Fitness Seller

Brab0 & Gains

  • Topic starter Brab0
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 94K
  • Volgers 52

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ben gewoon jaloers Brab0, jij squat eerder anderhalf keer je lichaamsgewicht dan ik :thumb:
 
op naar 2x lichaamsgewicht :flexbiceps: gezonde jaloezie is niks mis mee!
Ik squat wel met een plankje onder mijn hakken, anders val ik voorover, nu kan ik beter rechtop blijven en duwt het gewicht mij minder naar voren.
Nu nog wel beltless. Maar eigenlijk vind ik de benen wel okee, liever iets meer massa op het bovenlichaam, dus ik wil de benen niet teveel geven, dan liever iets meer bovenlichaam, en een mooie short ( en hoe groter de benen, hoe kleiner de piemol lijkt, dat wil toch niemand)
 
Ik ken die gewichtsklassen verder niet maar vanaf welk gewicht ben je een ‘midweight’?
Ik ken ze ook niet, zijn rond 2000 veranderd. Heb aan powerliften gedaan in de 100kg klasse, toen had je o.a. ook nog 90, 82,5, 75, 67,5. Maar ik bedoelde het niet letterlijk, maar als bodybuilder/krachtsporter die geen lichtgewicht en geen zwaargewicht is.
 
Training 11-12-2020

Bent over row
Opwarmen
4 x 6 x 92 KG

Pull Ups (Schwarzeneggertje style)
10-7-7-7-7 reps

Seated row (small grip)
5 setjes

Hammer curl
5 x 6 x 22.5 KG

Triceps rope extension
5 setjes

De pull ups dit keer zonder gewicht gedaan. Helemaal uitstrekken en weer omhoog. Uiteraard langzaam terug. De BOR iets verhoogd in gewicht, ging goed ondanks geen straps. Die zijn nog steeds onderweg uit de USA.
 
Training 11-12-2020

Bent over row
Opwarmen
4 x 6 x 92 KG

Pull Ups (Schwarzeneggertje style)
10-7-7-7-7 reps

Seated row (small grip)
5 setjes

Hammer curl
5 x 6 x 22.5 KG

Triceps rope extension
5 setjes

De pull ups dit keer zonder gewicht gedaan. Helemaal uitstrekken en weer omhoog. Uiteraard langzaam terug. De BOR iets verhoogd in gewicht, ging goed ondanks geen straps. Die zijn nog steeds onderweg uit de USA.
Valt tegen he, op die manier. Zo is het mij in 1977 aangeleerd en mijn lats werden meteen mijn sterkste punt. Zelf doe ik ze dus ook af en toe op de manier die jij tot dusverre deed, met nadruk op de contractie.
 
Update

Vanavond een gesprek gehad met mijn vrouw over mijn intentie tot het gebruik van AAS. Ik had het afgelopen zomer al een keer laten vallen maar ben er toen niet gedetailleerd op ingegaan. Vanavond dus wel.
Wat mij positief verraste was dat ze op eigen initiatief is gaan ‘onderzoeken’ wat AAS is en de risico’s zijn. Dus toen ik aangaf dat ik het eigenlijk wil gaan gebruiken kwam ze heel goed ‘voorbereid’ met haar verhaal waarom ze liever niet heeft dat ik het doe.
We hadden een positieve discussie en ik begrijp haar standpunten heel erg goed. Ik houd de inhoudelijke informatie voor me maar ik heb besloten om geen AAS te gebruiken/proberen.
Dit onderwerp is voor mij van tafel en ik ga me focussen op mijn sportdoelen voor volgend jaar.

Tot dusver de update :) Brab0’tje blijft natty!

:burns: ................
 
:cool: als je faalt heb je de wolf op je profielfoto teleurgesteld, verander die profielfoto dan maar naar een poesje

faalt in overtuigen? Komt goed jongen. Ik geef niet zomaar op.
 
Bietje laat maar ook in natuurlijk!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven