MuscleMeat

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
Training 01-12-2020

Squat
12 x 20 KG
12 x 20 KG
5 x 60 KG
5 x 100 KG
4 x 130 KG
5 x 130 KG (extra rep)
4 x 130 KG
4 x 130 KG
5 x 60 KG (ATG, 3 sec. paused)

Bench press
5 x 50 KG
5 x 50 KG
5 x 100 KG
4 x 100 KG
5 x 100 KG
4 x 100 KG

Military press (slow negatives, 2 sec. paused)
6 x 40 KG
6 x 45 KG
6 x 45 KG

De squat heeft veel tijd van me afgesnoept :( Dus uiteindelijk weinig tijd voor de military press. Daarom niet af kunnen maken.

De squat heeft veel tijd van me afgesnoept :( Dus uiteindelijk weinig tijd voor de military press. Daarom niet af kunnen maken.
Ik neem aan dat de 130kg je werksets zijn?
Dan zou je je opbouw/warming up veel efficiënter kunnen indelen. Scheelt je energie die je in je werksets kan stoppen en je bent eerder klaar.
win-win

Dan zou je je opbouw/warming up veel efficiënter kunnen indelen. Scheelt je energie die je in je werksets kan stoppen en je bent eerder klaar.
win-win
Ik zie niet in hoe, hij neemt al grote stappen naar de 130.

Ik zie niet in hoe, hij neemt al grote stappen naar de 130.
Ik doel op het aantal reps. zeker de eerste sets van 12 hh. Wat mij betreft ben je dan energie aan het verspillen die je beter zou kunnen inzetten voor je werksets. (betere prestatie/ uitvoering op de werksets).

Hoe dichter je bij je werkset en gewicht komt hoe minder herhalingen je zou moeten doen. Je warming up moet een voorbereiding zijn op je werkset en geen vermoeidheid opwekken.

Edit: idd opbouwen als post hierboven

Ik doel op het aantal reps. zeker de eerste sets van 12 hh. Wat mij betreft ben je dan energie aan het verspillen die je beter zou kunnen inzetten voor je werksets. (betere prestatie/ uitvoering op de werksets).

Hoe dichter je bij je werkset en gewicht komt hoe minder herhalingen je zou moeten doen. Je warming up moet een voorbereiding zijn op je werkset en geen vermoeidheid opwekken.

Opwarmen van de gewrichten met de lege stang?

Opwarmen van de gewrichten met de lege stang?
Wat is je vraag precies?
Ik vraag me af wat het doel is van de 2x12hh. Als het je doel is om veel herhalingen te maken, lekker doen. Als het je doel is om warming up te doen en je geeft aan tijdgebrek te hebben, dan volstaan iets minder herhalingen ook gewoon

Wat is je vraag precies?
Ik vraag me af wat het doel is van de 2x12hh. Als het je doel is om veel herhalingen te maken, lekker doen. Als het je doel is om warming up te doen en je geeft aan tijdgebrek te hebben, dan volstaan iets minder herhalingen ook gewoon
Verwacht binnenkort tips van mij over nagellakken.

Ik zou eerder 5x60, 4x80, 2-3x100 en 1-2x 120 verwachten oid.

Jij kent alles van squats zo te zien, zeker als ik zie dat je hamstrings je glutes outanglen terwijl je geen hamstrings hebt.
Er is niks mis met wat squatten met de bar, voelt veel fijner voor de gewrichten als die wat opgewarmd zijn. Ik doe zelf wat atg squats zonder bar om m'n knieen ff klaar te maken.
Gewoon zo door doen Brab0, teveel opwarmen > te weinig.

Jij kent alles van squats zo te zien, zeker als ik zie dat je hamstrings je glutes outanglen terwijl je geen hamstrings hebt.
Er is niks mis met wat squatten met de bar, voelt veel fijner voor de gewrichten als die wat opgewarmd zijn. Ik doe zelf wat atg squats zonder bar om m'n knieen ff klaar te maken.
Hee daar is Robin weer :)
Als je goed leest zeg ik ook niet dat een lege stang ook niet goed is of kan helpen. Is zeker fijn om dan iets meer hh te maken en warm te worden.
Richard Bell had er laatst een story over:
A877A42B-3A7C-4697-B9D1-C83E7C2B7597.png

• #1.454
win-win

Klopt.
Bedankt voor je tip. De volgende keer ff proberen.

• Like
Waarderingen: LM
  • #1.456

Ik herken hetgeen wat je zegt. Een ‘goede’ warming up voorkomt bij mij ook veel gezeur, vooral bij de knieën.

Laatst bewerkt:
Ohja trouwens. Ik zeg het terug trouwens.
Hee daar is LM weer :) met eerst een foto van een jaar oud om wat aandacht te krijgen en vervolgens terug allemaal domme vragen te stellen.
Hahah, waarom ben je zo butthurt? Kritische vraag van haar persoonlijk opgevat? :roflol:

• Like
Waarderingen: LM
Stronk argument man, komt beetje sneu over.

En jij om alleen maar dom wat onzin te blaten, wanneer ga je weer?
Nou LM komt gewoon altijd terug met Bell coaching, jaja slimme meneer maar ik vind dat er meer dan 1 theorie juist is en dus ook iemand anders kijk ipv altijd Bell telt.

Straks waarschijnlijk, tot vanavond wanneer ik schijt krijg van school.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven