- Waardering
- 725
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 13%
Goed sterk en nette fysiek!
Chill ook in je pyjamabroek trainen +1![]()
Ja joh! Zou iedereen moeten doen

Bedankt voor de felicitaties allemaal!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed sterk en nette fysiek!
Chill ook in je pyjamabroek trainen +1![]()

Misschien heb je wat aan clubswings voor je schouder in de korte tijd dat ik ze doe heeft het gevoelsmatig mijn schouder goed geholpen.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/indian-clubs-persian-meels-clubbells-gada-maces.404708/
Netjes die bench PR! Of het slim is met een reeds geblesseerde schouder zal je merken (of niet...).
Goeie gym verder?

Lastig man zo'n schouderblessure! Na je bench pr te hebben gezien ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe je bench eruit ziet tijdens hele sets. Qua vorm etc..
katapulteert dan gewoon naar beneden door dat elastiek. klinkt gevaarlijkKreeg bijna 94 kilo in mijn gezicht hahakatapulteert dan gewoon naar beneden door dat elastiek.

Sterk weer hoor! Leuk dat de vriendin ook enthousiast wordt.
Ja, dat is inderdaad de vraag. Tijdens de 3 sets is er geen pijn, enkel bij het opwarmen en als ik er tempo in gooi. Gym is op zich prima. Midden in de stad, dus veel vlog volk, schreeuwers en instameisjes. Het is net het echte leven![]()
Waar woon je ergens? Noord, centrum of zuid?Welke gym is dat? Ik train ook in Haarlem en zoek een andere sportschool waar je een beetje zwaar kan liften.
Ze zegt dat ze gaat trainenHaha, ja zeker leuk! Ze gaat inderdaad vaker dan ik momenteel. En dan ben ik zelf al meer gaan trainen. Soms 4 ipv 3 dagen.