- Waardering
- 7.098
Het moet mogelijk zijn
maar hoe dat is de grote vraag
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het moet mogelijk zijn
maar hoe dat is de grote vraag
![]()

Dit is een gecontroleerde natty!
)In de wielersport? Onmogelijk!

Of het hoort.... ik denk het niet. Maar het lukt mij ook niet zonder bij zware gewichtenWerkset: 80 kg, 1.5 min rust, gaat eigenlijk prima. Wel wat smokkelen met iets omhoog komen met mijn bovenlichaam tijdens de lift maar misschien hoort dat ook wel zo als het gewicht zwaar wordt. Ik ga me er eens in verdiepen. Iemand met ervaring en een antwoord?

stronglifts.com zei:Barbell Rows are easy to cheat. You can lift heavier weights by using your hips. But your upper-back should do most of the work. If your torso rises too far above horizontal, the weight is too heavy. Lower it to work your upper-back mostly, not your hips. Barbell Rows aren’t Deadlifts.
zie je wel?Maar op de foto's erbij zie ik toch dat hij wat omhoog komt, vergelijkbaar met mijn lift
10-15 cm beweeg je al gauwIk ben nog wel 4 uur bezig hoorNu ff snel rijst koken voor de komende 4 dagen, in bakjes doen en dan lekker op 1 oor. Tot morgen(heel)vroeg!

.
Ochtendrit+ stukje door de bos:
8.37 km, 27:54 minuten, 18 km/u gemiddeld.
DAW