AndroidHealthClinic

BBosman: Beachproof 2013

Bezoekers in dit topic

vandaag

6minuten crosstrainer

behind the neck press
2x8x20
5x30
5x40
5x40
5x45
5x45
5x50
deze rustig opbouwen 5x5, meer balans in de schouders, mn zijkant schouders zijn belabberd zwak

Close grip bench press t&g
8x20
6x40
6x60
6x75
6x75
6x75
6x75
6x80
6x80

6x6 vrij easy nog, alleen de 6e rep van de 6e set was taai, helemaal happy dat t helemaal pijnvrij ging :D:D:D

Seated DB shoulder press
8x14
8x18
8x16
8x16
Altijd grappig hoe zwak ik hierin ben :o dat zijkant schouders

Face Pulls
10x23
10x27
10x27
10x34

BB curl met arm blaster, thumbless grip
4x10x30

Scull crushers thumbless grip
3x10x30

Seated DB Curl
3x10x14

Lying leg raises kont van de bank (dus liggend met upper en lowerback op het bankje, en kont over t randje vd bank)
3x12

Squat stance stretch zitten in squat houding, ellebogen je knieen naar buiten drukken, vasthouden aan een rek en jezelf in ''perfecte'' squathouding trekken, dat stretch
3x30 seconden (auw)

Cardio 25 min fietsen

stretching

BW ergends tijdens de training 110.3
 
Bw 110. Damn gaat de goede kant op
 
ja jongen, snel terug naar de -93 anders zit je zo met mij :mad:
 
Bang om te verliezen?

Haha geintje, hoe zit het met krachtverlies bij nou?

Geen idee :o lang niet 100+ gebankt, squat op diepte onder par ook 160 haha, doe je mee met NK raw?
 
Geen idee :o lang niet 100+ gebankt, squat op diepte onder par ook 160 haha, doe je mee met NK raw?

Ja waarschijnlijk wel , in de -105 , ff flink bulken en krachtwinst pakken
 
Zooo Baasmans straks ook in de -105! :D
 
behind the neck press is toch om voorkant schouders te isoleren? :rolleyes:
 
behind the neck press is toch om voorkant schouders te isoleren? :rolleyes:

Was daar military press niet voor...? ;)

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 18:46 ----------

Zooo Baasmans straks ook in de -105! :D

Tijdelijk, gewoon ff wat vet er af, heb niet het lichaam om in de -105 te blijven, en zal daar wrs ook niet zo sterk zijn als jij :o
 
Je leeft nog Bart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Onkruid kom je nooit vanaf :D
 
Was daar military press niet voor...? ;)

gewone overhead press pakt meer de volledige schouder dan behind the neckpress, waarbij je de middelste en achterste koppen zowat volledig uitschakeld
 
Tijdelijk, gewoon ff wat vet er af, heb niet het lichaam om in de -105 te blijven

Je moet doen waar je je beste bij voelt Bart! ;) ik wens je allesinds veel succes met je 'heropbouw' komt wel goed ;)

En ik ook niet hoor, kom nog steeds geleidelijk aan, kan ook wel paar %-jes lozen maar nu ook niet zoveel denk ik.
Dus ooit maak ik wellicht ook wel de overstap naar -120. Junioren wil ik allesinds 105 blijven, wat daarna zien we dan wel :p
 
gewone overhead press pakt meer de volledige schouder dan behind the neckpress, waarbij je de middelste en achterste koppen zowat volledig uitschakeld

Verklaar dan eens de verzuring tijdens de en de spierpijn de dagen na de training, in mn zijkant schouders?
 
Verklaar dan eens de verzuring tijdens de en de spierpijn de dagen na de training, in mn zijkant schouders?

Dit dus :trollface:

Even serieus: ken je de anatomie van de schouder (en biomechanica) beetje deftig? (vanwaar haal je dat dat voor pars acromialis is?)
En kan je de verzuring goed aflijnen in de verschillende schouderkoppen?

Natuurlijk schakel je die middelste kop niet volledig uit (in een smith meer dan 'vrij').

voor middelste schouderkoppen zijn side raises imo nog altijd het beste (en dan met pink naar boven om pars clavicularis (zo ver als mogelijk) uit te schakelen)
 
Jah kan de verzurig wel redelijk plaatsen ja. Het is trouwens gewoon vrij, niet in de smith.
 
behind the neck is puur voorkant man :p
 
LB2

crosstrainer Wup, geen idee hoelang ding werkte niet mee

Squats
2x5x60
5x90
2x5x100
2x5x110
ff wat tips van big Z gekregen
5x5x100

Conv DL
6x60
6x100
2x6x120
2x6x140

Stiflegged DL toes uo
8x80
8x90
8x100
8x120 pr?

Lat pd med grip onderhands
3x10
 
Back
Naar boven