met dat gezeik in de sportschool.

Ik heb nog geen waarschuwing gekregen maar ik merk het wel met de opmerkingen die ze tegenwoordig maken....."de buren van beneden kunnen gaan klagen"...."weet je, de betonnen platen zijn hol van binnen" of " zo, ik dacht al te horen dat je er weer was" en meer van dat soort opmerkingen, ik denk dat ze eerdaags het deadliften gaan verbieden daar......
 
Een beetje fatsoenlijk de barbell neerleggen hoort er natuurlijk ook bij.

ook al leg je hem nog zo zacht neer, na 3x uit je handen glippen ben je weg tegenwoordig.
 
nja liefst sta ik 4x per week op papendal of in RPB :o

---------- Post toegevoegd Thu 26 Apr 2012 om 16:42 ----------

helaas zijn niet alle gyms zo als in dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=aHh59ASF350

Dat is gewoon sfeer die het monster in iedereen naar boven haalt :o


Das trouwens het grappige, alle bekende lui, zoals khalid en simon, staan gewoon te gooien met dumbbells en stangen, en die horen dr helemaal niks over...
 
dat zijden ze bij onze oude gym ook anders moet je maar van die matjes kopen, ik was toen helemaal klaar met die gym. Je moet toch gewoon hard kunnen trainen. stelletje jankers :mad:. ik zou als het lukt voor de homegym gaan dan kun je het zo gek maken als je zelf wilt.

gelukkig is dit bij de gym waar ik nu train niet meer zo daar staat de eigenaar er gewoon bij als we aan het deadliften zijn en ik laat hem gewoon knallen hij zegt er niks van helpt zelfs nog even mee met de gewichten opruimen. :D

Dat klinkt als de ideale sportschooleigenaar, met passie voor de sport.

ook al leg je hem nog zo zacht neer, na 3x uit je handen glippen ben je weg tegenwoordig.

Precies. Ik heb ook al tegen de eigenaar gezegd dat ie maar matjes moet neerleggen.. Krijg je te horen "dat nodigt uit tot smijten" Terwijl er maar 2 jongens zijn die überhaupt serieus deadliften.. :o

In ieder geval succes met dit gezeik man.
 
bekend dit verhaal bart,.. komt helaas vaker voor:P
als je het geld en de ruimte ervoor hebt zou ik zeker voor een homegym gaan;)
 
Woesterde training @ RPB

opwarmen: Hardlopen, sprints, mobiliteitsoefeningen, cable crunches, hypers

Log
Admiraal:
8x52.5 PR ''Voor wat het waard is''
6x75 PR
5x80
5x85 PR
3x87.5
Anti Ecto:
1x95
1x95 uit de doorrol
Ben geen ecto meer :D

Conans Wheel / Car Cicle
20
120
225
335
400
480 Half Rondje PR maar half rondje te weinig om het RPB record te pakken, nu wachten tot na de kwali's tot Gijs de 500 gaat lopen

Stones
Zonder Hars:
90 @ 1.68
90 @ 1.80
90 @ 1.80
7 of 8 x 110 @ 1.44 PR
3 x 120 @ 1.44 PR
Met hars:
130 @ 1.32

Lekker, die 110's vlogen dr zonder moeite op.

Hand Over Hand meter of 20 zal het zijn, jetta van Gijs
1x met handrem op ?
1x met handrem op 5
1x met handrem op 6
Laatste run was taai.

Glute Ham Raises
5x strict
8x strict
6x +10 semi strict

Hamer slaan op tyre 18kg hamer
4x25 slagen
13x20 slagen

17 sets back to back met vlad, helemaal leeg, best veel pijn in onderarmen.

Notes
''Ro, rijdt jij maar naar huis :o''
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven