Fitness Seller

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gelukkig ben je hier wel geliefd.
Ben velen ook aan het trollen zal daar wel aan liggen, ik zeg onder andere dat we geld van de straten oprapen in Europa en dat ze in Tr met 7 creditcards rondlopen. Ze kunnen mijn bloed wel drinken.

Niet aan mij. Die hebben een hekel aan de hersenlozen die hier genieten van de democratische rechten die ze krijgen en tijdens een verkiezing daar kiezen voor een gestoorde autocraat.
Ik kan me voorstellen dat je dan niet zoveel sympathie opwekt.
Daar ook beter niet aan politiek doen, dan komt het goed.
Leuk om jou te volgen, altijd wel wat te beleven hier... emigreren, toe maar :thumb:

klopt.
Hangt een beetje af van wat je verwacht. Als je daar ineens de big boy uit gaat hangen omdat je toevallig een paar knaken meer hebt dan kan het feestje al snel voorbij zijn. Maar je kunt bijvoorbeeld net buiten de grote steden een mooie villa met zwembad kopen voor het geld waar je hier tegenwoordig niet eens meer een tussenwoning voor koopt.
Wel beetje opletten inderdaad, als je daar straks de ‘grote man’ bent kan het je een hoop kosten. Mag je iedereen en zijn neefje aan een baantje helpen etc. Collega van me wilde juist om die reden zo graag weg blijven ; de druk van de familie ontsnappen- die verwachten dat hij als ‘grote man’ voor het halve dorp ging zorgen.

Mooi land, lekker weer en goed eten. Jammer dat het niet meer zo vrij is als het was.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.985
Daar ook beter niet aan politiek doen, dan komt het goed.
Leuk om jou te volgen, altijd wel wat te beleven hier... emigreren, toe maar :thumb:

Haha :) €€€€ is het enige wat telt tegenwoordig. De rest boeit me niet zo. Ik maak me er niet zo druk om.

Wel beetje opletten inderdaad, als je daar straks de ‘grote man’ bent kan het je een hoop kosten. Mag je iedereen en zijn neefje aan een baantje helpen etc. Collega van me wilde juist om die reden zo graag weg blijven ; de druk van de familie ontsnappen- die verwachten dat hij als ‘grote man’ voor het halve dorp ging zorgen.

Mooi land, lekker weer en goed eten. Jammer dat het niet meer zo vrij is als het was.

het klinkt cliché maar niet alles geloven wat de media roept.
Ik (of mijn familie) ben tot op heden nog nooit ergens op aangesproken en ik kom uit de meest nationalistische provincie van Turkije.
Netzoals je in India geen koe op straat moet slachten, zijn er in Turkije ook normen en waarden. Als dat niet bij je past is dat helemaal goed natuurlijk. Maar blijf er dan ook gewoon weg.

Haha :) €€€€ is het enige wat telt tegenwoordig. De rest boeit me niet zo. Ik maak me er niet zo druk om.

het klinkt cliché maar niet alles geloven wat de media roept.
Ik (of mijn familie) ben tot op heden nog nooit ergens op aangesproken en ik kom uit de meest nationalistische provincie van Turkije.
Netzoals je in India geen koe op straat moet slachten, zijn er in Turkije ook normen en waarden. Als dat niet bij je past is dat helemaal goed natuurlijk. Maar blijf er dan ook gewoon weg.
Niet iedereen heeft dezelfde familie natuurlijk.

• #1.987
Zondag 29-8-2021

Pull Ups (slow negatives)
4 setjes van 8 reps

Bent over row
Opwarmen
4 setjes 8 x 90 KG

Pull down
8 x 60 KG
8 x 65 KG
8 x 70 KG
8 x 75 KG
6 x 80 KG

Bicep curlen in de squat rack
Opwarmen
12 x 40 KG
4 setjes van 5 x 50 KG

Triceps extension push down
6 setjes opbouwen van 35 tot 50 KG

Goede training gehad. Nu een XXL bak zoute popcorn opvreten in de bioscoop samen met de kids :D

• #1.988
En nu zit ik in een indoor speelcentrum.
t*fus wat is het druk.

wel veel bekijks.

En nu zit ik in een indoor speelcentrum.
t*fus wat is het druk.

wel veel bekijks.

Ik heb een abonnement, zondag altijd vies druk...zeker met regen. Werd vandaag geweigerd, moet blijkbaar weer gereserveerd worden sinds gister.

• #1.992
Ik heb een abonnement, zondag altijd vies druk...zeker met regen. Werd vandaag geweigerd, moet blijkbaar weer gereserveerd worden sinds gister.

wij moeten ook reserveren. Ik snap niet waarom want die tent was stampvol (met alimentatie-kippen).

• #1.993
Dinsdag 31-8-2021

Bench press (slow negatives)
Opwarmen
10 x 70 KG
6 x 80 KG
6 x 85 KG
6 x 90 KG
3 x 100 KG
6 x 70 KG

Squatjes
Opwarmen
8 x 60 KG
5 x 100 KG
5 x 110 KG
5 x 115 KG
5 x 115 KG

Military press
Opwarmen
5 x 40 KG
5 x 50 KG
4 x 60 KG
3 x 60 KG

De MP gaat goed. Volgende keer meer reps proberen te halen met die 60 KG.

Lekkere bench man!

ik vind het wel meevallen eerlijk gezegd. Maar ik moet bekennen dat ik ook geen ‘skyhigh’ doelen heb. Gewoon lekker trainen :)
Naja ik vind 3x100 met slow negatives als topset zeker niet slecht hoor. Idd gwn lekkere training

alsof je er niet een tijd hebt uit gelegen. Gewoon een solid training Brab0

• #1.998
  • Like
Waarderingen: Apw
  • #2.000
Donderdag 2-9-2021

Bent over row
Opwarmen
8 x 60 KG
8 x 90 KG
8 x 95 KG
8 x 100 KG

Pull Ups (slow negatives)
4 setjes van 8 reps

Dumbbell row
4 setjes 8 x 35 KG

Bicep curl (standing)
Opwarmen
4 setjes 6 x 50 KG

Triceps extension push down
Opwarmen
8 x 40 KG
8 x 42.5 KG
5 x 45 KG
5 x 45 KG

Voor het eerst m’n straps gebruikt bij de BOR. Super fijn zeg. Het was wel wiebel wiebel bij de 100 KG. Als ik nog zwaarder ga dan zal balans een uitdaging worden verwacht ik.
Verder een prima training.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven