- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is het verstandigste, weinig andere opties.Zojuist m’n eerste corona vaccin gehad. In eerste instantie wilde ik het niet maar bij nader inzien toch gedaan. Ik reis best regelmatig en dadelijk gaat het er denk ik toch naar toe dat je ‘privileges’ krijgt als je gevaccineerd bent.
Dat is het verstandigste, weinig andere opties.
Heb je hem zo vroeg gekregen vanwege risicopatient?
Jup, chrohn valt om de een of andere reden niet onder risico, best raar mja
Jup, chrohn valt om de een of andere reden niet onder risico, best raar mja

Zodra het mag ga ik hem halen, al genoeg testpersonen voor mij geweestDat is wel heel vreemd. Ga je wel een prik halen of ben je anti vaccin![]()

Zodra het mag ga ik hem halen, al genoeg testpersonen voor mij geweest![]()

sjonge jonge kerel, jij bent flink vooruit gegaan met je BOR tijdens de gym stop!! Wat een ziek gewicht!
Valt wel mee maat.Dit lijken mij heel haalbare doelen. Ik denk dat je de meeste al haalt voor het eind vh jaarDoelen voor dit jaar zijn bijgesteld. Mochten we geen lockdown meer krijgen en daarom kunnen doorgaan met sporten:
Bench press (flat): 100 KG * 5 reps
Bent over row: 100 KG * 5 reps
Squat: 130 KG * 5 reps
Military press: 65 KG * 5 reps
Ik hoop dat ik geen klachten krijg in m’n schouders van die flat bench. Tot nog toe geen last van.
Dit lijken mij heel haalbare doelen. Ik denk dat je de meeste al haalt voor het eind vh jaar

Maandag 31-5-2021
Squat
Opwarmen: 10 x 20 KG
1 set: 5 x 60 KG
2 setjes: 5 x 100 KG
1 set: 5 x 110 KG
1 set: 5 x 120 KG
Bench press
Opwarmen: 10 x 20 KG
1 set: 5 x 70 KG
3 setjes: 5 x 85 KG
1 set: 3 x 85 KG
Military press (:
Opwarmen: 2x 5 x 20 KG
4 setjes: 5 x 50 KG
Ging lekker.
Dat denk ik ook. Maar ik heb die ‘drive’ voor het extreme niet meer. Ik zal natuurlijk grenzen op gaan zoeken maar daar geef ik mezelf de tijd voor. Rustig aan gewoon
En die BOR valt toch wel mee? Er zijn mensen die veeeeel zwaarder gaan hoor.
Voor jouw gewicht icm een procentje meer is je bor echt wel sterk.
Wat bedoel je met het extreme?
met het extreme bedoelde ik: ik ga niet meer 3x per week proberen te maxen op de squat bijvoorbeeld.
wat bedoel je met ‘een procentje meer’?