- Waardering
- 12.701
Is niet zeker hè
maar wel mogelijk…Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar wel mogelijk…Naar België

Dienstplicht maar brabo noemt het "emigreren". Of heb je het afgekocht?

Ik zou gewoon beginnen man, je hebt altijd wel een reden om niet te kuren. Zeker wanneer je c&b gaat doen komt er vanzelf wel shit op je pad, that's life. Jonger wordt je er ook niet op. Of ben je nog aan het twijfelen?
Ik wil ook eigenlijk niet gortdroog staan omdat ik ga kuren. Dan heb ik het nog niets eens over de eventuele bijkomstigheden als je B & C.
Weet niet of dat wel de juiste instelling is om te gaan kuren.

Raki?de ‘pomp’ die je hebt omdat je iedere dag traint is er na een maand wel van af. Maar ik ben maar een kilo zwaarder, en dat is natuurlijk rond m’n middel. Ook dat is zo weer weg.
Niet verkeerd voor een maand alcoholmisbruik.

Waar wil je trouwens heen emigreren? Turkije?
En een mooier land dan hier lijkt meHet werk wat ik doe/uitvoer speelt zich merendeel daar af. Is loop der tijd zo ontwikkeld en nu is het stabiel.
Leuker/fijner wonen als je daar in euro’s je geld verdient.
Zeker het geld en middelen zal veel uitmaken denk ik (zoals overalligt helemaal aan de persoon zelf. Verwachtingen/geld/middelen/etc.
) ik heb een goede vriend die er nu 2 maanden is bij familie waar ik wekelijks mee whatsapp via de camera, wat ik daar zie als hij rondwandelt zijn de wegen bijna perfect, heel mooie gebouwen etc. Mooier als hier in Achel