- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt alleen iets meer massa dan ikmass_builder zei:

TheNose zei:
Ben alleen wel 11 jaar ouder!mass_builder zei:

TheNose zei:

Degluiperd zei:Tja het word er eigenlijk allemaal niet veel duidelijker op als ik het eerlijk moet zeggen!
mass_builder zei:beter langzaam aankomen en niet veel vetmassa aanzetten waardoor je niet als zoveel hoeft te cutten en dan wieweet de gewonnen VVM ( deels weer kwijt te raken )
ik heb dit aan den lijve ondervonden. Bulken ga ik heus wel weer doen, maar zeker zo clean mogelijk met hoge proteinewaardes en niet overdrijven met de koolhydraten.
wazzup zei:Je had gewoon eerder moeten stoppen met bulken en "even" terugcutten. Als je tussen de 10 en 15 % blijft zitten (8 - 12 voor mijn part) dan had je nu niet je huidige "probleem" gehad.
Wel vreemd overigens dat iemand die groot geworden is met een ouderwetse bulk als mening heeft dat je het niet moet doen terwjl hij nog helemaal geen ervarng heeft met een trage bulk.
Smoothmold zei:wel vreemd dat iemand van 41 jaar met armen die niet boven de 40 cm uit willen komen iemand van 17 jaar met armen van 48 cm de les wil laten lezen![]()

Smoothmold zei:wel vreemd dat iemand van 41 jaar met armen die niet boven de 40 cm uit willen komen iemand van 17 jaar met armen van 48 cm de les wil laten lezen![]()

Het "echte" bulken is bij mij gewoon 500 kcal. of meer boven je onderhoud hoorKarl029 zei:Ik geloof alleen dat je voldoende moet eten. Bij twijfel is extra voeding wel noodzakelijk, maar het echte bulken, waarbij iemand 30% tot 40% meer eet dan noodzakelijk lijkt mij overdreven. Levert alleen extra vet op wat weer een gekloot is om er af te krijgen.

Dat is natuurlijk ook een manier om het te doen, als je er de tijd voor hebt om heel het jaar door extra cardio te doen.teron zei:ik vreet gewoon alles wat ik tegenkom en cardio mee, zodat ik mijn vetpercentage goed kan houden