AndroidHealthClinic

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zou sws veel van John Meadows aanraden aan iedereen qua volgorde oefeningen, variaties op oefeningen, etc. Zelfde als bijvoorbeeld "the guru" Vince Gironda. Er heerst tegenwoordig de tendens dat je alles met iemand eens moet zijn, anders is het #fakenews. Ik vind veel dingen van Gironda onzin bijvoorbeeld (ik ga echt no way in hell 36 eieren per dag eten), maar dat betekent niet dat veel dingen wel bruikbaar zijn (bijv. zijn 8x8 schema, etc.). Voor John Meadows geld dat in mindere mate, maar ook wel. Hij heeft echt heel veel dingen die SUPER zijn. Ik kan zo een opstel maken over dingen die ik niet met hem eens ben, maar bepaalde tips zijn gewoon super bruikbaar. Bijvoorbeeld leg curls voor je squat (bij knie klachten), bench press later in je training doen (bij schouderklachten) EN bijna al zijn tips voor back werk.

Ga naar www.t-nation.com, type bij search in "mountain dog" en lezen maar :) Veel plezier :)
Het is niet voor niks dat veel pro's Meadows ook als coach hebben of zijn programma's volgen (oa Ruff Diesel - Fouad Abiad - Guy Sisterino)

ik vind de dumbell row ook echt gaaf om te doen alleen de dumbells gaan maar tot 40 KG bij ons. Dus als ik zwaarder wil gaan dan moet ik iets anders verzinnen, vandaar de meadows row.
ja same here, in de gym waar ik de laatste tijd naartoe ga gaan ze maar tot 40. Dus nu doe ik geen rows. Maar in de andere gym gaan ze tot 50. Maar ook dat is te laag inmiddels.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.144
  • #1.146
Training 05-11-2020

Leg extensions
15 x 35 KG
15 x 35 KG
12 x 45 KG
12 x 45 KG
10 x 50 KG
10 x 50 KG

Leg press (plate loaded)
20 x 125 KG
15 x 175 KG
15 x 175 KG
12 x 215 KG
10 x 235 KG
8 x 245 KG
8 x 245 KG

Leg curl (liggend)
20 x 30 KG
15 x 50 KG
15 x 50 KG
10 x 70 KG

Calve raises
3x
15 x 40 KG

Bench press (decline)
10 x 50 KG
10 x 50 KG
3 x 105 KG
5 x 97.5 KG
4 x 97.5 KG
4 x 97.5 KG
5 x 97.5 KG

Savickas press
12 x 20 KG
8 x 40 KG
8 x 40 KG
6 x 40 KG
6 x 40 KG

Lekkere training weer. Beentjes zijn wel verzuurd :sigar:

Met APW en Vardy eens! Zet zo door!

Top prestatie!

Zonder al dat haar stukken beter!

• #1.156
De kracht straalt er vanaf.

Je gezicht was overigens wel goed te zien op dat squat filmpje.

3AE9E046-9E77-42DC-8145-1BDCE20CEA01.gif

Laatst bewerkt:
In 2 dagen heel je topic doorgelezen. Ik ben dus in!

Kerel, je ziet er top uit, mag gezegd worden en tja de benen, heb ik ook last van maar benen scheren is idd een no go :D

• #1.160
Kerel, je ziet er top uit, mag gezegd worden en tja de benen, heb ik ook last van maar benen scheren is idd een no go :D

Dankjewel. Benen scheren is bij mij net een stap te ver. Heeeeeeel misschien in de zomer als ik naar het strand ga, maar dat zal voorlopig ook moeilijk worden met heel dat kut corona.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven