MuscleMeat

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zeker het geld en middelen zal veel uitmaken denk ik (zoals overal :) ) ik heb een goede vriend die er nu 2 maanden is bij familie waar ik wekelijks mee whatsapp via de camera, wat ik daar zie als hij rondwandelt zijn de wegen bijna perfect, heel mooie gebouwen etc. Mooier als hier in Achel :)
*Dan

DEEB786F-1B48-4A41-8A03-99A9824B0580.jpeg

Zeker weten :) Dan ben je binnen ;)

Weet niet precies wat het welvaartsniveau / prijsniveau van het leven is in Turkije (ik denk wel een beetje vergelijkbaar met Rusland, maar dunno), maar dat valt denk ik wel mee. In en rond Moskou en Sint Petersburg bijvoorbeeld is het leven bijna net zo duur als in West Europa. Dus het is niet per se zo dat als jij in euro’s 2500 of 3000 ofzo verdient je daar als een God kan leven. Dat is ook daar gewoon maar een modaal salaris.

In minder grote steden is het natuurlijk wel een ander verhaal… Daar is alles een stuk goedkoper dan in Europa en met een salaris in euro’s kan je wel chill leven en lekker veel steroids kopen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.965
Weet niet precies wat het welvaartsniveau / prijsniveau van het leven is in Turkije (ik denk wel een beetje vergelijkbaar met Rusland, maar dunno), maar dat valt denk ik wel mee. In en rond Moskou en Sint Petersburg bijvoorbeeld is het leven bijna net zo duur als in West Europa. Dus het is niet per se zo dat als jij in euro’s 2500 of 3000 ofzo verdient je daar als een God kan leven. Dat is ook daar gewoon maar een modaal salaris.

In minder grote steden is het natuurlijk wel een ander verhaal… Daar is alles een stuk goedkoper dan in Europa en met een salaris in euro’s kan je wel chill leven en lekker veel steroids kopen.

klopt.
Hangt een beetje af van wat je verwacht. Als je daar ineens de big boy uit gaat hangen omdat je toevallig een paar knaken meer hebt dan kan het feestje al snel voorbij zijn. Maar je kunt bijvoorbeeld net buiten de grote steden een mooie villa met zwembad kopen voor het geld waar je hier tegenwoordig niet eens meer een tussenwoning voor koopt.

Meen dat een euro daar iets van 8 euro is?

Maatje had onlangs zijn haren laten fixen daar voor 1500 incl. vlucht en verblijf.
Hier rekenen ze 6000 voor de behandeling alleen.

Meen dat een euro daar iets van 8 euro is?

Maatje had onlangs zijn haren laten fixen daar voor 1500 incl. vlucht en verblijf.
Hier rekenen ze 6000 voor de behandeling alleen.

Nederland is ook gewoon een fucking godvertyfus duur oplichterland. Het slaat allemaal nergens op.

Oh ja, brb… ook nog ff administratiekosten van 7384628363735,00 euro betalen voor mijn lulverkleining

Nederland is ook gewoon een fucking godvertyfus duur oplichterland. Het slaat allemaal nergens op.

Oh ja, brb… ook nog ff administratiekosten van 7384628363735,00 euro betalen voor mijn lulverkleining

Verdien je hier laten we zeggen een 2500 netto dan werk je alleen maar om je vaste lasten te betalen. Mijn vaste lasten gaan al over de 2k en dan heb ik nog niets gevreten.

Verdien je hier laten we zeggen een 2500 netto dan werk je alleen maar om je vaste lasten te betalen. Mijn vaste lasten gaan al over de 2k en dan heb ik nog niets gevreten.
Heb jij wel een goeie baan 🤣. Gelukkig zit ik niet hoog in vaste lasten.

Zeker het geld en middelen zal veel uitmaken denk ik (zoals overal :) ) ik heb een goede vriend die er nu 2 maanden is bij familie waar ik wekelijks mee whatsapp via de camera, wat ik daar zie als hij rondwandelt zijn de wegen bijna perfect, heel mooie gebouwen etc. Mooier als hier in Achel :)
Ik ben in achterstandswijken in Colombia geweest en de meeste wegen daar zijn beter dan die ik in België heb meegemaakt:roflol::roflol:

Ja, in Nederland moeten de meeste mensen toch genoegen nemen met een average kutrijtjeswoning in een tokkiebuurt met een Hyundai i20 voor de deur en 40 uur per week zwoegen om alles maar net te kunnen betalen. Veel keuze om het een beetje creatiever en lucratiever voor jezelf aan te pakken is er niet, anders is het gelijk jilla.

In andere landen is er veel meer speelruimte om een beetje je eigen ding te doen in het zwarte/grijze gebied zonder dat je gelijk in de problemen komt.

• #1.975
Donderdag 26-8-2021

Bent over row
Opwarmen
10 x 40 KG
10 x 80 KG
4 setjes 8 x 90 KG

Pull Ups (slow negatives)
5 setjes 8 x bodyweight

Seated row (small grip)
5 setjes
50-60-70-75-75 KG

Preacher curl (slow negatives)
Opwarmen
8 x 40 KG
4 setjes 6 x 45 KG

Push down triceps extension
Opwarmen
15 x 30 KG
4 setjes 8 x 42.5 KG

De BOR en de preacher curl waren lekker zeg. Ik voelde het goed branden 🔥

Het werk wat ik doe/uitvoer speelt zich merendeel daar af. Is loop der tijd zo ontwikkeld en nu is het stabiel.

Leuker/fijner wonen als je daar in euro’s je geld verdient.
Turken uit Turkije hebben een hekel aan ons, hoop dat het niet gaat tegenvallen.

Turken uit Turkije hebben een hekel aan ons, hoop dat het niet gaat tegenvallen.

Dat heb ik wel vaker gehoord. In Nederland worden als 'Turks' beschouwd en Turkije als 'Nederlander'. Zo val je tussen wal en schip en hoor je er nooit echt bij. Geldt overigens ook voor andere afkomsten, heb ik vernomen.

• #1.978

Niet aan mij. Die hebben een hekel aan de hersenlozen die hier genieten van de democratische rechten die ze krijgen en tijdens een verkiezing daar kiezen voor een gestoorde autocraat.
Ik kan me voorstellen dat je dan niet zoveel sympathie opwekt.

• #1.979
Vrijdag 27-8-2021

Bench press (slow negatives)
Opwarmen
8 x 60 KG
5 x 80 KG
4 setjes 5 x 85 KG

Squat
Opwarmen
10 x 60 KG
8 x 100 KG
5 x 105 KG
2 setjes 5 x 110 KG

Military press
Opwarmen
8 x 40 KG
5 x 50 KG
4 x 60 KG
5 x 50 KG

Bench press ging lekker, geen wonder. 5 KG te weinig op gelegd :D
Military press ging aardig. 4e rep weten te pakken op 60 KG (correcte techniek, geen gesjoemel).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven