XXL Nutrition

BBosman: Beachproof 2013

Bezoekers in dit topic

Niet zo heel veel boeiends laatste tijd, vandaag op papendal, beetje gesquat, deadlift nieuw suit geprobeert tot 1x240 geared sumo. Beurt was wel decent. Techniek en flexibiliteit wel goed vooruit gegaan.

Volgende week sterkste junior wedstrijd, mixed feelings, beetje rare voorbereiding en ben beetje terug aan het zakken in slecht eetpatroon. (veels te weinig eten)
 
Vreten dan he baasmans!!!

zeker met je schema van Pardeep, als je het zo zwaar vindt (of vond?)
 
Niet zo heel veel boeiends laatste tijd, vandaag op papendal, beetje gesquat, deadlift nieuw suit geprobeert tot 1x240 geared sumo. Beurt was wel decent. Techniek en flexibiliteit wel goed vooruit gegaan.

Volgende week sterkste junior wedstrijd, mixed feelings, beetje rare voorbereiding en ben beetje terug aan het zakken in slecht eetpatroon. (veels te weinig eten)

Eten kerel zou zonde zijn als je minder presteert dan er in je zit! In ieder geval alvast heel veel succes!
 
Trainen is t punt niet zo, maar mn "natuurlijke eetpatroon" zou zijn, niet ontbijten, een paar boterhammem smiddags, avondeten, savonds niks tot slapen. 90% van mn motivatie moet eht naar eten gaan.
 
Trainen is t punt niet zo, maar mn "natuurlijke eetpatroon" zou zijn, niet ontbijten, een paar boterhammem smiddags, avondeten, savonds niks tot slapen. 90% van mn motivatie moet eht naar eten gaan.

Ja, het is wel klote als het eten niet "natuurlijk" gaat. Nu moet ik ook toegeven dat ik niet elke hap naar binnen douw omdat ik honger heb maar ja, het is toch nodig voor de vooruitgang. Zou gewoon zonde zijn als je minder vooruitgang boekt dan je kan.
 
Een powerlifter/sterkste man die niet van eten houdt :roflol:

Je bent toch lekker bezig!
 
Trainen is t punt niet zo, maar mn "natuurlijke eetpatroon" zou zijn, niet ontbijten, een paar boterhammem smiddags, avondeten, savonds niks tot slapen. 90% van mn motivatie moet eht naar eten gaan.

**** is dat jou natuurlijke eet patroon

dat is mijn ramadan man
 
als dat jou natuurlijke eetpatroon is, hoe de **** kan je dan 120 als startgewicht hebben gehad ipv 58?
 
He's big boned!
8366252.jpg
 
als dat jou natuurlijke eetpatroon is, hoe de **** kan je dan 120 als startgewicht hebben gehad ipv 58?

Wilde gok: gamen met flessen cola, pakken dubbel fris, rollen koekjes.
 
Geen zakken chips, want dan krijg je te vette vingers voor het toetsenbord en de muis.
 
Koetjesreepjes
 
Ofc wel chips, gewoon je handen aan je trui/deken/watever afvegen, en om de zoveel tidj even je muis en toetsenbord schoonmaken Haha
 
Ik heb je 240 deadlift in pak op film, m'n telefoon stond nog op filmen na m'n eigen lift. Wil je die nog zien? Anders gooi ik hem weg.
 
Lachen, gooi maar neer :D
 
haha nice filmpje, live is het toch wel leuker om te zien:)

Was tof afgelopen zaterdag @ papendal
 
Back
Naar boven