AndroidHealthClinic

BBosman: Beachproof 2013

Bezoekers in dit topic

Hoe heb je die hand over hand nagebootst?
 
"****** vinger"

:eek:
Ban!!!! Dat mag niet op dbb :p
 
Hoe heb je die hand over hand nagebootst?

Simon heeft zon hand over hand platform liggen, van staal, lijkt een beetje op zon ding (zie onder), aan de achterkant vast met een staalkabel aan het hek, lang touw vast gemaakt aan wegwerppallet, pallet met 110kg steen + schijven, op 20m afstand geplaatst, en gewoon trekken :o

Terugrijden gewoon met pompwagentje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dammit, haha ik zit al een paar weken te bedenken hoe wij dat hier gaan oplossen. We hebben namelijk niet zon platform.
 
Dit vind ik nou gewoon zo ontzettend vet hè!!!
Thanks man! :D
"****** vinger"

:eek:
Ban!!!! Dat mag niet op dbb :p
:o

linkerhand bij mn middelvinger en pink, rechterhand bij mn pink, elk ongeveer een blaar ten grootte van je duimnagel ongeveer, brandde als de tierelier :(

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 19:48 ----------

Dammit, haha ik zit al een paar weken te bedenken hoe wij dat hier gaan oplossen. We hebben namelijk niet zon platform.

Gijs heeft ergends in zn log, of in RPB topic een filmpje staan ''On a cold day'' ofzo, die hebben dan de yoke, en voor de yoke dan een plank of een axle ofzo als voetenstuk.

+deze dus
http://www.youtube.com/watch?v=YRS8V_2lcGw
 
Laatst bewerkt:
lkkr man zagen er makkelijk uit die vaten, waar is je baard? die was echt baas man:D
 
knap hoe je pl en sm weet te combineren Bart. Gaat je ook goed af. Waarom steeds die vaten en niet de stones? In mijn beleving toch een completere oefening voor strongman
 
knap hoe je pl en sm weet te combineren Bart. Gaat je ook goed af.
Thanks man, het gaat idd wel lekker, hoop dat ik het lang vol kan houden zo (maar toch wel met een beetje special thanks to alle ervaring om me heen, inc coaches en fysio)

Waarom steeds die vaten en niet de stones? In mijn beleving toch een completere oefening voor strongman
Klopt. Idee was eerst om met Robbert Biest te gaan doen, maar hoorde dat die was afgelast/niet door ging. Stond wel op het plan om stenen te doen deze zaterdag, maar omdat die plekjes op mn vingers toch redelijk zuur zijn, had ik toch besloten vaatjes te doen, omdat er met hars en stenen een hele hoop troep in de wondjes komt.
 
Kleine update, gister eerste training op pardeep's schema. Volume ligt ontzettend veel hoger dan het gebruikelijke, training van gister dik 3u bezig geweest en niet eens afgemaakt. Moet echt aan het volume wennen. Was na de training echt een zombie en werd vanmorgen wakker met het gevoel van een dikke kater.

ChallengeAccepted.jpg
 
3 uur en nieteens afgemaakt?
epic langzaam getraind met 10min rust of echt 300 setjes haha
ff uitschrijven?
 
Combinatie van beide, maar die 10 min rust was na een tijdje ook echt wel nodig :o
 
Dus vanaf nu geen volledige trainingen meer in dit log?
 
Back
Naar boven