XXL Nutrition

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
Ik heb gehoord dat voetballen goed werkt.

ja, en lekker die spuit erin :D dan is het zeker gainen.
Haha dat zeker lijkt me😀 misschien kan Kameel ons crowdfunden met wat gratis betrouwbare vials ..😉. .Alle gekheid op een stokje, een squat aanvullen met meer iso oefeningen werkt wel goed. Vooral hacksquat imo

Met twee maanden weet je eigenlijk nog niets, zeker niet wanneer je niet in een surplus zit.

Ook niet wanneer je wel in een surplus zit. Want is die extra centimeter nou spier, vet of misschien wel vocht? En wat waren je gains geweest als je het anders had aangepakt? Vragen die we nooit beantwoord zullen krijgen. Als natty zou ik me focussen op krachtgains en voldoende volume. Dan volgt de massa vanzelf.

• #1.308
Training 22-11-2020

Bent over row
20 x 20 KG
12 x 60 KG
4 x 8 x 90 KG

Pull Ups
4 x 6 x bodyweight + 15 KG

Pull down (plate loaded machine)
15 x 50 KG
12 x 100 KG
3 x 8 x 150 KG

Seated row
4 setjes

BB curl (olympische stang)
10 x 20 KG
10 x 40 KG
3 x 6 x 50 KG

Skull crushers
15 x 20 KG
12 x 20 KG
4 x 8 x 40 KG

Lekkere training, het was ook lekker rustig.

• #1.309
Training 23-11-2020

Squat
15 x 20 KG
10 x 20 KG
8 x 60 KG
6 x 100 KG
4 x 4 x 130 KG

Leg curl (liggend)
15 x 35 KG
12 x 60 KG
8 x 80 KG
6 x 80 KG
6 x 80 KG

Dumbbell presses (flat)
2 x 12 x 25 KG
8 x 32.5 KG
3 x 6 x 32.5 KG

Military press (slow negatives, 2 sec.paused)
10 x 20 KG
6 x 45 KG
6 x 45 KG
5 x 45 KG
5 x 45 KG

Alle benches waren bezet, vandaar een keer de dumbell presses.
De squat was zwaar maar gaf veel voldoening. Ik switch toch terug naar de squat en ga me daar op focussen. Als ik tijd over heb dan pak ik wat isolatie oefeningen erbij.

Moet toch langzaam aan gaan denken over mijn BB doelen voor 2021. Welke cijfers ik wil bereiken en hoe :)

4 x 4 130kg lekker man! Ga je zeker voelen :p

zware row hoor!

• #1.314
Training 26-11-2020

Bent over row
15 x 20 KG
12 x 60 KG
8 x 90 KG
8 x 90 KG
6 x 90 KG (grip niet goed)
6 x 90 KG (grip niet goed)

Pull Ups (bodyweight + 15 KG)
4 x 6

Seated row (small grip)
12 x
10 x
8 x
8 x
8 x

Pull down (plate loaded machine)
15 x 100 KG
3 x 8 x 150 KG

BB curl (sz-stang)
Opwarmen
8 x 50 KG
8 x 50 KG
8 x 50 KG
6 x 50 KG (was zwaar)

Push down triceps extension
Opwarmen
3 x 8 x 45 KG
1 x 6 x 45 KG (was zwaar)

In verband met werk een beetje rommelige week qua trainen, jammer maar niks aan te doen. In het weekend maar eens rondneuzen naar straps want de bent over row moet ik telkens ‘staken’ vanwege m’n grip.
Morgen nog trainen en dan weer een druk werk-weekend.

Laatst bewerkt:
Sterke man.

Dat gripprobleem herken ik van het rowen met zware dumbbells. Bij mij groeide mijn grip met de kracht van mijn lats mee. Toen die vrij snel sterker werden bleef mijn grip steeds net iets achter. Nam de laatste keer weer 40kg en moest daarbij flink knijpen (gladde handvatten).

• #1.316
Sterke man.

Dat gripprobleem herken ik van het rowen met zware dumbbells. Bij mij groeide mijn grip met de kracht van mijn lats mee. Toen die vrij snel sterker werden bleef mijn grip steeds net iets achter. Nam de laatste keer weer 40kg en moest daarbij flink knijpen (gladde handvatten).

Dankje :)

Ik moet gewoon straps kopen, dan ben ik van dat gezeur af. Dan kom ik denk ik ook nog wel over die 90 KG row heen. Als ik het nu probeer dan kom ik niet verder dan 4-5 reps.

Zou zonde zijn als bij barbell rows je grip de bottleneck wordt, lekker met straps doen inderdaad!

Dankje :)

Ik moet gewoon straps kopen, dan ben ik van dat gezeur af. Dan kom ik denk ik ook nog wel over die 90 KG row heen. Als ik het nu probeer dan kom ik niet verder dan 4-5 reps.
Dingen zijn haast gratis. Als je met 90kg (bij 75 lichaamsgewicht!) reps moet laten liggen zou je zeker straps kunnen gebruiken, mooie gelegenheid om je rug flink te verbeteren. Zelf heb ik ze ook gekocht maar nauwelijks gebruikt. Ben dumbbells (bij halter rows heb ik geen gripproblemen) met lange scherpe knurls van FS gaan gebruiken, dan kan je de set afmaken terwijl je handen opengaan. Strongmen doen iets dergelijks bij de farmers walk, die laten ook langzaam hun handen opengaan als de grip wegebt.

• #1.320
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven