AndroidHealthClinic

Brab0 & Gains

  • Topic starter Brab0
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 94K
  • Volgers 52

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wel ideale lengte voor bdd 💪💪
 
Training 09-12-2020

Pull Ups (Bodyweight + 17.5 KG)
4 x 6

T-bar row (small grip)
4 x 8 x 75 KG

Bent over row (high reps, low weight)
5 x 12 x 60 KG

BB Curl (sz-stang)
4 x 6 x 52 KG

Push down triceps extension
4 x 8 x 45 KG

Schwarzeneggertje zie bijlage.
Moest ff opstaan (bijna uit de dood maar het ambulancepersoneel dacht er gelukkig anders over).

Maar precies wat ik vermoedde:

+++ built as a brick wall, sterk als een beer/wolf, negatief gedeelte erg goed langzaam, MAAR

- beneden niet volledig uithangen waardoor de schouderbladen niet 'openen'

-beetje kippen maar dat kan zijn om de dumbbell goed vast te houden.

Dit is een manier van uitvoeren die je vaak ziek bij pulldowns (bedoel is ook goed). Zelf is mij als beginner ooit aangeleerd om helemaal beneden even uit te hangen en daarbij de schouderbladen te laten spreiden. Dit werkte bij mij erg goed en hierdoor kan ik mijn lats ver naar buiten brengen.
 
Moest ff opstaan (bijna uit de dood maar het ambulancepersoneel dacht er gelukkig anders over).

Maar precies wat ik vermoedde:

+++ built as a brick wall, sterk als een beer/wolf, negatief gedeelte erg goed langzaam, MAAR

- beneden niet volledig uithangen waardoor de schouderbladen niet 'openen'

-beetje kippen maar dat kan zijn om de dumbbell goed vast te houden.

Dit is een manier van uitvoeren die je vaak ziek bij pulldowns (bedoel is ook goed). Zelf is mij als beginner ooit aangeleerd om helemaal beneden even uit te hangen en daarbij de schouderbladen te laten spreiden. Dit werkte bij mij erg goed en hierdoor kan ik mijn lats ver naar buiten brengen.

De volgende keer ga ik echt proberen te ‘hangen’.

Hoe is het met je? Niks ernstigs hoop ik?
 
De volgende keer ga ik echt proberen te ‘hangen’.

Hoe is het met je? Niks ernstigs hoop ik?
Ik hoop dat ik het niet probeer op te dringen, zoals je het nu doet is het ook erg goed, maar anders. Dat van die schouderbladen spreiden is een (poseer)trucje, om je lats veel breder te laten lijken.

Gaat nu wel, dank je. De ambulancezuster was erg vriendelijk en empatisch en alleen al dat hielp enorm. Vorige keer was het ook vals alarm, maar toen was het vlak na het infarct en moest ik wel mee naar het ZH voor een nachtje observatie. Die keer was de chauffeur/broeder zo vervelend (kritisch en negatief) dat ik de neiging moest onderdrukken om hem een klap te geven. Was gewoon een hufter, zowel dit ambulancepersoneel als de doktersassistente bevestigden dat 112 gewoon gebeld kan worden in een situatie die als noodsituatie ervaren wordt.
 
Ik hoop dat ik het niet probeer op te dringen, zoals je het nu doet is het ook erg goed, maar anders. Dat van die schouderbladen spreiden is een (poseer)trucje, om je lats veel breder te laten lijken.

Gaat nu wel, dank je. De ambulancezuster was erg vriendelijk en empatisch en alleen al dat hielp enorm. Vorige keer was het ook vals alarm, maar toen was het vlak na het infarct en moest ik wel mee naar het ZH voor een nachtje observatie. Die keer was de chauffeur/broeder zo vervelend (kritisch en negatief) dat ik de neiging moest onderdrukken om hem een klap te geven. Was gewoon een hufter, zowel dit ambulancepersoneel als de doktersassistente bevestigden dat 112 gewoon gebeld kan worden in een situatie die als noodsituatie ervaren wordt.

Beterschap, en houd je taai hè! Gezondheid voorop. En niet alle zorgpersoneel zijn aardig/netjes. Niks van aantrekken.

Je dringt niks op hoor ;) ik zal het eens proberen. Misschien krijg ik er wel echte vleugels van haha
 
Gaat nu wel, dank je. De ambulancezuster was erg vriendelijk en empatisch en alleen al dat hielp enorm. Vorige keer was het ook vals alarm, maar toen was het vlak na het infarct en moest ik wel mee naar het ZH voor een nachtje observatie. Die keer was de chauffeur/broeder zo vervelend (kritisch en negatief) dat ik de neiging moest onderdrukken om hem een klap te geven. Was gewoon een hufter, zowel dit ambulancepersoneel als de doktersassistente bevestigden dat 112 gewoon gebeld kan worden in een situatie die als noodsituatie ervaren wordt.
Goed dat het nu weer gaat. Eigen gezondheid gaat altijd voor, bij twijfel bellen!
 
Ik hoop dat ik het niet probeer op te dringen, zoals je het nu doet is het ook erg goed, maar anders. Dat van die schouderbladen spreiden is een (poseer)trucje, om je lats veel breder te laten lijken.

Gaat nu wel, dank je. De ambulancezuster was erg vriendelijk en empatisch en alleen al dat hielp enorm. Vorige keer was het ook vals alarm, maar toen was het vlak na het infarct en moest ik wel mee naar het ZH voor een nachtje observatie. Die keer was de chauffeur/broeder zo vervelend (kritisch en negatief) dat ik de neiging moest onderdrukken om hem een klap te geven. Was gewoon een hufter, zowel dit ambulancepersoneel als de doktersassistente bevestigden dat 112 gewoon gebeld kan worden in een situatie die als noodsituatie ervaren wordt.

Sterkte man!
 
Training 10-12-2020

Bench press (decline)
10 x 20 KG
10 x 20 KG
5 x 70 KG
5 x 100 KG
4 x 100 KG
4 x 100 KG
5 x 100 KG

Military press (slow negatives, 2 sec. paused)
5 x 20 KG
5 x 20 KG
4 x 5 x 50 KG

Squat
5 x 40 KG
3 x 60 KG
3 x 100 KG
4 x 5 x 132 KG

Calve raises
3 x 15

Ik ben verkouden sinds gisteren, ik merk dat dit direct invloed heeft op je kracht. De bench ging daarom niet echt lekker, merkte ook krachtverlies in mijn linkerarm.
Squat iets kunnen verhogen in gewicht, ging prima. Goede pomp in m’n quads :)
 
Laatst bewerkt:
lekkere squat!
 
De 140 KG haal ik niet meer eind dit jaar (als werkgewicht) maar ergens Q1 2021 moet dat wel lukken denk ik :D
je zit er al dichtbij! Wat is je goal voor eind 2021?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven