Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx het koste wat moeite maar dan heb je ook wat. thnx, voel me borst flink kwa spierpijn lang geleden.
Thnx maat, fijn om te horen.Jij bent goed bezig!
Mag ook een xtje gezegd worden
Wel flink wat volume ook.. redelijk wat oefeningen enzo, maar als dat goed gevalt is het prima he!
Leuk om je te volgen, succes alvast voor de volgende training.
Pittige shoulder press zeg! Ik deed laatst ook die SP in de smith maar ik vond 't zo geforceerd aanvoelen. Kreeg ook meteen last van mijn schouder.. Press jij hem behind de neck of gewoon van voren?
Lekkere training verder!
.Ik voel me rug bij beide oefeningen net andere spots aanspreken vandaar dat ik ze beide doe. Soms doe ik ook 1vd2 wide grip trek ik wel wat hoger op richting borst. Thnx me rug moet flinker worden mist definitie en wijdte naar mijn mening.Pak jij die pull ups met brede greep? Zelfde als lat pull down zeg maar, of met smalle greep?
Wel flinke rug training!
Alleen zover ik weet maakt bvb met cable row, smal of breed pakken niks uit voor bvb de breedte van je rug.
Enigste is dat je bij de ene meer biceps mee pakt.
Is ooit een onderzoek naar geweest.
Dus cable row breed of smal zijn eigelijk dezelfde.
Komt wel goed met jou maatIk wil ook zoveel kennen squatte.
Een goeie opwarming, is het halve werk![]()

thnx man ging echt lekker loop nu met lkkre spierpijnLekkere training, sterke squats ook, mirrin zoals gewoonlijk![]()