XXL Nutrition

BBosman: Beachproof 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Toffe film, vind filmpjes altijd mooi om te zien.
 
Vandaag @ Sterkste junior van nl

beetje matige voorbereiding, niet zo super geslapen, weekje ervoor ziek geweest, wat afgevallen slecht gegeten enz enz

1e onderdeel Hercules hold met 2 auto's op helling
was 2e geloot, time to beat was toen 49 seconden, 1m11 vast gehouden, bleek later nog 1e tijd ook :D

2e onderdeel logpress
opgewarmd tot 90, geen heel soepel, dus ik ingestapt op 100, niet gepressed, kon niet verlagen, dusss, geen press laatste op dit onderdeel

3e truckpull 18t hand over hand
ging wel redelijk, 2m voor het einde zat een kuil waar al 3 man gestrand was, wel doorheen getrokken, 6e tijd ofzo

4e car cicle met dames 225kg ofzo
2 1/3e rondje. Ging heel moeizaam om eerlijk te zijn, ook hier 4e of 5e op ofzo

5e onderdeel stones
80-110-135-155(pr) gelegd. 175 lekker laten liggen -weetikveelste hierop

uitslag 5e vd 10

Best netjes voor eerste wedstrijd, wel beetje mixed feelings, als k met boom op 90 in was gestat had ik 2 puntjes meer en duss een 4e plek. Achja allemaal achteraf praat. 5e is wel lekker voor eerste wedstrijd :D
 
Zijn er die die 175 stone erop hebben kunnen leggen?
En tot hoe oud is 'junior'

En volgende wedstrijd mss ietsje voorzichtiger gewicht van de log te kiezen :p
 
Mooi man, 1ste plek op Hercules hold en 5de plek tussen deze jongens is ook nice !
 
Zijn er die die 175 stone erop hebben kunnen leggen?
En tot hoe oud is 'junior'

En volgende wedstrijd mss ietsje voorzichtiger gewicht van de log te kiezen :p
Alleen Enzo (Zambik) heeft m gelegd :)

junior is t/m 23yr

Idd, log gingen ze in stappen van 80, 90, 100, enz enz. Je kon instappen waar je wou. opwarmen met 90 was easy dus dacht dat de 100 wel zou lukken. Verkeerde keuze, volgende keer gewoon iets voorzichtiger instappen :)
Mooi man, 1ste plek op Hercules hold en 5de plek tussen deze jongens is ook nice !
Thanks man :D ben idd wel happy, grip is ook wel een van mn goede punten
 
Goed man, gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd bart, erg sterke prestatie voor je eerste wedstrijd!
 
Heeeeel netjes bart! Klasse man!!
 
Bij de 1ste attemp van de log heb je volgens mij de handvaten veel te ver naar voren vast, volgens mij heeft dit je genekt, scheelde niets imo
 
Sterke wedstrijd gedraait Bart en vooraf had ik je ook ergens rond plek 5 dus dat klopte wel. Stones was het mooiste momentje.
 
Sterke prestatie man!
 
5e plaats man, wat een baas prestatie.

Mooie snelheid op de 18 ton. En goeie stones.

Kben trots op je prestatie, ze gaan nog veel horen van je
 
jammer van de log, maar verder een mooie wedstrijd gedraaid! die 175 stone bewaar je mooi voor volgend jaar :p
 
GOed gedaan bart mans!
 
Well done Bart Boesoeman.
 
Back
Naar boven